SPOILER: Categorie ZelfgemaaktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Categorie OverigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wat is het leukste topic van Sigaartje?
• Bami Goreng
• Nasi Goreng
• Broodje pittige vis
• Chicken run
• Iwanius hamburgers
• Broodpizza a la Panati
• AGV
• On a budget
• Bamiblokken
• Hamburger op Turks brood
• Tong80 tosti
• Mayotest
• Ayaca
• Soep- en saustest
• Five Guys
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De regels:
- We stemmen eerst voor en winnaar. Als de winnende user met meerdere topics heeft meegedaan, kiezen we daarna zijn of haar leukste topic.
- Als een user in beide categorieën wint, krijgt de user met het één na hoogste aantal stemmen de prijs.
Stem hieronder op je favoriete fototopic. Hier zijn de topics nog een keertje in een spoiler:SPOILER: Categorie ZelfgemaaktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Categorie OverigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussenstand:
[b]Poll: Wie maakte het beste fototopic in de categorie Overig?
Tussenstand:
De stembussen sluiten op vrijdag 21 juni. Wellicht gaan we daarna verder om tot hét fototopic van 2018 te komen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-06-2019 21:39:33 ]Spoilers!![]()
Maikuuul topic is puur genot
En sigaartje verdient er ook een voor mij
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zal nog even alle genomineerden taggen:
@Sigaartje @fietsie @bonke @Sicstus @Hestia @111210 @Maikuuul @Zolderkamer @hanskraaijjr @NoNickOne @FlippingCoinSpoilers!![]()
Die broodjes knakworst vind ik er het lekkerst uitzien (jaja) maar als ik alles bij elkaar optel kies ik voor Sigaartje. Die fototopics vind ik geweldig om te lezen.![]()
Sigaartje gestemd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Sigaartje en Sicstus gestemd.![]()
Beiden komen met eten aanzetten dat ik niet snel zelf zal maken op die manier, maar de toewijding is enorm.
Maikuls topic is ook erg leuk, maar ik geniet juist van de ontdekkingstocht die bijvoorbeeld Sigaartje aangaat terwijl hij vroeger nooit echt heeft leren koken.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:45 schreef Sigaartje het volgende:
Ik voor beide voor Sicstus gestemd. Geniale topics!![]()
Op Bonke gestemd.Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire![]()
Ik vond die broodjes op de oven wel leuk als foto. Niet voor het een of het ander, maar de andere foto's zien er niet echt bepaald appetijtelijk uit. Het zal wel lekker smaken, anders werd er geen foto van geplaatst in culinair.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:19 schreef bonke het volgende:
[..]
dat is toch die gast met die rare foto's ?
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire![]()
Ik heb ook nog een stem gekregen, gelukkig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Als het eetbaar is, mag het in CUL. Niet alles hoeft er spectaculair uit te zien. En probeersels mislukken nou eenmaal ook wel eens.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:21 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Ik vond die broodjes op de oven wel leuk als foto. Niet voor het een of het ander, maar de andere foto's zien er niet echt bepaald appetijtelijk uit. Het zal wel lekker smaken, anders werd er geen foto van geplaatst in culinair.
We hebben wel een foodgawker-topic, daar mogen alleen de hele mooie plaatjes
CUL / Fok-Foodgawkers #28 - post hier foto's van je kookkunsten!Spoilers!![]()
Top, dan zal ik daar eens een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het eetbaar is, mag het in CUL. Niet alles hoeft er spectaculair uit te zien. En probeersels mislukken nou eenmaal ook wel eens.
CUL / Fok-Foodgawkers #28 - post hier foto's van je kookkunsten!
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire![]()
Zooo heee, wat doen wij hier dan nog????quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het eetbaar is, mag het in CUL. Niet alles hoeft er spectaculair uit te zien. En probeersels mislukken nou eenmaal ook wel eens.
CUL / Fok-Foodgawkers #28 - post hier foto's van je kookkunsten!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Ditquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Maikuuul topic is puur genot
En sigaartje verdient er ook een voor mij.
Nou alleen je eerste regel dan![]()
![]()
Maikuuul gestemd uiteraard. Fervent mee-lezer daar.
En bonke gestemd voor het brood in de open haard.![]()
Om CUL in ONZ te veranderen met deze onzin geeft het dalende niveau van FOK! wel weer eens weer.
Te belachelijk om deze users te belonen voor hun belabberende bijdrages.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Er zitten toch ook genoeg serieuze en kwalitatief goede topics tussen? Voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Om CUL in ONZ te veranderen met deze onzin geeft het dalende niveau van FOK! wel weer eens weer.
Te belachelijk om deze users te belonen voor hun belabberende bijdrages.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ah, dus je was afgelopen maanden steeds dit topic aan het kicken zodat je nu weer even lekker superieur kunt doen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Te belachelijk om deze users te belonen voor hun belabberende bijdrages.Spoilers!![]()
Lekker he? Een beetje schelden aan de zijkant. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Te belachelijk om deze users te belonen voor hun belabberende bijdrages.Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Alle topics in deze contest zijn serieus. Als Golfer zegt dat dit ONZ is, dan moet hij hiet niet komen. Iedereen doet zijn best hier.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zitten toch ook genoeg serieuze en kwalitatief goede topics tussen? Voor ieder wat wils.Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Ik heb mijn twijfels bij het Librije topicquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:33 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Alle topics in deze contest zijn serieus. Als Golfer zegt dat dit ONZ is, dan moet hij hiet niet komen. Iedereen doet zijn best hier.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Same vwb Maikuuul, heerlijk topic.quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:30 schreef Anne het volgende:
Maikuuul gestemd uiteraard. Fervent mee-lezer daar.
En bonke gestemd voor het brood in de open haard.
Voor die andere op Sigaartje.Ben je boos dat geen van jouw topics genomineerd zijn of verwacht je enkel sterrenwaardige bijdrages? Zijn één voor één leuke en diverse topics en één komische noot, het eten bij Librije. Beetje zuur hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Te belachelijk om deze users te belonen voor hun belabberende bijdrages.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Elitaire klote opmerking.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Te belachelijk om deze users te belonen voor hun belabberende bijdrages.
Mensen als Sigaartje en andere genomineerden houden dit forum juist levendig.![]()
Lol als ik jouw pohi bekijk zit je alleen in slowchats volslagen flapdrol.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Te belachelijk om deze users te belonen voor hun belabberende bijdrages.![]()
Zielig mannetje.
Op wie heb jij gestemd mevrouw kattenkop?quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op wie heb jij gestemd mevrouw kattenkop?![]()
Op Fietsie en op Hestia. Altijd voor de underdog.Spoilers!![]()
Oké oké goede keuze.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Op Fietsie en op Hestia. Altijd voor de underdog.Tof.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:39 schreef C.L.Werner het volgende:
Flippingocin sowieso
Iemand die ananas carbonara maakt kan ik niet serieus nemen
Jeeeej!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:01 schreef Sigaartje het volgende:
@:Zolderkamer
Ik gun je de winst, was een toptopic!![]()
![]()
![]()
Ik vind het een topic met een leuke twist. Leuke zijstapje. Creatief!quote:Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Sorry voor mijn opmerkingen destijds. Ik kijk er nu heel anders tegen aan. Ik verander ook...quote:Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Klopt geen reet van iddquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:34 schreef Anne het volgende:
Wie heeft er een proxy gebruikt voor die tweede poll?.
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Jammer dat het om foto’s gaan en niet om recepten. Instagram en Facebook hebben een vreselijke invloed op eten.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Het gaat niet om foto's, het gaat om leuke topics waarin users vaak stap voor stap hun hersenspinsels laten zien. De kwaliteit van de foto's is zeer van ondergeschikt belang.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat het om foto’s gaan en niet om recepten. Instagram en Facebook hebben een vreselijke invloed op eten.Spoilers!![]()
En ik zou vooral zeggen; vind je het slecht en kan je het beter doe het dan! Hoe meer kooktopics hoe beter![]()
![]()
Leuke is dat alle mensen die hierover klagen zelf zelden foto´s van hun kookkunsten plaatsen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
En ik zou vooral zeggen; vind je het slecht en kan je het beter doe het dan! Hoe meer kooktopics hoe beter![]()
Alsof mijn foto's zulke pareltjes zijn....quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat het om foto’s gaan en niet om recepten. Instagram en Facebook hebben een vreselijke invloed op eten.![]()
Nou, moet je eens kijken naar dat luxe CUL-topic. Dat gaat me van mijn levensdagen nooit lukken. Ja ik wil het wel proberen, maar de zin is er niet om bistro-achtig gaan koken.
Maar ik heb wel met open mond naar de foto's zitten kijken.
Dan denk ik, man, wat ben ik toch een boer.Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik stomverbaasd was dat mijn topics zo aansloegen. Ik ging gewoon een beetje dingen doen en ik vond het leuk om het hier neer te zetten. En toen kreeg ik allemaal enthousiaste reacties. Ik stond er echt van te kijken. Wat doe ik nou voor bijzonders dan, ik leef gewoon mijn leven van alleman. Ik ben gewoon een in een dozijn. Ik ben een van de miljoenen hier, niet meer en niet minder.
Ik ben ook stomverbaasd dat ik al die stemmen krijg.
Ok, ik kan soms behoorlijk rottig uit de hoek komen, maar daar heb ik later spijt van en daar leer ik van (zoals in het topic van Zolderkamer. Nu denk ik, die jongen heeft dat gechagrijn van mij niet verdiend)Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Ik op n link klikken om te kijken wat die foto's inhielden.. heb ik in ene gestemd. Oeps, snapte het niet.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Had ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2019 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik op n link klikken om te kijken wat die foto's inhielden.. heb ik in ene gestemd. Oeps, snapte het niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik heb ook op je gestemd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Alsof mijn foto's zulke pareltjes zijn....![]()
Nou, moet je eens kijken naar dat luxe CUL-topic. Dat gaat me van mijn levensdagen nooit lukken. Ja ik wil het wel proberen, maar de zin is er niet om bistro-achtig gaan koken.
Maar ik heb wel met open mond naar de foto's zitten kijken.
Dan denk ik, man, wat ben ik toch een boer.
Je CUL topics zijn vermakelijk. Het is veel leuker om een normale kok aan de gang te zien dan een professionele 5 sterren chef. Als ik dat wil zien kijk ik wel naar 24 kitchen of zo.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb ook op je gestemd.
Je CUL topics zijn vermakelijk. Het is veel leuker om een normale kok aan de gang te zien dan een professionele 5 sterren chef. Als ik dat wil zien kijk ik wel naar 24 kitchen of zo.
Het probleem met topkoks is dat zij al hun hele leven lang 40 uur per week professioneel eten op tafel moeten zetten. Ik kijk er ook wel naar, maar mensen moeten hun beperkingen kennen, ik ook.
Als ik dat zie, dan denk ik uuuuuhhhhh faill. Gaat me nooit lukken.
Als je van jezelf weet dat het niks gaat worden als topkok, maakt dat het leven een stuk gemakkelijker.
Daarbij is het geen ramp als er iets mislukt. Dan haal je gewoon je schouders op, volgende keer beter. Die luxe heeft een klootjeskok.
Ik krijg regelmatig gasten over de vloer, dat geeft wel enige stress, maar als backup heb ik altijd zelfgemaakte nasi in bakjes in de vriezer. Als je eenmaal gewend bent nasi te maken kan dat nooit mislukken, rijkgevuld en smakelijk.
Er kwam een keer een vriendin veel te vroeg op bezoek toen ik nog moest beginnen met koken. Zal ik je helpen?
Ze was toen mijn kookassistente. Zo, dat is een verademing! Terwijl je bezig bent, pakt ze alvast pannen, maakt sausjes, ruimt tussendoor op etc. Kan ik iedereen aanraden!Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Lol, debielquote:Op donderdag 20 juni 2019 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik op n link klikken om te kijken wat die foto's inhielden.. heb ik in ene gestemd. Oeps, snapte het niet.![]()
Dat had ik ook; derhalve verkeerd gestemd. Volgens mij kun je je stem niet intrekken?quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik op n link klikken om te kijken wat die foto's inhielden.. heb ik in ene gestemd. Oeps, snapte het niet.![]()
Laat maar, ik zit nu op een ander IP-adres en heb opnieuw kunnen stemmen ()
@Sigaartje; deze zijn voor jou![]()
![]()
Het gaat over 2018. We zouden ook een all-time verkiezing kunnen doen, dan kun je Iwanius ook meenemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik mis johannestopic trouwens. Derhalve niet gestemdDag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Dat kwam niet uit 2018 dus ik kan er mee leven.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik mis johannestopic trouwens. Derhalve niet gestemd
Wel mis ik dit heerlijke en leerzame stamppot topic: CUL / Stamppot a la Saind
(@Saind)
Derhalve wacht ik met mijn stem tot de poll wordt aangepast en deze fout wordt rechtgezet.![]()
Incompleet deelnemersveld dus, lijkt mij dat we opnieuw gaan stemmen dan? Met het oog op de ietwat domme forummers die per ongeluk hebben gestemd omdat ze dachten dat het een link was, is het voor de volledigheid wel zo eerlijk dat het opnieuw begint.AZ
ALKMAAR![]()
Anders gaat de wereld eraan en zal er niets meer over zijn...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:25 schreef Durmada het volgende:
Incompleet deelnemersveld dus, lijkt mij dat we opnieuw gaan stemmen dan? Met het oog op de ietwat domme forummers die per ongeluk hebben gestemd omdat ze dachten dat het een link was, is het voor de volledigheid wel zo eerlijk dat het opnieuw begint.![]()
Oh shit, die heb ik helemaal gemist. Shit. Ik kan de boel niet meer allemaal gaan rechttrekken nu natuurlijk. Wat stom van me. Sorry @Saindquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kwam niet uit 2018 dus ik kan er mee leven.
Wel mis ik dit heerlijke en leerzame stamppot topic: CUL / Stamppot a la Saind
(@:Saind)
Derhalve wacht ik met mijn stem tot de poll wordt aangepast en deze fout wordt rechtgezet.![]()
Spoilers!![]()
Gestemd. Prachtige topics.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
ja tis goed met uquote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh shit, die heb ik helemaal gemist. Shit. Ik kan de boel niet meer allemaal gaan rechttrekken nu natuurlijk. Wat stom van me. Sorry @:saind![]()
![]()
En met 112 stemmen voor Sigaartje is hij de winnaar van categorie Zelfgemaakt![]()
Sigaartje heeft ook categorie Overig gewonnen maar twee categorieën winnen kan niet. De eerstvolgende met de meeste stemmen is MaikuuulEn da's helemaal niet handig want hij woont aan de andere kant van de wereld
![]()
Ik zal vandaag of morgen even een topic met poll voor het beste Sigaartje-topic maken. Nou moeten we weten wat zijn leukste vinding was ook natuurlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 22-06-2019 10:54:52 ]Spoilers!![]()
Nee hoor, zoals je in de OP kunt zien was het topic waarin de fototopic werden verzameld al in december geopend.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het topic was slechts een week open?Spoilers!![]()
Kijk zelf eens in dat topic, jouw eigen reactie.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals je in de OP kunt zien was het topic waarin de fototopic werden verzameld al in december geopend.AZ
ALKMAAR![]()
CUL / [Wedstrijd] Beste CUL fototopic 2018quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kijk zelf eens in dat topic, jouw eigen reactie.Spoilers!![]()
Dit staat letterlijk zo in het topic en het komt van jou. Wie had dan moeten denken dat jij het als ontbrekende deelnemer zag?quote:Op donderdag 13 december 2018 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Saind doet ook mee!
CUL / Stamppot a la SaindAZ
ALKMAAR![]()
Oh serieusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:57 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit staat letterlijk zo in het topic en het komt van jou. Wie had dan moeten denken dat jij het als ontbrekende deelnemer zag?Ik dacht dat ik hem in het geheel was vergeten! Maar dus alleen in de poll. Dubbel stom dus. Maar er is nog steeds niets aan te doen. We gaan niet overnieuw stemmen, dat kan ik niet vragen van de users.
Ik ga even over een goedmakertje nadenken maar de winnaars van de wedstrijd zijn nog steeds Sigaartje en Maikuuul.Spoilers!![]()
Iedereen bedankt voor het stemmenbinnenkort een tripje naar Hong Kong dus er zal wel weer een update aankomen. Ben wat minder actief omdat ik niet zoveel reis/ga uiteten in Australie.
Leuk dat jullie genieten van al het eten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Sigaartje en Maikuul gefeliciteerd! Jullie hebben beiden mijn stem gehad, ik geniet erg van jullie topics! Dus graag zo doorgaan.
Is dat zo?![]()
Wat ben jij toch ook een buiten gewoon vermoeiende vent.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Te belachelijk om deze users te belonen voor hun belabberende bijdrages.![]()
aan zijn zeurgedrag te zien zou ik eerder denken dat het een vrouw isquote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:45 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een buiten gewoon vermoeiende vent.![]()
maar gefeliciteerd winnaarsterecht gewonnen
pies on joe toe![]()
En we gaan door met stemmen! In de OP staat nu een poll waarin je aan kunt geven welk van Sigaartjes 15 topics de leukste is.Spoilers!![]()
Ja dit idd. Had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik op n link klikken om te kijken wat die foto's inhielden.. heb ik in ene gestemd. Oeps, snapte het niet.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
GEFELICITEERD WINNAARS
krijgen wij ook te weten wat ze gewonnen hebben? Een date met @:yvonne ?
Misschien handig on de link naar de reeks erbij te zettenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
En we gaan door met stemmen! In de OP staat nu een poll waarin je aan kunt geven welk van Sigaartjes 15 topics de leukste is.
Gestemd.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
En we gaan door met stemmen! In de OP staat nu een poll waarin je aan kunt geven welk van Sigaartjes 15 topics de leukste is.
Ik heb de OP wat aangepast. De spoiler met de topiclijst is weer naar boven verplaatst.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:39 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Misschien handig on de link naar de reeks erbij te zetten
Ik had moeite met kiezen. Ik vond de tosti werkelijk briljant maar ik heb het broodje zelf nagemaakt en dat was echt veel lekkerder dan ik verwachtte dus die mag van mij winnen.Spoilers!![]()
Ben ook voor het broodje pittige vis gegaan...heb het niet zelf nagemaakt, maar geloof best dat dat superlekker is.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk eens: Topicreeks: Sigaartjes CreatiesDag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Dat ding was inderdaad wel lachen om te maken. Maar het was niet met opzet. Toen die klaar was, dacht ik heeee!Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Gooi de boel maar dicht, hier gebeurt geen moer meer hier.Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Niet gestemd, want mijn eigen favoriet staat er niet bij.Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Gevonden!
Deze was het: de zelfgemaakte pizza
CUL / Eten voor nitwits, studenten en mij, deel 1
Daar heb ik zoveel lol aan gehad, vooral omdat het resultaat zo goed was. Ik had nooit gedacht dat het me zou lukken. Dat was mijn leukste project hier.
Ik ben blij dat ik het gevonden heb, ik kon hem eerst niet vinden.
Maar ik wil hem nog een keer maken, wel met meer beleg natuurlijk.Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Ik vroeg me nog af waar je zelf op had gestemdquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:25 schreef Sigaartje het volgende:
Gevonden!
Deze was het: de zelfgemaakte pizza
CUL / Eten voor nitwits, studenten en mij, deel 1
Daar heb ik zoveel lol aan gehad, vooral omdat het resultaat zo goed was. Ik had nooit gedacht dat het me zou lukken. Dat was mijn leukste project hier.
Ik ben blij dat ik het gevonden heb, ik kon hem eerst niet vinden.
Maar ik wil hem nog een keer maken, wel met meer beleg natuurlijk.
Spoilers!![]()
Mwah, ik ga wel stemmen hoor, nog even nadenken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af waar je zelf op had gestemdDag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: