SPOILER: Categorie ZelfgemaaktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Categorie OverigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wat is het leukste topic van Sigaartje?
• Bami Goreng
• Nasi Goreng
• Broodje pittige vis
• Chicken run
• Iwanius hamburgers
• Broodpizza a la Panati
• AGV
• On a budget
• Bamiblokken
• Hamburger op Turks brood
• Tong80 tosti
• Mayotest
• Ayaca
• Soep- en saustest
• Five Guys
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De regels:
- We stemmen eerst voor en winnaar. Als de winnende user met meerdere topics heeft meegedaan, kiezen we daarna zijn of haar leukste topic.
- Als een user in beide categorieën wint, krijgt de user met het één na hoogste aantal stemmen de prijs.
Stem hieronder op je favoriete fototopic. Hier zijn de topics nog een keertje in een spoiler:SPOILER: Categorie ZelfgemaaktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Categorie OverigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussenstand:
[b]Poll: Wie maakte het beste fototopic in de categorie Overig?
Tussenstand:
De stembussen sluiten op vrijdag 21 juni. Wellicht gaan we daarna verder om tot hét fototopic van 2018 te komen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-06-2019 21:39:33 ]Spoilers!![]()
Maikuuul topic is puur genot
En sigaartje verdient er ook een voor mij
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zal nog even alle genomineerden taggen:
@Sigaartje @fietsie @bonke @Sicstus @Hestia @111210 @Maikuuul @Zolderkamer @hanskraaijjr @NoNickOne @FlippingCoinSpoilers!![]()
Die broodjes knakworst vind ik er het lekkerst uitzien (jaja) maar als ik alles bij elkaar optel kies ik voor Sigaartje. Die fototopics vind ik geweldig om te lezen.![]()
Sigaartje gestemd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Sigaartje en Sicstus gestemd.![]()
Beiden komen met eten aanzetten dat ik niet snel zelf zal maken op die manier, maar de toewijding is enorm.
Maikuls topic is ook erg leuk, maar ik geniet juist van de ontdekkingstocht die bijvoorbeeld Sigaartje aangaat terwijl hij vroeger nooit echt heeft leren koken.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:45 schreef Sigaartje het volgende:
Ik voor beide voor Sicstus gestemd. Geniale topics!![]()
Op Bonke gestemd.Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire![]()
Ik vond die broodjes op de oven wel leuk als foto. Niet voor het een of het ander, maar de andere foto's zien er niet echt bepaald appetijtelijk uit. Het zal wel lekker smaken, anders werd er geen foto van geplaatst in culinair.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:19 schreef bonke het volgende:
[..]
dat is toch die gast met die rare foto's ?
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire![]()
Ik heb ook nog een stem gekregen, gelukkig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Als het eetbaar is, mag het in CUL. Niet alles hoeft er spectaculair uit te zien. En probeersels mislukken nou eenmaal ook wel eens.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:21 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Ik vond die broodjes op de oven wel leuk als foto. Niet voor het een of het ander, maar de andere foto's zien er niet echt bepaald appetijtelijk uit. Het zal wel lekker smaken, anders werd er geen foto van geplaatst in culinair.
We hebben wel een foodgawker-topic, daar mogen alleen de hele mooie plaatjes
CUL / Fok-Foodgawkers #28 - post hier foto's van je kookkunsten!Spoilers!![]()
Top, dan zal ik daar eens een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het eetbaar is, mag het in CUL. Niet alles hoeft er spectaculair uit te zien. En probeersels mislukken nou eenmaal ook wel eens.
CUL / Fok-Foodgawkers #28 - post hier foto's van je kookkunsten!
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire![]()
Zooo heee, wat doen wij hier dan nog????quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het eetbaar is, mag het in CUL. Niet alles hoeft er spectaculair uit te zien. En probeersels mislukken nou eenmaal ook wel eens.
CUL / Fok-Foodgawkers #28 - post hier foto's van je kookkunsten!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: