Nee. Ten eerste hebben we daar geen smiley voor en ten tweede is het hier code groen. De BDS zal wel van het dak zijn gewaaid, het was daar windkracht 10. Bij Mo zal er vast schade zijn, in Limburg is een windstoot van 120 km/uur gemeten.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:37 schreef TillyB het volgende:
Code ORANJE zelf hierHeeft @:Recce daar wel voor gewaarschuwd?
Zeker weten, het gaat tekeer als een gek.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste hebben we daar geen smiley voor en ten tweede is het hier code groen. De BDS zal wel van het dak zijn gewaaid, het was daar windkracht 10. Bij Mo zal er vast schade zijn, in Limburg is een windstoot van 120 km/uur gemeten.
Dat had je wel even van te voren door kunnen communicerenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste hebben we daar geen smiley voor en ten tweede is het hier code groen. De BDS zal wel van het dak zijn gewaaid, het was daar windkracht 10. Bij Mo zal er vast schade zijn, in Limburg is een windstoot van 120 km/uur gemeten.
Alsnog doenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo het word even donker hier, ik had net zo goed kunnen blijven liggen
Hoe moet ik het communiceren zonder oranje smiley?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat had je wel even van te voren door kunnen communicerenWie is hier nou de snackbar weerman??
Niet slaaapen gewoon chillen. Zag net Matthijs van Nieuwkerk bij die Muis van Mocro Maffia op instaquote:Op zondag 10 maart 2019 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou na 12 uur slaap word dat lastig denk ik
Typonnnnnnquote:Op zondag 10 maart 2019 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe moet ik het communiceren zonder oranje smiley?
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet slaaapen gewoon chillen. Zag net Matthijs van Nieuwkerk bij die Muis van Mocro Maffia op insta“SO Vogelbuurt!”
Ik zal de volgende keer beter opletten.quote:
Ja, dan hadden we tenminste niet zo'n kut TT gehadquote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo het word even donker hier, ik had net zo goed kunnen blijven liggen
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan hadden we tenminste niet zo'n kut TT gehad
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer beter opletten.Ik heb Prisha nu ook niet gewaarschuwd! Daar is het code
! Ik weet niet zeker of Prisha nou onder de wind doorloopt, of dat ze zo wegwaait.
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar zijn de postaantallen van gister? Is Deisyy nu al afgehaakt?
Dan zou ik het in perspectief kunnen plaatsen.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Tik dan ook niet van die vreemde dingen, hoe hoog staat Portugal bij de bookmakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |