Het gaat niet om foto's, het gaat om leuke topics waarin users vaak stap voor stap hun hersenspinsels laten zien. De kwaliteit van de foto's is zeer van ondergeschikt belang.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat het om foto’s gaan en niet om recepten. Instagram en Facebook hebben een vreselijke invloed op eten.
Leuke is dat alle mensen die hierover klagen zelf zelden foto´s van hun kookkunsten plaatsen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
En ik zou vooral zeggen; vind je het slecht en kan je het beter doe het dan! Hoe meer kooktopics hoe beter
Alsof mijn foto's zulke pareltjes zijn....quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat het om foto’s gaan en niet om recepten. Instagram en Facebook hebben een vreselijke invloed op eten.
Had ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2019 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik op n link klikken om te kijken wat die foto's inhielden.. heb ik in ene gestemd. Oeps, snapte het niet.
Ik heb ook op je gestemd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Alsof mijn foto's zulke pareltjes zijn....![]()
Nou, moet je eens kijken naar dat luxe CUL-topic. Dat gaat me van mijn levensdagen nooit lukken. Ja ik wil het wel proberen, maar de zin is er niet om bistro-achtig gaan koken.
Maar ik heb wel met open mond naar de foto's zitten kijken.
Dan denk ik, man, wat ben ik toch een boer.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb ook op je gestemd.
Je CUL topics zijn vermakelijk. Het is veel leuker om een normale kok aan de gang te zien dan een professionele 5 sterren chef. Als ik dat wil zien kijk ik wel naar 24 kitchen of zo.
Lol, debielquote:Op donderdag 20 juni 2019 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik op n link klikken om te kijken wat die foto's inhielden.. heb ik in ene gestemd. Oeps, snapte het niet.
Dat had ik ook; derhalve verkeerd gestemd. Volgens mij kun je je stem niet intrekken?quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Het gaat over 2018. We zouden ook een all-time verkiezing kunnen doen, dan kun je Iwanius ook meenemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik mis johannestopic trouwens. Derhalve niet gestemd
Dat kwam niet uit 2018 dus ik kan er mee leven.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik mis johannestopic trouwens. Derhalve niet gestemd
Anders gaat de wereld eraan en zal er niets meer over zijn...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:25 schreef Durmada het volgende:
Incompleet deelnemersveld dus, lijkt mij dat we opnieuw gaan stemmen dan? Met het oog op de ietwat domme forummers die per ongeluk hebben gestemd omdat ze dachten dat het een link was, is het voor de volledigheid wel zo eerlijk dat het opnieuw begint.
Oh shit, die heb ik helemaal gemist. Shit. Ik kan de boel niet meer allemaal gaan rechttrekken nu natuurlijk. Wat stom van me. Sorry @Saindquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kwam niet uit 2018 dus ik kan er mee leven.
Wel mis ik dit heerlijke en leerzame stamppot topic: CUL / Stamppot a la Saind
(@:Saind)
Derhalve wacht ik met mijn stem tot de poll wordt aangepast en deze fout wordt rechtgezet.
ja tis goed met uquote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh shit, die heb ik helemaal gemist. Shit. Ik kan de boel niet meer allemaal gaan rechttrekken nu natuurlijk. Wat stom van me. Sorry @:saind![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |