Ditquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Maikuuul topic is puur genot
En sigaartje verdient er ook een voor mij
Er zitten toch ook genoeg serieuze en kwalitatief goede topics tussen? Voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Om CUL in ONZ te veranderen met deze onzin geeft het dalende niveau van FOK! wel weer eens weer.
Te belachelijk om deze users te belonen voor hun belabberende bijdrages.
Ah, dus je was afgelopen maanden steeds dit topic aan het kicken zodat je nu weer even lekker superieur kunt doen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Om CUL in ONZ te veranderen met deze onzin geeft het dalende niveau van FOK! wel weer eens weer.
Lekker he? Een beetje schelden aan de zijkant. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Alle topics in deze contest zijn serieus. Als Golfer zegt dat dit ONZ is, dan moet hij hiet niet komen. Iedereen doet zijn best hier.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zitten toch ook genoeg serieuze en kwalitatief goede topics tussen? Voor ieder wat wils.
Ik heb mijn twijfels bij het Librije topicquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:33 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Alle topics in deze contest zijn serieus. Als Golfer zegt dat dit ONZ is, dan moet hij hiet niet komen. Iedereen doet zijn best hier.
Same vwb Maikuuul, heerlijk topic.quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:30 schreef Anne het volgende:
Maikuuul gestemd uiteraard. Fervent mee-lezer daar.
En bonke gestemd voor het brood in de open haard.
Ben je boos dat geen van jouw topics genomineerd zijn of verwacht je enkel sterrenwaardige bijdrages? Zijn één voor één leuke en diverse topics en één komische noot, het eten bij Librije. Beetje zuur hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Elitaire klote opmerking.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Lol als ik jouw pohi bekijk zit je alleen in slowchats volslagen flapdrol.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:06 schreef golfer het volgende:
Op wie heb jij gestemd mevrouw kattenkop?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op wie heb jij gestemd mevrouw kattenkop?
Oké oké goede keuze.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Op Fietsie en op Hestia. Altijd voor de underdog.
Tof.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:39 schreef C.L.Werner het volgende:
Flippingocin sowieso
Iemand die ananas carbonara maakt kan ik niet serieus nemen
Jeeeej!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:01 schreef Sigaartje het volgende:
@:Zolderkamer
Ik gun je de winst, was een toptopic!
Ik vind het een topic met een leuke twist. Leuke zijstapje. Creatief!quote:
Sorry voor mijn opmerkingen destijds. Ik kijk er nu heel anders tegen aan. Ik verander ook...quote:
Klopt geen reet van iddquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:34 schreef Anne het volgende:
Wie heeft er een proxy gebruikt voor die tweede poll?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |