abonnement Unibet Coolblue
pi_189983416
Ik vind die verspakketten superhandig. Niet omdat het baanbrekende recepten zijn, maar ze schelen in het denkwerk om te bedenken wat ik moet eten en wat ik nodig heb. Daardoor eet ik ook ineens wel iets met verse groenten in plaats van een diepvriespizza. Bij ieder rondje boodschappen kijk ik vaak eerst even in dat rek of er iets lekkers bij zit.

Soms moet ik ze wel wat aanpassen aan mijn eigen smaak. Ik zag hierboven al de te dunne snert genoemd worden, dat was ook mijn ervaring. En vorige week had ik Gegrilde Tomatensoep waar één (1!) teentje knoflook in zat, dat vind ik nogal weinig.

Die tomatensoep gaat in mijn vaste repertoire trouwens, een variant die ik nog niet kende. Ik heb het recept nu in mijn eigen database staan waardoor ik het makkelijk kan maken.

Venkel doe ik nog wel eens in de pastasaus of als ik gewoon groente grill in de oven.
pi_189983567
Daar heb ik ook eens een post over gemaakt: CUL / Supermarkt verspakketten

Ben nog steeds groot fan van de curry madras van AH :)
pi_189991056
Net de moussaka van picnic gemaakt, niet erg gekruid (ondanks flink zakje kruiden) maar verder best prima :D

Alleen niet perse snel klaar, half uurtje snijden, opbakken ect en dan nog 45 min in de oven
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_189993851
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 01:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan de boeken van de VI uitgeverij, die veel mensen aan het lezen hebben gekregen die normaal gesproken niet zouden lezen, laat staan een boek kopen.
Dat had mijn broer met computerblaadjes.
Had bij Nederlands gezegd dat ze hem maar een 1 voor z'n boekenlijst moesten geven, omdat hij daar niet aan ging beginnen. Kreeg puur koppijn van lezen.
Die computerblaadjes verslond hij.

quote:
Zo kunnen mensen via deze pakketten gerechten gaan koken die anders niet gekookt zouden worden.
Dat, dus.

Ik vind koken leuk. Net als lezen, trouwens.
Ik vogel het dus liever zelf uit.
Anderen hebben een zetje nodig.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_189995052
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 08:59 schreef anndb het volgende:
Ik heb ze een paar keer geprobeerd maar het is niks voor mij, ik vind de smaak meestal niet zo beetje flauw/magertjes. Daarnaast heb vaak voor dergelijke recepten toch al veel er voor in huis, en is het enkel nog maar iets bij halen. Dat doe ik dan liever en dan een goed beproefd recept volgen na verschillende te vergelijken.
Een recept is ook meer een leidraad. Een startpunt van waaruit je je eigen smaak aan een gerecht kan geven.
Als jij zelf al aangeeft het zelf beter te kunnen, zijn die pakketten niet voor jou bedoeld.
Ik loop er zelf ook met een glimlach voorbij.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 17 november 2019 @ 22:02:06 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189995200
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 21:54 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Een recept is ook meer een leidraad. Een startpunt van waaruit je je eigen smaak aan een gerecht kan geven.
Als jij zelf al aangeeft het zelf beter te kunnen, zijn die pakketten niet voor jou bedoeld.
Ik loop er zelf ook met een glimlach voorbij.
Met een zelfgenoegzame glimlach? Genieten, man.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189995262
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 22:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Met een zelfgenoegzame glimlach? Genieten, man.
Als je het horen wil; Ja. Ja inderdaad.
Ben je nu weer blij?

Sjeez }:|
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 17 november 2019 @ 22:13:32 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189995473
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 22:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Met een zelfgenoegzame glimlach? Genieten, man.
Het lijkt wel alsof iemand in LPTTK heeft gevraagd naar de heersende mening over Ludlum of zo.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 17 november 2019 @ 22:20:06 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189995629
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:04 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Als je het horen wil; Ja. Ja inderdaad.
Ben je nu weer blij?

Sjeez }:|
Ja, ik ben blij. Er zijn gelukkig nog culisnobs om het peil hier een beetje hoog te houden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189995692
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 21:54 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Een recept is ook meer een leidraad. Een startpunt van waaruit je je eigen smaak aan een gerecht kan geven.
Als jij zelf al aangeeft het zelf beter te kunnen, zijn die pakketten niet voor jou bedoeld.
Ik loop er zelf ook met een glimlach voorbij.
Raar. Ik koop gerust dit soort pakketten. Zeker voor drukke dagen ideaal. Daarnaast kook ik regelmatig van alles zelf.

Kwaliteit is meestal prima. Veel groenten en aardige smaken. Snap niet dat je daar je neus voor op haalt.
Whatever...
  zondag 17 november 2019 @ 22:27:56 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189995790
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Raar. Ik koop gerust dit soort pakketten. Zeker voor drukke dagen ideaal. Daarnaast kook ik regelmatig van alles zelf.

Kwaliteit is meestal prima. Veel groenten en aardige smaken. Snap niet dat je daar je neus voor op haalt.
Er zit plastic omheen dus ben je ook nog een milieuterrorist.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_189995962
Eén keer de Marokkaanse couscous van de AH geprobeerd, maar die was echt bremzout.
pi_189996074
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 22:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ik ben blij. Er zijn gelukkig nog culisnobs om het peil hier een beetje hoog te houden.
Culisnob? Ik?
Echt niet.

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Raar. Ik koop gerust dit soort pakketten. Zeker voor drukke dagen ideaal. Daarnaast kook ik regelmatig van alles zelf.

Kwaliteit is meestal prima. Veel groenten en aardige smaken. Snap niet dat je daar je neus voor op haalt.
Ik haal er mijn neus helemaal niet voor op.
Goed dat die pakketten er zijn.
Zet mensen aan tot zelf koken, ipv weer een 'ping en klaar' in de magnetron te zetten.
Zitten best leuk in elkaar, voor zover ik ze bij de Jumbo heb gezien.
Maar gewoon niet voor mij.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_190013121
Prima dat die paketten er zijn voor het gepeupel. :) Ik haal mijn groenten bij de biologische tuinderij. En recepten volgen dat is voor mensen zonder creativiteit. Het heeft toch wel wat triestigs vind ik.

Als ik dan weer zo'n persoon met een afgemeten pakket zie lopen in de supermarkt moet ik me altijd inhouden om er iets van te zeggen. Het heeft weinig met goed eten te maken. Maar dan denk ik achja, ze weten niet beter. :)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_190013198
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 22:38 schreef habitue het volgende:
Prima dat die paketten er zijn voor het gepeupel. :) Ik haal mijn groenten bij de biologische tuinderij. En recepten volgen dat is voor mensen zonder creativiteit. Het heeft toch wel wat triestigs vind ik.

Als ik dan weer zo'n persoon met een afgemeten pakket zie lopen in de supermarkt moet ik me altijd inhouden om er iets van te zeggen. Het heeft weinig met goed eten te maken. Maar dan denk ik achja, ze weten niet beter. :)
Flauw.
Spoilers!
  maandag 18 november 2019 @ 22:54:06 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190013418
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Flauw.
Nogal, ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190014769
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Flauw.
Voeg wat extra zout toe :7 ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190014979


Thank me later :9~ :9~ :9~ :9~
Feel the fuzz!
pi_190016759
Ik koop ze soms bij de appie met 35% korting, als ik niet weet wat ik moet koken die avond :P Af en toe pas ik het een beetje aan naar eigen smaak. De pakketten die ik tot nu toe heb geprobeerd waren best lekker :)
pi_190016951
Heb een keer een pakket gebruikt, pompoensoep van de AH. Dit omdat ik nog nooit pompoensoep had klaar gemaakt of überhaupt geproefd. Was helaas geen succes. Ben nu een beetje huiverig voor andere pakketen. :P

Leuk altijd, mensen die zich verheven voelen. Leuk dat jij tijd hebt om je moestuin bij te houden en langs te gaan bij je speciale bio groenteboer. Anderen hebben helaas minder tijd of andere prioriteiten.
Fijn toch, dat zij zo ook een gerecht op tafel kunnen zetten dat, enigszins, gezond is? En zo nieuwe gerechten leert kennen?
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 19 november 2019 @ 09:17:46 #71
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190017597
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 22:38 schreef habitue het volgende:
Prima dat die paketten er zijn voor het gepeupel. :) Ik haal mijn groenten bij de biologische tuinderij. En recepten volgen dat is voor mensen zonder creativiteit. Het heeft toch wel wat triestigs vind ik.

Als ik dan weer zo'n persoon met een afgemeten pakket zie lopen in de supermarkt moet ik me altijd inhouden om er iets van te zeggen. Het heeft weinig met goed eten te maken. Maar dan denk ik achja, ze weten niet beter. :)
Jij bent echt cool :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:42:00 #72
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190018387
Ik heb laatst de Madras van de Lidl op. Ik vond het heerlijk, ik ga vaker dit soort pakketten halen. Al is het maar omdat ik het lastig vind telkens te bedenken wat te eten.
Ik eet veganistisch dus ik eet ze met alleen groenten, ook daarmee was het prima te nassen!
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:51:17 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190018486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb laatst de Madras van de Lidl op. Ik vond het heerlijk, ik ga vaker dit soort pakketten halen. Al is het maar omdat ik het lastig vind telkens te bedenken wat te eten.
Ik eet veganistisch dus ik eet ze met alleen groenten, ook daarmee was het prima te nassen!
Met een blikje kikkererwten erdoor is ook lekker.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190018547
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb laatst de Madras van de Lidl op. Ik vond het heerlijk, ik ga vaker dit soort pakketten halen. Al is het maar omdat ik het lastig vind telkens te bedenken wat te eten.
Ik eet veganistisch dus ik eet ze met alleen groenten, ook daarmee was het prima te nassen!
Die verschilt bar weinig van die van de appie, voor mij smaakte het iig hetzelfde.
Gooi er zelf vaak die kipstuckjes van de vegaslager (of de appie-variant ervan) door.
Zet die pakketten niet wekelijks op tafel maar voor een dag waar ik geen inspiratie voor heb zijn ze erg puik. Snap alleen niet hoe mensen hier 4 man van kunnen voeden muv de erwtensoep is alles in 1 avond op met z'n tweetjes.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:58:35 #75
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190018579
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die verschilt bar weinig van die van de appie, voor mij smaakte het iig hetzelfde.
Gooi er zelf vaak die kipstuckjes van de vegaslager (of de appie-variant ervan) door.
Zet die pakketten niet wekelijks op tafel maar voor een dag waar ik geen inspiratie voor heb zijn ze erg puik. Snap alleen niet hoe mensen hier 4 man van kunnen voeden muv de erwtensoep is alles in 1 avond op met z'n tweetjes.
Oh dat geloof ik, hij is alleen een stukje goedkoper en ik was toevallig bij de Lidl :)
Wij hebben dat pakket ook met z'n tweeën weggewerkt overigens. Als we er inderdaad extra kikkererwten of nepvlees doorheen zouden gooien dan zou er wellicht nog genoeg overblijven voor lunch voor 1 van ons, maar meer niet.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_190018597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:58 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik, hij is alleen een stukje goedkoper en ik was toevallig bij de Lidl :)
Wij hebben dat pakket ook met z'n tweeën weggewerkt overigens. Als we er inderdaad extra kikkererwten of nepvlees doorheen zouden gooien dan zou er wellicht nog genoeg overblijven voor lunch voor 1 van ons, maar meer niet.
Ja hier is het ook een lunchpakketje voor m'n vrouw als er al wat over is :)
Die verspakketten van de Lidl zijn voor mijn gevoel gelijk aan die van de appie maar bij mijn Lidl zijn ze er niet altijd (zorgt er ook meteen voor dat ik er niet standaard rekening mee houdt bij m'n weekmenu).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190018631
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 22:57 schreef phoenyx het volgende:
TS een verspakket is voor jou geweldig
Kom je hier nu venkel en alleen om TS aan te vallen?
pi_190019139
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Kom je hier nu venkel en alleen om TS aan te vallen?
I see what you did there. :D
pi_190019751
Zullen we het gezellig houden, jongens? Niet iedereen heeft evenveel zin en creativiteit om uitgebreid te koken. En dat is prima.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190040709
Deze is ook wel echt een aanrader.

pi_190041063
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:44 schreef Lonaa het volgende:
Zullen we het gezellig houden, jongens? Niet iedereen heeft evenveel zin en creativiteit om uitgebreid te koken. En dat is prima.
Ik krijg eerlijk gezegd het idee dat juist de mensen die wel creatief en uitgebreid willen koken in dit topic weinig ruimte krijgen. Doe er mee wat je wil verder

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2019 18:36:53 ]
pi_190041066
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:07 schreef Myraela het volgende:
Deze is ook wel echt een aanrader.

[ afbeelding ]
Wat kost dat nog tegenwoordig?
pi_190041087
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Wat kost dat nog tegenwoordig?
5 euro, is wel duurder dan de andere soep pakketen. Maar ze hadden vorige week een aanbieding waar alle soeppakketten dezelfde aanbiedingsprijs hadden.

Ik volg overigens nooit het recept. De kunst van die pakketten vind ik zelf zo min mogelijk toevoegen. Bij deze moest eigen nog kip en champignons, maar zonder is die ook dikke prima.
pi_190041273
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ik krijg eerlijk gezegd het idee dat juist de mensen die wel creatief en uitgebreid willen koken in dit topic weinig ruimte krijgen. Doe er mee wat je wil verder
Dit topic gaat dan ook niet over uitgebreid en creatief koken, maar over verspaketten. :)
Posts over eventueel zelf dingen toevoegen aan verspaketten is prima maar 'huuu verspaketten zijn voor inferieure mensen' niet.

Het staat je overigens vrij om in andere topics waar dat past over uitgebreid en creatief koken te posten, of, indien er geen topic naar je wens is, er zelf eentje aan te maken. Graag zelfs. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190625314
De vers kerstgerechten pakketten zien er wel leuk uit!
Aardappelgratin, paddenstoelen ragout, boeuf bourguignon.
pi_190628683
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ik krijg eerlijk gezegd het idee dat juist de mensen die wel creatief en uitgebreid willen koken in dit topic weinig ruimte krijgen. Doe er mee wat je wil verder
Vrij logisch .....in een topic over verspakketten.
Ik had laatst een AH pakket voor Rendang. Vast ook niet culisnob waardig :D
Vlees heeft 3 uur in de oven gestaan en is goed zacht geworden. Het is wel enorm zout al, ik ga hem niet verder laten droogbakken
pi_190628731
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Vrij logisch .....in een topic over verspakketten.
Ik had laatst een AH pakket voor Rendang. Vast ook niet culisnob waardig :D
Vlees heeft 3 uur in de oven gestaan en is goed zacht geworden. Het is wel enorm zout al, ik ga hem niet verder laten droogbakken
De vraag van TS is toch echt wat CUL er van denkt en niet een specifiek deel van CUL.

Hopelijk heb je goed gegeten
  Moderator dinsdag 7 januari 2020 @ 14:02:21 #88
236264 crew  capricia
pi_190919073
https://radar.avrotros.nl(...)oordelige-pakketten/

Leuk artikel om te lezen. Los is het duurder dan in het pakket.
Definitely not CIA
pi_190919095
Ah, dat is inderdaad wel interessant. Gezien de prijs denk je gevoelsmatig toch dat je teveel betaalt.
Ik heb ze overigens nog nooit gekocht, want alleen. Maar je kan er denk ik 2-3 keer koken uit halen?
  Moderator dinsdag 7 januari 2020 @ 14:06:49 #90
236264 crew  capricia
pi_190919120
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:04 schreef Meridiaan het volgende:
Ah, dat is inderdaad wel interessant. Gezien de prijs denk je gevoelsmatig toch dat je teveel betaalt.
Ik heb ze overigens nog nooit gekocht, want alleen. Maar je kan er denk ik 2-3 keer koken uit halen?
Dat ligt er aan hoe je het klaar maakt. Maar als je idd de voorgeschreven hoeveelheid rijst/vlees etc gebruikt, is het wel 3 maaltijden.
Gebruik je minder, dan heb je gewoon veel groente en eet je er twee keer van.
Definitely not CIA
pi_191291032
Tomatensoep maken met AH verspakket en eigen toevoegingen: peper, soepballetjes, vermicelli en pesto.

Begin met snijden
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191291040
He plaatje werkt niet
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191291044
Indiase curry _O_
Ik was hier...
pi_191291577
Nou, gedoe met foto's maar ben al een eind onderweg.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191297037
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 23:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok. Ik halveer het dus netto staan we quitte.
:') (0,5+2)/2=...?
  zaterdag 1 februari 2020 @ 17:24:24 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191297119
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 17:16 schreef No239SquadronRAF het volgende:

[..]

:') (0,5+2)/2=...?
Klopt
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:22:40 #97
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191301216
Citroengras kun je prima invriezen en galangal ook.
Ik vind die pakketten niet zo leuk, ik wil zelf bepalen wat ik eet.

In plaats van die pakketten heb ik wel een paar recepten die ik snel kan maken en waarvan ik de ingrediënten doorgaans op de plank heb staan. Je kan die pakketten makkelijk zelf samenstellen als je een lijstje hebt van de producten die je nodig hebt.

Een voorbeeld die ik maak wrapvulling:
Salsa saus 1 pot
Mais 1 pot
Jalapenos 1 pot
Fajita of taco mix 1 zakje
Paprika 1 of 2
kippenbouillon
iets van kip (hoeft niet eens veel te zijn)

Ik kook de kipfilet in de kippenbouillon en maak er pulled chicken van.
Vervolgens verwarm ik de rest in een pan, mais en jalepenos met paprika.
Mix en de pulled chicken erbij. Op het laatste de salsa even doorkoken en klaar.

Optioneel kun je het eten met rijst of met wraps. Je kan ook rijst erbij gooien en dat dan weer in de wraps doen.
Gelieve verwijderen
pi_191301511
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:22 schreef Fernweh het volgende:
Citroengras kun je prima invriezen en galangal ook.
Ik vind die pakketten niet zo leuk, ik wil zelf bepalen wat ik eet.

In plaats van die pakketten heb ik wel een paar recepten die ik snel kan maken en waarvan ik de ingrediënten doorgaans op de plank heb staan. Je kan die pakketten makkelijk zelf samenstellen als je een lijstje hebt van de producten die je nodig hebt.

Een voorbeeld die ik maak wrapvulling:
Salsa saus 1 pot
Mais 1 pot
Jalapenos 1 pot
Fajita of taco mix 1 zakje
Paprika 1 of 2
kippenbouillon
iets van kip (hoeft niet eens veel te zijn)

Ik kook de kipfilet in de kippenbouillon en maak er pulled chicken van.
Vervolgens verwarm ik de rest in een pan, mais en jalepenos met paprika.
Mix en de pulled chicken erbij. Op het laatste de salsa even doorkoken en klaar.

Optioneel kun je het eten met rijst of met wraps. Je kan ook rijst erbij gooien en dat dan weer in de wraps doen.




Dit gaat over verspakketten zoals de TT zeer duidelijk aangeeft :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:43:38 #99
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191301526
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dit gaat over verspakketten zoals de TT zeer duidelijk aangeeft :)
Sorry dacht dat hij vroeg hoe andere ertegen aankeken.
Gelieve verwijderen
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:47:46 #100
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_191301585
Prachtig dit, mensen die van een verspakket over de zeik kunnen gaan :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')