Zelfs na een paar keer lezen zie ik het nogquote:Op donderdag 4 april 2019 07:30 schreef Silven het volgende:
Ik moest de TT echt een paar keer lezen voornij zag dat er geen kankerzooi maar k&k stond...
Ik zie niet anders zelfs, wat is k&k?quote:Op donderdag 4 april 2019 07:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zelfs na een paar keer lezen zie ik het nog
Ik gok kant-en-klarequote:Op donderdag 4 april 2019 09:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zie niet anders zelfs, wat is k&k?
Ik ookquote:Op donderdag 4 april 2019 07:30 schreef Silven het volgende:
Ik moest de TT echt een paar keer lezen voor ik zag dat er geen kankerzooi maar k&k stond...
Ahquote:
Een keer gegeten ruim 20 jaar geleden en ik proef het nog steedsquote:Op donderdag 4 april 2019 09:58 schreef renwan het volgende:
Ik vraag bij deze nasi uit blik aan. Dat heeft een vriend van me me 2 jaar geleden na een discussie eens opgestuurd en ik heb nog steeds het lef niet gehad het te eten
Vast wel, zal het vanavond even opzoeken!quote:Op donderdag 4 april 2019 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Goed dat het gesmaakt heeft Scistus. Heeft zo'n blik ook nog wat vitamines en vezels eigenlijk?
Staat genoteerd!quote:Op donderdag 4 april 2019 09:58 schreef renwan het volgende:
Ik vraag bij deze nasi uit blik aan. Dat heeft een vriend van me me 2 jaar geleden na een discussie eens opgestuurd en ik heb nog steeds het lef niet gehad het te eten
Laat ik het zo zeggen, deze goulash is ook voor bejaarden met een krakkemikkig gebit geschikt.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:29 schreef BasEnAad het volgende:
Hoe is het vlees in de goulash?
Toch niet flubberig hoop ik?
Ik rook het in september 1992, een blik echte Suzi-wan nasi, in de pan van mijn huisgenote, en toen heb ik besloten om dat nooit te gaan etenquote:Op donderdag 4 april 2019 10:25 schreef Karstman het volgende:
[..]
Een keer gegeten ruim 20 jaar geleden en ik proef het nog steeds
Vezels zeker: 12 gram maar liefst!quote:Op donderdag 4 april 2019 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Goed dat het gesmaakt heeft Scistus. Heeft zo'n blik ook nog wat vitamines en vezels eigenlijk?
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:37 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Vezels zeker: 12 gram maar liefst! ter vergelijking: dit is ongeveer zoveel als 5 volkorenboterhammen.
Daarnaast ook 640 kcal, 40 gram eiwitten (84% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid) en 9,2 gram zout (156% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid)
Over vitamines staat er niks.
Dat valt niet eens tegen. Wel een beetje jammer van het zout ja maar dat viel te verwachten.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:37 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Vezels zeker: 12 gram maar liefst!
Daarnaast ook 640 kcal, 40 gram eiwitten (84% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid) en 9,2 gram zout (156% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid)
Over vitamines staat er niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |