http://radio.nl/818095/ba(...)en-in-debat-op-rtl-4quote:Tijdens het RTL Verkiezingsdebat op 7 maart maken vier fractievoorzitters voor het eerst hun opwachting in een live tv-debat op RTL4. Dit zijn Thierry Baudet (FvD), Klaas Dijkhoff (VVD), Rob Jetten (D66) en Lilian Marijnissen (SP)
Baudet, Dijkhoff, Jetten en Marijnissen in debat op RTL 4 Daarnaast komen ook Lodewijk Asscher (PvdA), Sybrand Buma (CDA), Jesse Klaver (Groen Links) en Geert Wilders (PVV) in de Rode Hoed in Amsterdam.
De acht grootste partijen in de peilingen van de Peilingwijzer gaan onder leiding van politiek verslaggever Frits Wester en RTL Nieuwspresentatrice Daphne Lammers met elkaar het debat aan op een viertal thema's: klimaat, welvaart, traditie en migratie.
De partijen praten over de thema's in verschillende debatrondes. Daarnaast hebben de fractieleiders de kans om een één-op-één debat aan te gaan over een voor hen belangrijk thema met een tegenstander naar keuze.
Het RTL Verkiezingsdebat is het eerste live tv-debat in aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen op woensdag 20 maart.
Een PSV'er aan de macht zou wel goed zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:21 schreef Hanca het volgende:
Tijdens zo'n debat snap je wel dat VVD veel stemmen krijgt. Ik ben bepaald geen VVDer, maar als je uit deze 8 een premier moet kiezen is hij toch duidelijk de beste optie?
luisterquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Wat heeft het kabinet met de provinciale verkiezingen te maken?
Snuif wat lavendel joh.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef _--_ het volgende:
Bij baudet gaat het voornamelijk om schreeuwers hier, de echte intelectuelen verdedigen hun partij met argumenten.
Jesse Klaverquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Thierry heeft het er vaak over, maar wat is "kolder" nou echt?
als marketingstudent kan ik dit bevestigen. ik heb die data immers zelf ingezien.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:24 schreef gniffie het volgende:
we hebben 15k asielzoek aanvragendie getallen waar baudet mee komt
Maar ook een terecht punt van Frits Wester, dat zo'n ''immigratierecord'' van Baudet nergens over gaat. Ivm het niet meenemen van kennismigranten en emigratiequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef Oostwoud het volgende:
Terechte opmerkingen van Baudet, goede punt van kritiek dat de stelling nergens op slaat.
scherp. Maar echt. Wat is kolder?quote:
Alles wat Baudet stom vindt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Thierry heeft het er vaak over, maar wat is "kolder" nou echt?
Het gros bestaat uit kanslozen die onze samenleving willen ondermijnen en onze verzorgingsstaat willen opvreten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:24 schreef bamibij het volgende:
[..]
Maar ook een terecht punt van Frits Wester, dat zo'n ''immigratierecord'' van Baudet nergens over gaat. Ivm het niet meenemen van kennismigranten en emigratie
Wickyquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Alles wat Baudet stom vindt.
Een leeg pakje Wicky is kolder.
Ik Boris van der Hamquote:
Terlouw?quote:
Cijfers? Netto migratiesaldo?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Het gros bestaat uit kanslozen die onze samenleving willen ondermijnen en onze verzorgingsstaat willen opvreten.
Nee joh. Lekker andersom doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Hey Jetten, zou je niet beter eerst huisvesting regelen, voordat je mensen gaat halen.
Wicky zou haar vingertje om haar neusje laten gaan en erachter komen dat de grenzen controleren, criminele vreemdelingen uitzetten en kansloze kleurlingen weren een goed idee is.quote:
2 punten, voor de rest is ze matig in woord en vleesquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Eindelijk een keer een sterk punt van Lilian M.
Gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Werkgevers moeten gewoon betere betalen
Behalve Droomparken natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
Vakantieparken in NL is huilen met de pet op.
mehquote:
nee, het is kakquote:
Harry Mens is het hiermee oneens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
Vakantieparken in NL is huilen met de pet op.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef Zorro het volgende:
Waarom steeds "opgevangen worden"?
Als ze hier komen dobberen kunnen ze ook terugdobberen.
Yep, zelden met haar eens maar door het importeren van goedkope arbeid stagneert idd de loonontwikkeling voor ongeschoold werk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Eindelijk een keer een sterk punt van Lilian M.
Rita godinquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
voor de mensen die afvragen of ik links of rechts ben
ik ben niet rechts, maar ook niet links.
Recht door zee!quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
TONGODquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben recht door zeequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Voor het eerst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef bamibij het volgende:
hier heeft Marijnissen een terecht punt
+ wat als er straks weer een crisis komt. Waar is die werkgelegenheid dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, zelden met haar eens maar door het importeren van goedkope arbeid stagneert idd de loonontwikkeling voor ongeschoold werk.
Mijn vrouw is ook irritant.quote:
Die Afrikaantjes ook, dat is het nou net.quote:
Verkiezingspraatje van Bumaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef luxerobots het volgende:
Baudet laat zich de kaas van het brood eten door Buma.
En die passie met schel gekrijs is toch andersquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou, echt he? Pa Marijnissen kwam intelligent met passie op me over, zij slechts met passie.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mijn vrouw is ook irritant.
Vrouw eigen.
Baudet heeft nieteens beleg.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef luxerobots het volgende:
Baudet laat zich de kaas van het brood eten door Buma.
Baudet gaat er overheen nu, Marrakesh-pact. CDA doet nu stoer, maar is altijd voor omvolking.quote:
Ja, haar stem en intonatie werkt ook niet in haar voordeel. Misschien moet ze een coach wat dat betreft in de hand nemen, zou helpen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En die passie met schel gekrijs is toch anders
Zo populair? Dat valt toch wel meequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Baudet is wel heerlijk rustig. Snap wel dat hij zo populair is
Dan kunnen die arbeidsmigranten inderdaad genieten van onze sociale zekerheid...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
+ wat als er straks weer een crisis komt. Waar is die werkgelegenheid dan?
wat?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Staat nou niet bepaald recht op zijn benen. Met zijn gewiebel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Het is jammer dat hij zoveel poep praat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Zo'n dorpje wat dapper weerstand blijft bieden?quote:
ISIS is verslagen. Die lui zitten nu in Europa.quote:
heee jij ook hier!quote:
Ook voor Thailand.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Nog steeds een negatief reisakkoord voor Syrië wel
De 95%+ die de regio nooit verlaten heeftquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wie moet er anders dat land weer opbouwen.
Indonesie ookquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Nog steeds een negatief reisakkoord voor Syrië wel
Jaaa livedebattengenotquote:
Amsterdam ook.quote:
Dan moet je eens buiten komen. Als je dat echt niet ziet dan ben je ziende blind.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Zie je echt een grote verandering in het straatbeeld? Ik merk niet echt iets anders dan 10 jaar terug
als je amerikaan bent welquote:
Hangt er een beetje van af of je in Rotterdam of Schubbekutteveen rond loopt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Zie je echt een grote verandering in het straatbeeld? Ik merk niet echt iets anders dan 10 jaar terug
Ik welquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Terugsturen kan dus niet als ze niet willenquote:How will we know when it’s safe?
There are actually international laws about the conditions required to legally and ethically promote refugee return. Both in customary international law and in the 1951 UN Refugee Convention, states aren’t allowed to return a refugee to a territory where his or her life or freedom would be threatened. UNHCR has elaborated on that by providing further guidance: The return must be voluntary – not physically, psychologically, or materially pressured or forced – and it must be carried out under conditions of safety and dignity.
Die heeft ook wel een hoofd om op te slaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:37 schreef bombmannl het volgende:
Godverdomme wordt tijd dat iemand Jetten op z’n bek stompt. Die schreeuwt letterlijk overal doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Vaasje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Stichtelijke woordje van Dijkhoff.
En terechtquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:37 schreef Zorro het volgende:
Als de tekst van Baudet hier zou staan werd ie weggemod
Ik vond vooral Kuzu nogal afwezig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Ascher was redelijk afwezig of ligt dat aan mij.
Kloptquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Asscher was redelijk afwezig of ligt dat aan mij.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik vond vooral Kuzu nogal afwezig.
Op NUjij mag Baudet zijn standpunten mbt klimaat ook al niet posten, aan wie zou het dan liggen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:37 schreef Zorro het volgende:
Als de tekst van Baudet hier zou staan werd ie weggemod
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wilders wederom winnaar van een verkiezingsdebat.
Nou, inderdaad zeg. Uit mijn hart gegrepen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Samenwerken in de politiek
Niet van die walgelijke Amerikaanse toestanden aub
Geert en Thierry winnaarsquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wilders wederom winnaar van een verkiezingsdebat.
Ook dat doet ie heel slim.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:39 schreef Hanca het volgende:
Dijkhoff laat weer zien de meester te zijn tussen de kinderen. Doet hij echt zeer slim. Hij is echt een briljante debater. Hij moet stoppen met die proefbalonnen, maar hierin en in grote kamerdebatten is hij echt goed.
Op zoek naar de provinciale lijst trekkers van de FVDquote:
Ik gun het hem dat hij er daar wel tussen komt.quote:
Die 2% koopkrachtverbetering is een aalmoes.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Het beleid van Rutte = mensen geen geld in de portemonnee. Wat
dit was voor de top 8 partijen in de peillingen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Waar was Kuzu? Of zat die bij CNN Türk
Asscher niet zo sterk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Asscher en Buma hebben wat mij betreft gewonnen
Die staat op een rangeerterrein in Almere. Werd te laat wakker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Nabeschouwing kan hier toch ook besproken worden?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Als jullie nou lekker Baudet bij Jinek gaan kijken ipv de nabeschouwing, kan ik gewoon naar bed
Ja, klopt. En dat kan als nummer 2. Maar als hij de nummer 1 wordt dan gaat dat misschien aan hem kleven. Maar goed, waarschijnlijk hebben ze dan wel een andere nummer 2 voor dit werk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook dat doet ie heel slim.
Als ze bij de VVD niet zeker weten welk standpunt ze in moeten nemen en of een plan wel of niet goed ontvangen wordt, gooien ze een balletje op en kijken ze wat het doet.
Het goede voeren ze campagne over en het slechte vergeten ze snel weer
Bovenste acht partijen uit de meest recente peilingquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn achterban kijkt geen Nederlandse tv.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Wilders was wel de sterkste debater eerlijk gezegd.
verder stak niemand er bovenuit
Hier kijkt geen hond naar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:42 schreef over_hedge het volgende:
Ipv dat je nu even reclame doet dan de 8x tijdens het debat
Hoe had het meer moeten zijn dan als je ook de staatsfinancien in toom houdt?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die 2% koopkrachtverbetering is een aalmoes.
Ja dat is wel nodig ja.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Samenwerken in de politiek
Niet van die walgelijke Amerikaanse toestanden aub
Vond Wilders waardeloos. Leuke grapjes hoor en aardige hyperbolen, maar wat heeft hij nou concreet gezegd en voorgesteld als oplossing?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Asscher niet zo sterk.
Buma, Dijkhoff en Wilders waren debattechnisch sterk.
De rest toch ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vond Wilders waardeloos. Leuke grapjes hoor en aardige hyperbolen, maar wat heeft hij nou concreet gezegd en voorgesteld als oplossing?
Krijgen we dat weer. Wilders biedt genoeg oplossingen, maar je moet ze durven nemen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vond Wilders waardeloos. Leuke grapjes hoor en aardige hyperbolen, maar wat heeft hij nou concreet gezegd en voorgesteld als oplossing?
Dijkhoff die verliefd wordt op Jettenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Is voor hem helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
ik denk jij ook met al die negatieve posts over baudetquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef _--_ het volgende:
overigens, volgens mij heeft die baudet weer wat gesnuifd.
twitter:nrc twitterde op donderdag 07-03-2019 om 22:39:12Factcheck #rtldebat: “Onder Mark Rutte is een absoluut immigratierecord gevestigd”, zei Thierry Baudet. Hoe zit dat?https://t.co/HQxG0cdcMe reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
Heeft hij ooit een oplossing gebracht sinds hij uit de VVD is gestapt?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap ... Weet je nog wat zijn vorige verkiezingsprogramma was? 1 a4'tje met kreten als "lagere inkomstenbelasting".. hoe dan? Voor wie dan? Waarop dan? Hoe gefinancierd dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Wilders biedt genoeg oplossingen, maar je moet ze durven nemen.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:45 schreef Oostwoud het volgende:
twitter:nrc twitterde op donderdag 07-03-2019 om 22:39:12Factcheck #rtldebat: “Onder Mark Rutte is een absoluut immigratierecord gevestigd”, zei Thierry Baudet. Hoe zit dat?https://t.co/HQxG0cdcMe reageer retweet
Dat is waar. Daar hoeft geen factchecker te pas komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Maakt toch allemaal geen reet uit. Dit kabinet voert allerlei verregaande maatregelen door die in geen enkel programma heeft gestaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap ... Weet je nog wat zijn vorige verkiezingsprogramma was? 1 a4'tje met kreten als "lagere inkomstenbelasting".. hoe dan? Voor wie dan? Waarop dan? Hoe gefinancierd dan?
De Nexit jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Wilders biedt genoeg oplossingen, maar je moet ze durven nemen.
Zoals?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maakt toch allemaal geen reet uit. Dit kabinet voert allerlei verregaande maatregelen door die in geen enkel programma heeft gestaan.
Mooiste puntje vond ik toen dat hij wilde stoppen met investeren in innovatie, goed voor de economie ofzo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap ... Weet je nog wat zijn vorige verkiezingsprogramma was? 1 a4'tje met kreten als "lagere inkomstenbelasting".. hoe dan? Voor wie dan? Waarop dan? Hoe gefinancierd dan?
Je moet zo op baudet vitten, help je hem alleen maar mee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef _--_ het volgende:
overigens, volgens mij heeft die baudet weer wat gesnoven.![]()
![]()
Zeg dat maar tegen @ExtraWaskrachtquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is waar. Daar hoeft geen factchecker te pas komen
Afschaffen referendum, sleepwet, klimaatakkoord, kinderpardon.quote:
Dat ene A4'tje sloeg nergens op, maar hij herhaalde kernachtig wat hij al jaren vindt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:49 schreef Cattivo het volgende:
Wilders en lavendel zijn de enige realistische politici.
Gelukkig zijn we het eens dat het a4'tje nergens op sloeg, maar in mijn beleving was dat a4'tje geen uitzondering, maar kernachtig een symbool van waar hij voor staat: gewoon wat roepen over dingen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat ene A4'tje sloeg nergens op, maar hij herhaalde kernachtig wat hij al jaren vindt.
D66 toch?quote:
Ik miste de Bumor een beetjequote:
Verbeet is toch echt PvdAquote:
sowieso een vervelende verschijning. Ik heb weinig aansprekende leiders gezien verder.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vond het vervelend hoe Jetten door iedereen heen schreeuwde.
Je wil zoals D66 vaak doet een verkiezingsprogram van bijna 200 pagina's vol doorrekeningen die na de verkiezingen net zo goed direct de vuilnisbak in zou kunnen? Want: Nederland, coalitieland en daarnaast kan het program alleen uitgevoerd worden wanneer D66 in z'n eentje reageert.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het eens dat het a4'tje nergens op sloeg, maar in mijn beleving was dat a4'tje geen uitzondering, maar kernachtig een symbool van waar hij voor staat: gewoon wat roepen over dingen.
Het is mij nog steeds niet duidelijk in ieder geval wat Wilders voor oplossingen biedt voor welk probleem. Ik verwacht wel iets meer dan kretologie als "grenzen dicht" oid.
Ja wel mee eens inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:53 schreef Handleiding het volgende:
[..]
sowieso een vervelende verschijning. Ik heb weinig aansprekende leiders gezien verder.
Ik bedoelde Jetten, dat is de buikspreekpop van D66quote:
Ik zou dat fijn vinden, want dat heb ik het idee dat de plannen niet losse proefballonnetjes zijn en nog enige inhoud bevatten. Waarop kies je anders? Gewoon wat losse kreten? Daar kan geen land mee bestuurd worden toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:53 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Je wil zoals D66 vaak doet een verkiezingsprogram van bijna 200 pagina's vol doorrekeningen die na de verkiezingen net zo goed direct de vuilnisbak in zou kunnen? Want: Nederland, coalitieland en daarnaast kan het alleen als D66 in z'n eentje reageert.
Nutteloos huiswerk lost ook niets op.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zou dat fijn vinden, want dat heb ik het idee dat de plannen niet losse proefballonnetjes zijn en nog enige inhoud bevatten. Waarop kies je anders? Gewoon wat losse kreten? Daar kan geen land mee bestuurd worden toch?
Hoezo moet je als kiezer het vertrouwen geven aan iemand die zijn huiswerk niet doet en maar wat gevoelens roept tegenover iemand die wel zijn huiswerk doet? Het zou zijn alsof je Homer Simpson verkiest boven Lisa Simpson.
Ik bedoelde dat er voor de PvdA een vertegenwoordiger aan de nabeschouwing deelneemt, en van e anderen niet. Beetje vreemd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik bedoelde Jetten, dat is de buikspreekpop van D66
Baudet en ook Wilders falen voortdurend op de feiten. En ja daar hebben andere politici ook een handje van. Maar Baudet spant toch wel de kroon. Dus je quote is best wel lachwekkend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:52 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Yup. Die anderen partijen baseren hun ideeën enkel op onzin.
twitter:wytzerusschen twitterde op maandag 04-03-2019 om 11:24:27Factcheck: 6 leugens in 1 tweet.Nieuw: dit dateert van vorig jaar; EU: een EP commissie; Immigranten: EU burgers; absurd: er is geen besluit; onbetaalbaar: niet aan de orde; EU plannen: Neen. https://t.co/NRZSGRV3ou reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |