Ik ben recht door zeequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
voor de mensen die afvragen of ik links of rechts ben
ik ben niet rechts, maar ook niet links.
Voor het eerst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef bamibij het volgende:
hier heeft Marijnissen een terecht punt
+ wat als er straks weer een crisis komt. Waar is die werkgelegenheid dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, zelden met haar eens maar door het importeren van goedkope arbeid stagneert idd de loonontwikkeling voor ongeschoold werk.
Mijn vrouw is ook irritant.quote:
Die Afrikaantjes ook, dat is het nou net.quote:
Verkiezingspraatje van Bumaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef luxerobots het volgende:
Baudet laat zich de kaas van het brood eten door Buma.
En die passie met schel gekrijs is toch andersquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou, echt he? Pa Marijnissen kwam intelligent met passie op me over, zij slechts met passie.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mijn vrouw is ook irritant.
Vrouw eigen.
Baudet heeft nieteens beleg.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef luxerobots het volgende:
Baudet laat zich de kaas van het brood eten door Buma.
Baudet gaat er overheen nu, Marrakesh-pact. CDA doet nu stoer, maar is altijd voor omvolking.quote:
Ja, haar stem en intonatie werkt ook niet in haar voordeel. Misschien moet ze een coach wat dat betreft in de hand nemen, zou helpen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En die passie met schel gekrijs is toch anders
Zo populair? Dat valt toch wel meequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Baudet is wel heerlijk rustig. Snap wel dat hij zo populair is
Dan kunnen die arbeidsmigranten inderdaad genieten van onze sociale zekerheid...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
+ wat als er straks weer een crisis komt. Waar is die werkgelegenheid dan?
wat?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Staat nou niet bepaald recht op zijn benen. Met zijn gewiebel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Het is jammer dat hij zoveel poep praat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Zo'n dorpje wat dapper weerstand blijft bieden?quote:
ISIS is verslagen. Die lui zitten nu in Europa.quote:
heee jij ook hier!quote:
Ook voor Thailand.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Nog steeds een negatief reisakkoord voor Syrië wel
De 95%+ die de regio nooit verlaten heeftquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wie moet er anders dat land weer opbouwen.
Indonesie ookquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Nog steeds een negatief reisakkoord voor Syrië wel
Jaaa livedebattengenotquote:
Amsterdam ook.quote:
Dan moet je eens buiten komen. Als je dat echt niet ziet dan ben je ziende blind.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Zie je echt een grote verandering in het straatbeeld? Ik merk niet echt iets anders dan 10 jaar terug
als je amerikaan bent welquote:
Hangt er een beetje van af of je in Rotterdam of Schubbekutteveen rond loopt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Zie je echt een grote verandering in het straatbeeld? Ik merk niet echt iets anders dan 10 jaar terug
Ik welquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Terugsturen kan dus niet als ze niet willenquote:How will we know when it’s safe?
There are actually international laws about the conditions required to legally and ethically promote refugee return. Both in customary international law and in the 1951 UN Refugee Convention, states aren’t allowed to return a refugee to a territory where his or her life or freedom would be threatened. UNHCR has elaborated on that by providing further guidance: The return must be voluntary – not physically, psychologically, or materially pressured or forced – and it must be carried out under conditions of safety and dignity.
Die heeft ook wel een hoofd om op te slaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:37 schreef bombmannl het volgende:
Godverdomme wordt tijd dat iemand Jetten op z’n bek stompt. Die schreeuwt letterlijk overal doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Vaasje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Stichtelijke woordje van Dijkhoff.
En terechtquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:37 schreef Zorro het volgende:
Als de tekst van Baudet hier zou staan werd ie weggemod
Ik vond vooral Kuzu nogal afwezig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Ascher was redelijk afwezig of ligt dat aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |