Ik ben recht door zeequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
voor de mensen die afvragen of ik links of rechts ben
ik ben niet rechts, maar ook niet links.
Voor het eerst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef bamibij het volgende:
hier heeft Marijnissen een terecht punt
+ wat als er straks weer een crisis komt. Waar is die werkgelegenheid dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, zelden met haar eens maar door het importeren van goedkope arbeid stagneert idd de loonontwikkeling voor ongeschoold werk.
Mijn vrouw is ook irritant.quote:
Die Afrikaantjes ook, dat is het nou net.quote:
Verkiezingspraatje van Bumaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef luxerobots het volgende:
Baudet laat zich de kaas van het brood eten door Buma.
En die passie met schel gekrijs is toch andersquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou, echt he? Pa Marijnissen kwam intelligent met passie op me over, zij slechts met passie.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mijn vrouw is ook irritant.
Vrouw eigen.
Baudet heeft nieteens beleg.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef luxerobots het volgende:
Baudet laat zich de kaas van het brood eten door Buma.
Baudet gaat er overheen nu, Marrakesh-pact. CDA doet nu stoer, maar is altijd voor omvolking.quote:
Ja, haar stem en intonatie werkt ook niet in haar voordeel. Misschien moet ze een coach wat dat betreft in de hand nemen, zou helpen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En die passie met schel gekrijs is toch anders
Zo populair? Dat valt toch wel meequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Baudet is wel heerlijk rustig. Snap wel dat hij zo populair is
Dan kunnen die arbeidsmigranten inderdaad genieten van onze sociale zekerheid...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
+ wat als er straks weer een crisis komt. Waar is die werkgelegenheid dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |