http://radio.nl/818095/ba(...)en-in-debat-op-rtl-4quote:Tijdens het RTL Verkiezingsdebat op 7 maart maken vier fractievoorzitters voor het eerst hun opwachting in een live tv-debat op RTL4. Dit zijn Thierry Baudet (FvD), Klaas Dijkhoff (VVD), Rob Jetten (D66) en Lilian Marijnissen (SP)
Baudet, Dijkhoff, Jetten en Marijnissen in debat op RTL 4 Daarnaast komen ook Lodewijk Asscher (PvdA), Sybrand Buma (CDA), Jesse Klaver (Groen Links) en Geert Wilders (PVV) in de Rode Hoed in Amsterdam.
De acht grootste partijen in de peilingen van de Peilingwijzer gaan onder leiding van politiek verslaggever Frits Wester en RTL Nieuwspresentatrice Daphne Lammers met elkaar het debat aan op een viertal thema's: klimaat, welvaart, traditie en migratie.
De partijen praten over de thema's in verschillende debatrondes. Daarnaast hebben de fractieleiders de kans om een één-op-één debat aan te gaan over een voor hen belangrijk thema met een tegenstander naar keuze.
Het RTL Verkiezingsdebat is het eerste live tv-debat in aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen op woensdag 20 maart.
Een PSV'er aan de macht zou wel goed zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:21 schreef Hanca het volgende:
Tijdens zo'n debat snap je wel dat VVD veel stemmen krijgt. Ik ben bepaald geen VVDer, maar als je uit deze 8 een premier moet kiezen is hij toch duidelijk de beste optie?
luisterquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Wat heeft het kabinet met de provinciale verkiezingen te maken?
Snuif wat lavendel joh.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef _--_ het volgende:
Bij baudet gaat het voornamelijk om schreeuwers hier, de echte intelectuelen verdedigen hun partij met argumenten.
Jesse Klaverquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Thierry heeft het er vaak over, maar wat is "kolder" nou echt?
als marketingstudent kan ik dit bevestigen. ik heb die data immers zelf ingezien.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:24 schreef gniffie het volgende:
we hebben 15k asielzoek aanvragendie getallen waar baudet mee komt
Maar ook een terecht punt van Frits Wester, dat zo'n ''immigratierecord'' van Baudet nergens over gaat. Ivm het niet meenemen van kennismigranten en emigratiequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef Oostwoud het volgende:
Terechte opmerkingen van Baudet, goede punt van kritiek dat de stelling nergens op slaat.
scherp. Maar echt. Wat is kolder?quote:
Alles wat Baudet stom vindt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Thierry heeft het er vaak over, maar wat is "kolder" nou echt?
Het gros bestaat uit kanslozen die onze samenleving willen ondermijnen en onze verzorgingsstaat willen opvreten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:24 schreef bamibij het volgende:
[..]
Maar ook een terecht punt van Frits Wester, dat zo'n ''immigratierecord'' van Baudet nergens over gaat. Ivm het niet meenemen van kennismigranten en emigratie
Wickyquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Alles wat Baudet stom vindt.
Een leeg pakje Wicky is kolder.
Ik Boris van der Hamquote:
Terlouw?quote:
Cijfers? Netto migratiesaldo?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Het gros bestaat uit kanslozen die onze samenleving willen ondermijnen en onze verzorgingsstaat willen opvreten.
Nee joh. Lekker andersom doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Hey Jetten, zou je niet beter eerst huisvesting regelen, voordat je mensen gaat halen.
Wicky zou haar vingertje om haar neusje laten gaan en erachter komen dat de grenzen controleren, criminele vreemdelingen uitzetten en kansloze kleurlingen weren een goed idee is.quote:
2 punten, voor de rest is ze matig in woord en vleesquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Eindelijk een keer een sterk punt van Lilian M.
Gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Werkgevers moeten gewoon betere betalen
Behalve Droomparken natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
Vakantieparken in NL is huilen met de pet op.
mehquote:
nee, het is kakquote:
Harry Mens is het hiermee oneens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
Vakantieparken in NL is huilen met de pet op.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef Zorro het volgende:
Waarom steeds "opgevangen worden"?
Als ze hier komen dobberen kunnen ze ook terugdobberen.
Yep, zelden met haar eens maar door het importeren van goedkope arbeid stagneert idd de loonontwikkeling voor ongeschoold werk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Eindelijk een keer een sterk punt van Lilian M.
Rita godinquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
voor de mensen die afvragen of ik links of rechts ben
ik ben niet rechts, maar ook niet links.
Recht door zee!quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
TONGODquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben recht door zeequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Voor het eerst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef bamibij het volgende:
hier heeft Marijnissen een terecht punt
+ wat als er straks weer een crisis komt. Waar is die werkgelegenheid dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, zelden met haar eens maar door het importeren van goedkope arbeid stagneert idd de loonontwikkeling voor ongeschoold werk.
Mijn vrouw is ook irritant.quote:
Die Afrikaantjes ook, dat is het nou net.quote:
Verkiezingspraatje van Bumaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef luxerobots het volgende:
Baudet laat zich de kaas van het brood eten door Buma.
En die passie met schel gekrijs is toch andersquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou, echt he? Pa Marijnissen kwam intelligent met passie op me over, zij slechts met passie.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mijn vrouw is ook irritant.
Vrouw eigen.
Baudet heeft nieteens beleg.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef luxerobots het volgende:
Baudet laat zich de kaas van het brood eten door Buma.
Baudet gaat er overheen nu, Marrakesh-pact. CDA doet nu stoer, maar is altijd voor omvolking.quote:
Ja, haar stem en intonatie werkt ook niet in haar voordeel. Misschien moet ze een coach wat dat betreft in de hand nemen, zou helpen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En die passie met schel gekrijs is toch anders
Zo populair? Dat valt toch wel meequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Baudet is wel heerlijk rustig. Snap wel dat hij zo populair is
Dan kunnen die arbeidsmigranten inderdaad genieten van onze sociale zekerheid...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
+ wat als er straks weer een crisis komt. Waar is die werkgelegenheid dan?
wat?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Staat nou niet bepaald recht op zijn benen. Met zijn gewiebel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Het is jammer dat hij zoveel poep praat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |