abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 9 maart 2019 @ 22:26:04 #76
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185507331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 00:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]

RTL 4 vergelijken met Fox News is qua scope lastig, maar goed, ik ben wel gevoelig voor dit argument aangezien bekend is dat enkele miljardairs hun mening op deze manier willen opleggen aan de bevolking.

Bij Fox News heb je echter een batterij aan opiniemakers in plaats van journalisten, waar de journalisten nog enige integriteit trachten te krijgen.

In mijn beleving is het zo dat bij RTL4 journalisten de klok slaan bij het nieuws en dit soort debatten. Denk jij dat dit niet zo is?
Hier een ander voorbeeld

https://www.rtlnieuws.nl/(...)land-valt-erg-slecht

Wat ze nergens vermelden zijn de vele zakelijke banden tussen BMG en Jackson estate

https://www.demorgen.be/m(...)-in-handen-b50f9397/

Een leugenfabriek pur sang. Geld boven ethiek. Daarom per definitie conservatief.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185507603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:53 schreef Hanca het volgende:
[..]

Dat lees je inderdaad ook wel regelmatig, zelfs in zijn eigen partij wordt al gepraat over zijn houdbaarheidstermijn. Maar: wie moet hem opvolgen? Fritsma heeft niet de kwaliteiten, Agema zal geen echte optie zijn, Martin Bosma lijkt geen interesse te hebben. Dus in feite is terugtreden de partij opheffen.
Hoezo zou Bosma geen interesse hebben? Lijkt me wel de meest logische opvolger.
pi_185510772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 22:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]

Hoezo zou Bosma geen interesse hebben? Lijkt me wel de meest logische opvolger.
Bosma heeft geen zin in het gezeik en de bedreigingen?
pi_185512423
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 22:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]

Hoezo zou Bosma geen interesse hebben? Lijkt me wel de meest logische opvolger.
Omdat Bosma regelmatig heeft aangegeven dat zijn passie bij het werk op de achtergrond ligt, daar is hij ook goed in.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')