Nee hoor, zoals je in de OP kunt zien was het topic waarin de fototopic werden verzameld al in december geopend.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het topic was slechts een week open?
Kijk zelf eens in dat topic, jouw eigen reactie.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals je in de OP kunt zien was het topic waarin de fototopic werden verzameld al in december geopend.
CUL / [Wedstrijd] Beste CUL fototopic 2018quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kijk zelf eens in dat topic, jouw eigen reactie.
Dit staat letterlijk zo in het topic en het komt van jou. Wie had dan moeten denken dat jij het als ontbrekende deelnemer zag?quote:Op donderdag 13 december 2018 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Saind doet ook mee!
CUL / Stamppot a la Saind
Oh serieusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:57 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit staat letterlijk zo in het topic en het komt van jou. Wie had dan moeten denken dat jij het als ontbrekende deelnemer zag?
Wat ben jij toch ook een buiten gewoon vermoeiende vent.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Om CUL in ONZ te veranderen met deze onzin geeft het dalende niveau van FOK! wel weer eens weer.
Te belachelijk om deze users te belonen voor hun belabberende bijdrages.
aan zijn zeurgedrag te zien zou ik eerder denken dat het een vrouw isquote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:45 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een buiten gewoon vermoeiende vent.
Ja dit idd. Had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik op n link klikken om te kijken wat die foto's inhielden.. heb ik in ene gestemd. Oeps, snapte het niet.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
GEFELICITEERD WINNAARS
krijgen wij ook te weten wat ze gewonnen hebben? Een date met @:yvonne ?
Misschien handig on de link naar de reeks erbij te zettenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
En we gaan door met stemmen! In de OP staat nu een poll waarin je aan kunt geven welk van Sigaartjes 15 topics de leukste is.
Gestemd.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
En we gaan door met stemmen! In de OP staat nu een poll waarin je aan kunt geven welk van Sigaartjes 15 topics de leukste is.
Ik heb de OP wat aangepast. De spoiler met de topiclijst is weer naar boven verplaatst.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:39 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Misschien handig on de link naar de reeks erbij te zetten
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk eens: Topicreeks: Sigaartjes Creaties
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |