abonnement Unibet Coolblue
pi_185491911
Welkom in CUL, het smakelijkste forum van FOK!

Bij ons kun je uitgebreid praten over alles wat met koken en lekker eten te maken heeft.
Of je nou kookt op Michelin-niveau of iemand bent die water nog aan laat branden, iedereen kan hier zijn culinaire ei kwijt.

We stellen het op prijs als je op een positieve manier bijdraagt. Iedereen heeft ooit moeten leren koken, wees aardig voor beginners en gevorderden. Als je het eten of drinken in een topic niet lust, reageer dan liever niet :)

Alles kan, van pakjes en zakjes tot sous vide en Bib Gourmand.

CUL-mods:
RealAIVD DM
Lucky_Strike DM

Handige topics
CUL / Linkjestopic
CUL / CUL TV verzameltopic
CUL / Het FOK!-kookboek!
CUL / [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2

Met eeuwige dank aan Schmoopy die CUL het leven gaf O+
Spoilers!
  donderdag 4 april 2019 @ 11:27:31 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186026648
Is er ergens nog een enigszins leuk High Tea/Afternoon Tea topic te vinden? In het kader van iets doen met Pasen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_186030708
mkay, is dit een soort vervanging voor; 'wat eten we vandaag?' topic
pi_186031325
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:27 schreef christmastsunami het volgende:
mkay, is dit een soort vervanging voor; 'wat eten we vandaag?' topic
Dit is voor je vragen opmerkingen en steunbetuigingen aan de mods :)

Hier is wat eet je vandaag:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #436
pi_186048441
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:27 schreef Molo het volgende:
Is er ergens nog een enigszins leuk High Tea/Afternoon Tea topic te vinden? In het kader van iets doen met Pasen
Ik kan me niet herinneren dat we in de afgelopen jaren een High Tea-topic hebben gehad. Leuk idee :)
Spoilers!
pi_186166707
CUL / Persberichten

Is dit grappig bedoeld :?

En/of is het gewoon betaalde reclame? Zo komt het in ieder geval over. Dan is het natuurlijk netjes om het erbij te zetten.
pi_186169095
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2019 00:20 schreef Stompzinnig het volgende:
CUL / Persberichten

Is dit grappig bedoeld :?

En/of is het gewoon betaalde reclame? Zo komt het in ieder geval over. Dan is het natuurlijk netjes om het erbij te zetten.
Het topic zelf is niet grappig bedoeld, het eerste bericht waarschijnlijk wel.

FOK! ontvangt dagelijks veel persberichten en we zijn begonnen om deze overpassende subfora te verdelen. We worden daar niet voor betaald.
Soms zit er iets leuks tussen waar we dan verder over kunnen praten. Soms is het gewoon nieuws dat je voor kennis aan kunt nemen. En soms kan je er helemaal niets mee.
Spoilers!
  vrijdag 12 april 2019 @ 11:44:20 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186171622
In hoeverre is dat zo compleet anders dan het al jaren bestaande CUL / CULinair nieuws #2 ?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186172580
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:44 schreef golfer het volgende:
In hoeverre is dat zo compleet anders dan het al jaren bestaande CUL / CULinair nieuws #2 ?
Het is anders in de zin dat in het door jou genoemde topic nieuws door users wordt gepost en in het nieuwe topic wordt door PR persberichten geplaatst. In het nieuwe topic wordt ook niet gediscussieerd over de berichten, dat moet juist in nieuwe topics gebeuren als daar aanleiding toe is.

Uiteindelijk zullen zoveel mogelijk subfora zo'n persberichtentopic krijgen.
Spoilers!
  vrijdag 12 april 2019 @ 12:49:37 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186172621
Dus het grote verschil is dat een persbericht niet door users wordt geplaatst maar door PR?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186172663
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:49 schreef golfer het volgende:
Dus het grote verschil is dat een persbericht niet door users wordt geplaatst maar door PR?
Het grote verschil is dat er persberichten worden geplaatst en geen nieuwsberichten.
Spoilers!
  vrijdag 12 april 2019 @ 13:25:54 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186173108
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

Het grote verschil is dat er persberichten worden geplaatst en geen nieuwsberichten.
Oh, persberichten zijn geen nieuws. :X
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186173252
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 13:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, persberichten zijn geen nieuws. :X
Een persbericht is nog geen nieuwsbericht nee.
Spoilers!
pi_186187052
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 13:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, persberichten zijn geen nieuws. :X
Persberichten zijn een bron van nieuws en informatie.
Vaak vanuit een hoek die er zelf belang bij heeft natuurlijk. Dat maakt dus dat het als reguliere content op ons forum in zijn oorspronkelijke vorm geweerd zou worden onder het motto 'wij zijn geen free advertising source'.

Maar dat neemt niet weg dat hetgeen er gemeld wordt interessant kan zijn voor ons publiek.

Daarom plaatsen we dat in een readonly sticky, náást de reguliere content.

Wanneer er interesse in is, positief of negatief, staat het een ieder vrij dit als bron op te pakken en er over in discussie te gaan. Wij van PR zullen er ons dan voor inspannen dat de plaatsers ook gaan deelnemen aan de discussie al is dat niet door ons te bepalen natuurlijk.

Het is dus bedoeld als extra service vanuit FOK! naar de gebruikers.
pi_186296411
Wat is er gebeurd met het topkok-topic? -O-
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_186298104
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 18:11 schreef Sigaartje het volgende:
Wat is er gebeurd met het topkok-topic? -O-
Wat bedoel je?
Spoilers!
pi_186961236
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit had je ook best in je andere topic over brood kunnen posten.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hou nou eens op met dat gezemel. Een nieuw topic staat niemand in de weg.

Die maaltijden zien er helemaal niet slecht uit @:scistus. Ik heb al zo veel jaar geen stoommaaltijd e.d. op, er is echt veel veranderd de laatste jaren.
Ligt er dus maar net aan of je de user leuk vindt?
  zondag 19 mei 2019 @ 13:20:28 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_186962683
quote:
15s.gif Op zondag 19 mei 2019 12:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]


[..]

Ligt er dus maar net aan of je de user leuk vindt?
Nee.

In het geval van Sicstus gaat het om reviews van diverse producten in verschillende topics. In het geval van Roos gaat het om wat te doen met restjes brood in twee topics op dezelfde middag.
Dat topic is trouwens niet gesloten.

Leuk dat je zo'n hart voor FOK! hebt dat je me op deze manier scherp wilt houden ^O^
Spoilers!
pi_186966666
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee.

In het geval van Sicstus gaat het om reviews van diverse producten in verschillende topics. In het geval van Roos gaat het om wat te doen met restjes brood in twee topics op dezelfde middag.
Dat topic is trouwens niet gesloten.

Leuk dat je zo'n hart voor FOK! hebt dat je me op deze manier scherp wilt houden ^O^
Ik had op volgen gedrukt CUL / Sicstus' blikvoer en andere k&k zooi omdat ik het een leuk topic is . Er werd niks meer gepost dus ik dacht ok jammer. Blijken er ondertussen 2 andere te zijn. Ja dat is zonde toch? Onoverzichtelijk. Ik volg wel meer waar ik zelf niet in post
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 22 mei 2019 @ 16:01:58 #20
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187025582
Spoilers!
  woensdag 22 mei 2019 @ 16:10:18 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187025724
quote:
Had samenvoegen niet handiger geweest dan reeksen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 mei 2019 @ 16:39:42 #22
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187026527
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Had samenvoegen niet handiger geweest dan reeksen?
Niet met zo veel topics, dat wordt onleesbaar imho. En nu heeft @Sicstus nog steeds de keuze om een nieuw topic aan te maken wanneer hij wil.
Spoilers!
pi_187030217
Dank voor het constructief meedenken! Mijn reden om soms een nieuw topic aan te maken was dat ik het idee had dat mijn oudere 'vaste' k&k topic minder bekijks trok. Omdat ik ervan uit ging dat belangstellenden niet steeds dat topic gingen checken op nieuwe recensies, maar eerder nieuwe topics verwachtten.
Maar uit de recente feedback begrijp ik dat dit niet zo is, dus zal ik voorlopig weer in het oude 'hoofdtopic' posten! ^O^
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187441518
En ook @Sigaartje heeft zijn eigen topicreeks: Topicreeks: Sigaartjes Creaties
Spoilers!
pi_187448897
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ook @:Sigaartje heeft zijn eigen topicreeks: Topicreeks: Sigaartjes Creaties
Oh wauw! Maar dat is te veel eer!
Ik zal deze link in het vervolg meenemen in de OP van mijn volgende CUL-topics! :7 _O_
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187450111
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 07:06 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Oh wauw! Maar dat is te veel eer!
Ik zal deze link in het vervolg meenemen in de OP van mijn volgende CUL-topics! :7 _O_
Totally offtopic, en iedere gelijkenis is toeval en zo, maar ik krijg ineens een visual van een sollicitatie gesprek lang geleden, waar we in een wegrestaurant een aantal sollicitanten ontvingen.
Deze viel samen met de lunch, en hij bestelde een uitsmijter. Maar was dermate nerveus dat ie tijdens het eten door bleef gaan met zijn sigaartje en op zeker moment zelfs per ongeluk een lading as op zijn uitsmijter dropte.
Probeerde hij weg te halen met een mes, maar hij trilde zo erg dat hij et alleen maar uitsmeerde en de halve uitsmijter grijs werd.
Wij riepen de bediening om een nieuwe te vragen, maar hij wou zich van zijn beste kant laten zien en riep 'nee hoor nee hoor mijn fout, ik eet het wel op'.
En dat deed ie ook :)

(Huh wat doet iteejer hier? -> ik ben met L_S naar dat Kookpunt gedoe geweest, daar hadden we het uiteraard ook over CUL en zodoende kwam ik ijken :) )
  zondag 16 juni 2019 @ 10:44:17 #27
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187450608
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 10:02 schreef iteejer het volgende:

[..]

Totally offtopic, en iedere gelijkenis is toeval en zo, maar ik krijg ineens een visual van een sollicitatie gesprek lang geleden, waar we in een wegrestaurant een aantal sollicitanten ontvingen.
Deze viel samen met de lunch, en hij bestelde een uitsmijter. Maar was dermate nerveus dat ie tijdens het eten door bleef gaan met zijn sigaartje en op zeker moment zelfs per ongeluk een lading as op zijn uitsmijter dropte.
Probeerde hij weg te halen met een mes, maar hij trilde zo erg dat hij et alleen maar uitsmeerde en de halve uitsmijter grijs werd.
Wij riepen de bediening om een nieuwe te vragen, maar hij wou zich van zijn beste kant laten zien en riep 'nee hoor nee hoor mijn fout, ik eet het wel op'.
En dat deed ie ook :)

(Huh wat doet iteejer hier? -> ik ben met L_S naar dat Kookpunt gedoe geweest, daar hadden we het uiteraard ook over CUL en zodoende kwam ik ijken :) )
:D Heb je hem nog aangenomen?

Niemand weet hier nog van 'dat Kookpunt gedoe' joh ;)

Maar nu we het er toch over hebben: FOK! heeft een samenwerking met Kookpunt *O*
Spoilers!
  zondag 16 juni 2019 @ 16:08:56 #28
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_187455010
Wat houdt dat in dan, gaan we via FOK! korting krijgen? :7
  dinsdag 18 juni 2019 @ 13:15:46 #29
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187484022
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 16:08 schreef vinnypassy het volgende:
Wat houdt dat in dan, gaan we via FOK! korting krijgen? :7
Ik ga nog niet alles verklappen :P Als eerste zal Kookpunt prijzen beschikbaar stellen voor de fotowedstrijd. Laat je verrassen door volgende acties :s)
Spoilers!
  dinsdag 25 juni 2019 @ 11:20:25 #30
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187594188
In de OP van dit topic staat nog een poll waarin je aan kunt geven wel topic van Sigaartje je het leukst vindt :) CUL / Stem nu voor het beste CUL fototopic van 2018!
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:05:39 #31
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_187764226
Leuk die samenwerking met Kookpunt!
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_187764319
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:05 schreef Klaploper het volgende:
Leuk die samenwerking met Kookpunt!
Hier sluit ik me bij aan :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 18:55:34 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187768782
Goh, fok werk samen met kookpuntexpert voor exposure. Jubel jolijt oh wat zijn we positief. Ik geeft al tien jaar culinair advies pro Bono. Van de crew daar nog nooit een formeel dankjewel voor gehad.
Duidelijk. Kookpunt mag topics gebruiken om overdreven dure producten aan te raden, Goh wat een goed advies. Is geen advies, is verkopers gelul.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 18:58:58 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187768828
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, fok werk samen met kookpuntexpert voor exposure. Jubel jolijt oh wat zijn we positief. Ik geeft al tien jaar culinair advies pro Bono. Van de crew daar nog nooit een formeel dankjewel voor gehad.
Duidelijk.
_O-

Laat je niet zo kennen man. Je wordt al jaren op handen gedragen door tout CUL en het is nog niet genoeg?
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:01:32 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187768872
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

_O-

Laat je niet zo kennen man. Je wordt al jaren op handen gedragen door tout CUL en het is nog niet genoeg?
Zoals ik zei, vanuit de crew heb ik daar nooit een dankjewel voor gekregen.

Maar blijkbaar is sponsoring belangrijker. Prima hoor, een commerciële partij verkooppraatjes te laten doen vermomd als zogenaamd advies.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:11:20 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187769040
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik zei, vanuit de crew heb ik daar nooit een dankjewel voor gekregen.

Maar blijkbaar is sponsoring belangrijker. Prima hoor, een commerciële partij verkooppraatjes te laten doen vermomd als zogenaamd advies.
We worden niet gesponsord hoor.

En ja, Kookpunt is een bedrijf en wil spullen verkopen en vooral naamsbekendheid bij een nieuwe groep opbouwen.
Maar ze vertellen absoluut geen onwaarheden en weten waar ze het over hebben. Anders had ik hen niet benaderd voor een samenwerking. We laten echt niet de eerste beste gladde verkoper hier mensen op het verkeerde been zetten, dat brengt een veel te groot risico met zich mee. Dan jagen we niet alleen de users met een groot ego tegen ons in het harnas maar nog veel meer.

Iedereen heeft iets aan meer users in CUL, jij zelf ook. Ik zie niet wat daar mis mee is. Het gaat je blijkbaar om eeuwige dank? Dan zal ik Danny even vragen of hij persoonlijk een keertje in je topic komt buurten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 05-07-2019 20:46:12 ]
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:33:17 #37
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187769456
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We worden niet gesponsord hoor.

En ja, Kookpunt is een bedrijf en wil spullen verkopen en vooral naamsbekendheid bij een nieuwe groep opbouwen.
Maar ze verkopen absoluut geen onwaarheden en weten waar ze het over hebben. Anders had ik ze niet benaderd voor een samenwerking. We laten echt niet de eerste beste gladde verkoper hier mensen op het verkeerde been zetten, dat brengt een veel te groot risico met zich mee. Dan jagen we niet alleen de users met een groot ego tegen ons in het harnas maar nog veel meer.

Iedereen heeft iets aan meer users in CUL, jij zelf ook. Ik zie niet wat daar mis mee is. Het gaat je blijkbaar om eeuwige dank? Dan zal ik Danny even vragen of hij persoonlijk een keertje in je topic komt buurten.
Kookpunt geeft geen advies
Kookpunt praat mensen dure designershit aan die ze toevallig ook verkopen

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 11:24 schreef KookpuntExpert het volgende:
Als ik dan toch online ben om wat vragen te beantwoorden :)

Of iets een leven lang meegaat is, zoals anderen ook al hebben gezegd, een beetje afhankelijk waar je op kookt. Als je bijvoorbeeld nu nog op gas kookt kan het zo zijn dat je pannen niet meekunnen als je overstapt naar inductie. En zoals het er nu uitziet moeten we allemaal uiteindelijk 'van gas los'.

Als je voor RVS pannen wil gaan raad ik aan te kijken naar Fissler of Demeyere. Allebei topmerken met pannen die bij goed gebruik ontzettend lang mee kunnen gaan. De keuze tussen de twee merken wordt door veel mensen gedaan op basis van design want kwalitatief zijn ze beiden top.

Pannen die echt een leven lang meegaan zijn gemaakt van gietijzer (Lodge is een goed merk om naar te kijken in dat geval). Vergt wel wat onderhoud en liefde, zo moeten deze naar ieder gebruik weer even ingesmeerd worden met olie om roest tegen te gaan. Mocht de pan toch gaan roesten is dat ook geen probleem! Gewoon even de roest wegschrobben en de pan opnieuw inbranden en je bent weer klaar om te bakken, grillen en braden.
Als jij dat wil zien als bezwaar van iemand met een te groot ego, soit, ik denk dat jij je vooral in de wiek geschoten ziet omdat jij ze aanbracht.

Als kookpunt zich zou beperken tot een eigen topic die gekentekend zijn als “gesponsorde bijdrage” ok, maar de realiteit is dat zij in topics verkoop gelul posten.
Prima
Baai baai, zwaai zwaai, ik ben weg hier.
It was fun while it lasted
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 juli 2019 @ 19:52:01 #38
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187769754
Ik vind het ook wel wat twijfelachtig dat zo'n bedrijf in andere topics meepost, maar goed dat gebeurt echt overal op het internet. Reddit, YouTube, whatever. Alles wat populair is, krijgt sponsors.

Ik zie alleen nog niet hoe fok hier beter van wordt. Da's vaak wel een doel van sponsoring.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:56:42 #39
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187769830
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kookpunt geeft geen advies
Kookpunt praat mensen dure designershit aan die ze toevallig ook verkopen
[..]

Als jij dat wil zien als bezwaar van iemand met een te groot ego, soit, ik denk dat jij je vooral in de wiek geschoten ziet omdat jij ze aanbracht.

Als kookpunt zich zou beperken tot een eigen topic die gekentekend zijn als “gesponsorde bijdrage” ok, maar de realiteit is dat zij in topics verkoop gelul posten.
Prima
Baai baai, zwaai zwaai, ik ben weg hier.
It was fun while it lasted
Ik haal je ego er bij omdat jij begint over bedankt worden voor je bijdrages.
Ik vind het jammer als je weg blijft. Je bent een waardevolle user in CUL en je zult worden gemist.

En nogmaals, de samenwerking met Kookpunt is absoluut niet gesponsord. Aan een sponsoring hebben we niets dus dat doen we niet.
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:58:53 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187769869
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:52 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het ook wel wat twijfelachtig dat zo'n bedrijf in andere topics meepost, maar goed dat gebeurt echt overal op het internet. Reddit, YouTube, whatever. Alles wat populair is, krijgt sponsors.

Ik zie alleen nog niet hoe fok hier beter van wordt. Da's vaak wel een doel van sponsoring.
We vinden het leuk om iets leuks voor onze users te doen. Livechats, Q&A's, prijsvragen en andere acties.

Voor sponsoring wordt je betaald. Dat worden wij dus niet.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 juli 2019 @ 20:08:19 #41
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187770046
Dan heb ik 'samenwerking' verkeerd begrepen. Dat klonk alsof het voor beide partijen financieel aantrekkelijk was.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:15:17 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187770191
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:08 schreef Kreator het volgende:
Dan heb ik 'samenwerking' verkeerd begrepen. Dat klonk alsof het voor beide partijen financieel aantrekkelijk was.
Gewoon spam dus
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:21:34 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187770295
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:15 schreef Molo het volgende:

Gewoon spam dus
In ruil voor cadeaus 'weggeven' .
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:22:24 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187770310
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:21 schreef golfer het volgende:

[..]

In ruil voor cadeaus 'weggeven' .
Die andere posts toch niet?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:30:29 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187770416
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:08 schreef Kreator het volgende:
Dan heb ik 'samenwerking' verkeerd begrepen. Dat klonk alsof het voor beide partijen financieel aantrekkelijk was.
Als wij meer views enzo krijgen, is het uiteindelijk hopelijk voor ons ook aantrekkelijk. Maar sponsoring is betaald krijgen voor positieve verhalen. Dat is hier gewoon echt niet aan de orde. En met geen enkele andere samenwerking die we hebben.
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:31:11 #46
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187770423
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon spam dus
Spam is ongewenst en zonder toestemming. Dat is dit niet.
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:31:59 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187770434
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Spam is ongewenst en zonder toestemming. Dat is dit niet.
Jouw definitie, niet per se dé definitie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:34:37 #48
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187770489
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Jouw definitie, niet per se dé definitie
FOK!s definitie dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 05-07-2019 20:47:31 ]
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 23:09:23 #49
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187772700
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon spam dus
Precies.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_187782482
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, fok werk samen met kookpuntexpert voor exposure. Jubel jolijt oh wat zijn we positief. Ik geeft al tien jaar culinair advies pro Bono. Van de crew daar nog nooit een formeel dankjewel voor gehad.
Duidelijk. Kookpunt mag topics gebruiken om overdreven dure producten aan te raden, Goh wat een goed advies. Is geen advies, is verkopers gelul.
Gewoon terug man..... laat ze maar lullen... ik mis je wél *;
nah........... niks van aantrekken..

gewoon ... omdat jij jij bent.....
pi_187783420
Wellicht helemaal niet de plek ervoor, maar jammer dat Piet nu lijkt te vertrekken. Ik hoop serieus dat hij toch blijft komen, Piet = belangrijk voor Cul. Eerst zijn grote Fok! liefde RobinOok, nu hij zelf. Wordt er niet leuker op. Vind ik dan.... ;(
Is dat zo?
  Moderator zaterdag 6 juli 2019 @ 21:22:45 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187785302
Robin mis ik als kiespijn, maar zou het erg jammer vinden als Piet echt niet terug komt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187788299
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 21:22 schreef derLudolf het volgende:
Robin mis ik als kiespijn, maar zou het erg jammer vinden als Piet echt niet terug komt.
;) Robin mist jou denk ik ook als kiespijn. :D

Ik zie zowel Robin als Piet graag hier terug. Kleur en eigenheid. Ik hou ervan. Vrije geesten.
Is dat zo?
pi_187788470
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 23:53 schreef Smallish het volgende:

;) Robin mist jou denk ik ook als kiespijn. :D

Ik zie zowel Robin als Piet graag hier terug. Kleur en eigenheid. Ik hou ervan. Vrije geesten.
Ja, dat O+ Verschillende mensen zijn juist leuk, ook als die mensen een tikkeltje dwars zijn. Misschien juist als ze een tikkeltje dwars zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 juli 2019 @ 06:02:51 #55
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187790506
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2019 00:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat O+ Verschillende mensen zijn juist leuk, ook als die mensen een tikkeltje dwars zijn. Misschien juist als ze een tikkeltje dwars zijn.
Helemaal mee eens :Y
Spoilers!
pi_187790991
Maar nu komt er dus een bedrijf tips geven in de topics. En dat bedrijf heeft heel toevallig er wat mee te winnen als jij hun producten koopt. Dat moet je toch helemaal niet willen hebben in je topics :{

Voor mij valt dat trouwens wel degelijk onder spam. Want het valt onder verkapte reclame waar ik niet op zit te wachten.

En ik vraag mij eerlijk gezegd af of het de users met zich meebrengt waar jullie op hopen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187791039
Standaard een komkommer als kwamkwammer oid noemen. Serieus?

Noemt Piet zijn boterham ook een bammetje?

En wie de fuck heeft ervoor gezorgd dat Robin niet meer post hier???

Beste Piet: naar mijn mening doet Kookpunt niet aan spam dus jij mag nog steeds copy/paste doen van wiki of een kookboek.

Complimenten btw voor Kookpunt dat ze Sigaartje een fatsoenlijk mes en snijplank hebben gegeven _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187791089
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar nu komt er dus een bedrijf tips geven in de topics. En dat bedrijf heeft heel toevallig er wat mee te winnen als jij hun producten koopt. Dat moet je toch helemaal niet willen hebben in je topics :{

Voor mij valt dat trouwens wel degelijk onder spam. Want het valt onder verkapte reclame waar ik niet op zit te wachten.

En ik vraag mij eerlijk gezegd af of het de users met zich meebrengt waar jullie op hopen.
Wat hebben ze hier mee te winnen?

Ik kijk soms tv bij anderen en ik krijg echt nooit iets mee van reclame.

Het verschil is misschien dat ik zeer goed geholpen ben bij Kookpunt. En dat is tig jaar geleden ook nog toen ik nog niks van messen en pannen wist.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187791150
Ik heb ook alleen positieve ervaring met Kookpunt en kom er graag als ik in Rotterdam ben. Dat ze tijd steken in een website zie ik als informatie en niet als spam. Je bepaalt zelf toch nog steeds wat en waar je iets koopt of ben ik nou zo gek?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187791218
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook alleen positieve ervaring met Kookpunt en kom er graag als ik in Rotterdam ben. Dat ze tijd steken in een website zie ik als informatie en niet als spam. Je bepaalt zelf toch nog steeds wat en waar je iets koopt of ben ik nou zo gek?
Dat dus. We zijn toch geen kleuters die vatbaar zijn voor reclame/spam?

Kleine toevoeging is wel dat ze iets minder mogen linken.
Aan de aan de andere kant worden in meerdere topics door gewone users deze producten ook vaak aangeraden.

Lastig hoor.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187791221
We zullen zien. Ik hoop alleen maar dat het geen "Wij van wc eend" gehalte gaat krijgen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187791227
En nu wil ik een My Little Pony die op de Big Green Egg gaat :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 7 juli 2019 @ 09:58:03 #63
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187791247
Aan het topic met barbecuevragen te zien, zijn er genoeg users die vragen hebben en zelfs gericht productadvies zoeken.
Niemand is verplicht dat topic te lezen, dat geldt voor alle topics op FOK!

We proberen iets extra's voor onze users te doen. Livechats met politici, vraag en antwoord met een sporter en een kookwinkel, het weggeven van een tijdschrift, fotowedstrijden. Niet alles is voor iedereen even relevant en dat is ok. FOK! is zo groot, als dit niets voor je is, komt er vast binnenkort iets anders.
Spoilers!
pi_187791254
Volgens mij zijn ze nog aan 't bespreken of een tag handig is die duidelijk maakt dat het een verkoper/bedrijfsaccount is. Dan is het voor iedereen duidelijk. Kan je er nog makkelijker langs scrollen als je dit als spam ziet :P Maar ik ben het wat dat betreft eens met Isa, dat je uiteindelijk nog steeds zelf bepaalt wat je koopt en waar je het koopt.
  zondag 7 juli 2019 @ 09:59:54 #65
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187791259
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat dus. We zijn toch geen kleuters die vatbaar zijn voor reclame/spam?

Kleine toevoeging is wel dat ze iets minder mogen linken.
Aan de aan de andere kant worden in meerdere topics door gewone users deze producten ook vaak aangeraden.

Lastig hoor.
Het is ook lastig. Dit soort dingen worden natuurlijk geevalueerd en er worden regelmatig aanpassingen gedaan. Feedback van de users waardeer ik absoluut en het wordt zeker meegenomen.
Spoilers!
pi_187791341
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is ook lastig. Dit soort dingen worden natuurlijk geevalueerd en er worden regelmatig aanpassingen gedaan. Feedback van de users waardeer ik absoluut en het wordt zeker meegenomen.
Respect voor jullie hoor, maar dat moge wel duidelijk zijn :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187791432
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat dus. We zijn toch geen kleuters die vatbaar zijn voor reclame/spam?

Kleine toevoeging is wel dat ze iets minder mogen linken.
Aan de aan de andere kant worden in meerdere topics door gewone users deze producten ook vaak aangeraden.

Lastig hoor.
Ik denk dat je de kracht van reclame toch tamelijk onderschat, had het louter effect op kleuters was het niet de gigantische miljardenindustrie die nog altijd de reden is dat dit forum überhaupt overeind blijft staan.

Ik vind het tof wat jullie geregeld hebben voor sigaartje, leuke prijs en ze komen leuk over hier, echter is wat helderheid niet misplaatst denk ik. :) Enfin mijn complimenten aan de moderators alhier, leuke beweging.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187791890
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is ook lastig. Dit soort dingen worden natuurlijk geevalueerd en er worden regelmatig aanpassingen gedaan. Feedback van de users waardeer ik absoluut en het wordt zeker meegenomen.
Ik zou duidelijk maken dat het een bedrijfsaccount is met een duidelijk zichtbare Sponsored Content tag. Net als dat op YouTube en bij tv-programma's ook duidelijk is. Ik twijfel niet aan de kennis van Kookpunt, maar hun antwoorden zijn gekleurd door commercie, transparantie zou fijn zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Fixers op 07-07-2019 11:12:43 ]
pi_187839247
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zullen we het gewoon over kwaliteitszaken hebben?
Ok, hou jezelf (en Zolderkamer) er dan ook aan. De laatste 7 posts ofzo kunnen dan ook prima weg.
pi_188522660
Wat jammer trouwens dat Piet weg is, snap het ook niet omdat de gesponsorde topics duidelijk zijn. Du Kampflesbe ga weer eens posten 🤪
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_189630668
Is er een crockpot of slowcooker topic?
Ik kan op mijn mobiel niet zoeken en het in de topiclijst niet vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189630688
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Is er een crockpot of slowcooker topic?
Ik kan op mijn mobiel niet zoeken en het in de topiclijst niet vinden.
CUL / Slowcooker recepten deel 6: Waar men geduldig moet zijn....
pi_189630739
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189711068
Jullie missen een vermelding van MED / [CUL] Help Lucky op CUL in CUL zelf.
pi_189712084
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:04 schreef zarGon het volgende:
Jullie missen een vermelding van MED / [CUL] Help Lucky op CUL in CUL zelf.
Thanks.

CUL / Mod gezocht voor CUL
Spoilers!
pi_189712337
quote:
14.gif.

Overigens, een sticky topic is op zich okay, maar het is 'onzichtbaar'. Het valt niet op (na een bepaalde tijd zie je die sticky topics niet meer).

Is het een idee om een 'open' topic erover te hebben, waar mensen eventueel suggesties kunnen doen voor een mod? Op die manier valt het topic op en lezen en zien veel meer mensen in CUL het topic. (Met behulp van FOK!stats is het overigens mogelijk om de topposters van CUL van dit jaar op te vragen.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2019 11:36:23 ]
pi_189712389
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

14.gif.

Overigens, een sticky topic is op zich okay, maar het is 'onzichtbaar'. Het valt niet op (na een bepaalde tijd zie je die sticky topics niet meer).

Is het een idee om een 'open' topic erover te hebben, waar mensen eventueel suggesties kunnen doen voor een mod? Op die manier valt het topic op en lezen en zien veel meer mensen in CUL het topic. (Met behulp van FOK!stats is het overigens mogelijk om de topposters van CUL van dit jaar op te vragen.)
Ik vind de keuze tussen wel of niet sticky altijd lastig vanwege de zichtbaarheid. Ik was er net ook over aan het twijfelen. Maar ik laat het zo, ik vind een discussietopic over mods niet per se een goed idee geloof ik. Als FA's daar anders over denken, hoor ik dat graag. Ik zal sowieso een balletje opgooien achter hierover. Misschien is het handig voor de fora waar de mods niet voor in de rij staan.
Spoilers!
pi_189712421
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind de keuze tussen wel of niet sticky altijd lastig vanwege de zichtbaarheid. Ik was er net ook over aan het twijfelen. Maar ik laat het zo, ik vind een discussietopic over mods niet per se een goed idee geloof ik. Als FA's daar anders over denken, hoor ik dat graag. Ik zal sowieso een balletje opgooien achter hierover. Misschien is het handig voor de fora waar de mods niet voor in de rij staan.
Ja, die twijfel is terecht...

In mijn optiek kan het forum een vacaturepagina goed gebruiken. :P.

Succes in ieder geval met het vinden van de nieuwe mod.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2019 11:43:58 ]
pi_189712435
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, die twijfel is terecht...

In mijn optiek kan het forum een vacaturepagina goed gebruiken. :P.

Succes in ieder geval met het vinden van de nieuwe mod.
Thanks, dat komt vast goed. Er is al gesolliciteerd gelukkig. CUL is niet zo moeilijk dus we vinden vast snel iemand.
Spoilers!
pi_189712668
Kruiwagens genoeg *) c_/
pi_189943900
@Toekito, hier moeten we zijn :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189979598
Ik begrijp dat ik hier wat met ik van wc-eend te maken ga hebben.
Maar waarom werden mijn laatste 2 reacties verwijderd uit het cul topic? CUL / Verspakketten

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2019 23:19:23 ]
pi_189979788
Hallo, WC Eend hier. Je zult het inderdaad met mij moeten doen.

Je weet heel goed waarom je reacties verwijderd zijn. Je bent aan het zuigen, het topic aan het laten ontsporen, aan het schelden. Ik denk dat je je verveelt. Dat kan. Ik ook. Ik heb dus de tijd om alles wat je off topic en topic-ontsporend post te verwijderen.
Spoilers!
pi_190013217
We hebben aan @habitue de volgende culisnob die komt zieken in het verspakketten topic.

CUL / Verspakketten
pi_190013367
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:43 schreef Fixers het volgende:
We hebben aan @:habitue de volgende culisnob die komt zieken in het verspakketten topic.

CUL / Verspakketten
Thanks, staat genoteerd ^O^
Spoilers!
pi_190399598
Censuur???

Ik las ca. anderhalf uur geleden in de CulSC een aantal (vaak ongenuanceerde) opmerkingen van Duderinnetje en tegenopmerkingen daarover van anderen. Wilde dat net nog eens een keer nalezen en wat schets mijn verbazing: alle opmerkingen en de reacties daarop zijn weg.

Nu ben ik verre van een vriend van Dude, maar ik zag nergens de policy overtreed worden met die opmerkingen van haar, noch in de reacties daarop.
Het lijkt mij geen goede zaak als een moderator opmerkingen die haar niet bevallen zijn zomaar verwijderd, zonder dat daar verder iets over wordt gezegd. Dat komt heel erg dicht bij censuur en dat lijkt mij op een forum als Fok! zeer ongewenst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190400171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:52 schreef golfer het volgende:
Censuur???

Ik las ca. anderhalf uur geleden in de CulSC een aantal (vaak ongenuanceerde) opmerkingen van Duderinnetje en tegenopmerkingen daarover van anderen. Wilde dat net nog eens een keer nalezen en wat schets mijn verbazing: alle opmerkingen en de reacties daarop zijn weg.

Nu ben ik verre van een vriend van Dude, maar ik zag nergens de policy overtreed worden met die opmerkingen van haar, noch in de reacties daarop.
Het lijkt mij geen goede zaak als een moderator opmerkingen die haar niet bevallen zijn zomaar verwijderd, zonder dat daar verder iets over wordt gezegd. Dat komt heel erg dicht bij censuur en dat lijkt mij op een forum als Fok! zeer ongewenst.
De FA's hebben beslist dat de policy wel is overtreden en hebben maatregelen getroffen, daarom zijn de posts verwijderd.
Spoilers!
pi_190400236
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:36 schreef Lucky_Strike het volgende:


De FA's hebben beslist dat de policy wel is overtreden en hebben maatregelen getroffen, daarom zijn de posts verwijderd.
Vreemd. Ik zag geen policy-overtredende posts. Maar goed... :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 12 december 2019 @ 16:48:00 #89
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190400290
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Vreemd. Ik zag geen policy-overtredende posts. Maar goed... :{w
Persoonlijke, nergens op gebaseerde aanvallen op users en sfeerverzieken is zeker niet gewenst.
In overleg met de FA's is besloten te posts te verwijderen.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190401790
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:48 schreef Muck het volgende:

[..]

Persoonlijke, nergens op gebaseerde aanvallen op users en sfeerverzieken is zeker niet gewenst.
In overleg met de FA's is besloten te posts te verwijderen.
Ahhh was het weer feest in de SC? :D :P

Even vraagje, het lukt mij niet om foto’s van imgur te posten alleen het linkje.

Maar ik wil graag een bericht posten in het bakken-topic met foto’s.
Als ik dan de linkjes erbij post, zou 1 van jullie mijn post dan kunnen wijzigen en er de foto’s inzetten :@

In SHO is het tweemaal uitvoerig uitgelegd tot ik er koppijn van kreeg en was btw ook niet de enige die niet verder kwam dan het linkje.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190404574
Zit je mobiel klodder?
Ik zet het linkje dan in het 'fototoestel-icoontje' voor ik het plaats.







Zelfs mij is t gelukt :7
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 20:29:03 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190404714
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ahhh was het weer feest in de SC? :D :P

Even vraagje, het lukt mij niet om foto’s van imgur te posten alleen het linkje.

Maar ik wil graag een bericht posten in het bakken-topic met foto’s.
Als ik dan de linkjes erbij post, zou 1 van jullie mijn post dan kunnen wijzigen en er de foto’s inzetten :@

In SHO is het tweemaal uitvoerig uitgelegd tot ik er koppijn van kreeg en was btw ook niet de enige die niet verder kwam dan het linkje.
Krijg je niet gewoon koppijn van je UI? :D

De link die ik via de IMGUR app krijg deed het bij mij soms ook niet als ik er .jpg achter typte.

Nu open ik de link van de app in Firefox en vraag dan de desktop site op. Dan druk ik op de foto en kies "open in nieuw tabblad"

De link uit het nieuwe tabblad kopieer ik dan en zet ik tussen de img tags.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190405432
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:23 schreef Blues het volgende:
Zit je mobiel klodder?
Ik zet het linkje dan in het 'fototoestel-icoontje' voor ik het plaats.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zelfs mij is t gelukt :7

Yup met foon en ja ook geprobeerd. Zo werkte het bij TinyPic ook.
Geen puf om hier weer mee verder te gaan ik open wel een hulpvraagtopic in GC tzt. Nu geen puf, het heeft al zoveel frustraties gegeven :X
Het gaf iig nog een beetje troost dat anderen ook hetzelfde hadden :P

Tnx anyway :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190405522
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Krijg je niet gewoon koppijn van je UI? :D

De link die ik via de IMGUR app krijg deed het bij mij soms ook niet als ik er .jpg achter typte.

Nu open ik de link van de app in Firefox en vraag dan de desktop site op. Dan druk ik op de foto en kies "open in nieuw tabblad"

De link uit het nieuwe tabblad kopieer ik dan en zet ik tussen de img tags.
Ik zie mijn UI niet, ik FOK! altijd mobiel. Na het weekend ga ik het ook even op de laptop proberen mits ik daar mijn foto’s heen weet te laden :’)

Jij ook Tnx. Weet ik iig hoe ik op laptop moet doen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker zaterdag 14 december 2019 @ 21:48:31 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190444190
Hoi, kunnen er in CUL ook "subfora" gemaakt worden?
Subfora is niet het goede woord ....

Ik bedoel bv bij alle kaastopics dat er [KAAS] in de TT staat .... en bij de vleestopics [VLEES], en bij de kooktopics [KOOK] en bij de stoofpottopics [STOOF] .....

:Y)
pi_190445212
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:48 schreef maily het volgende:
Hoi, kunnen er in CUL ook "subfora" gemaakt worden?
Subfora is niet het goede woord ....

Ik bedoel bv bij alle kaastopics dat er [KAAS] in de TT staat .... en bij de vleestopics [VLEES], en bij de kooktopics [KOOK] en bij de stoofpottopics [STOOF] .....

:Y)
Je kunt dat wel in de TT zetten tussen brackets [ ], dan krijgen de topics zo'n tagje. Net als de FB in deze TT. Maar je kunt er niet op selecteren net als de projecten in K&W en de fauna in F&F.

En dat heet inderdaad geen subforum maar ik kan er niet op komen hoe het wel heet.
Spoilers!
  Spellchecker zaterdag 14 december 2019 @ 22:30:03 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190445255
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je kunt dat wel in de TT zetten tussen brackets [], dan krijgen de topics zo'n tagje. Maar je kunt er niet op selecteren net als de projecten in K&W en de fauna in F&F.

En dat heet inderdaad geen subforum maar ik kan er niet op komen hoe het wel heet.
Het erop selecteren vind ik niet zo belangrijk. Maar zo vind je wel sneller je gewenste topic ;)
pi_190445333
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:30 schreef maily het volgende:

[..]

Het erop selecteren vind ik niet zo belangrijk. Maar zo vind je wel sneller je gewenste topic ;)
Ik heb juist het idee dat het steeds minder wordt gebruikt. Maar een [kaas] in de TT van het kaastopic is dus waardevol? Daar kunnen we het best over hebben :Y
Spoilers!
  Spellchecker zaterdag 14 december 2019 @ 22:34:00 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190445366
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat het steeds minder wordt gebruikt. Maar een [kaas] in de TT van het kaastopic is dus waardevol? Daar kunnen we het best over hebben :Y
Daar hebben we het nu over :Y)
pi_190445523
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:34 schreef maily het volgende:

[..]

Daar hebben we het nu over :Y)
:D

Ik bedoel met meer users en/of collega's.
Spoilers!
  Spellchecker zaterdag 14 december 2019 @ 22:41:19 #101
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190445570
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Ik bedoel met meer users en/of collega's.
O.
Oke ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')