Rusland > Amerikaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:19 schreef _--_ het volgende:
Grenzen moeten open, europa moet een federatie vormen en we maken een muur op de grens met Rusland die Rusland betaald.
Om vervolgens net zoals de britten gepenetreerd te worden? Overigens nederland is te ver geïntegreerd in de EU om te vertrekken.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:17 schreef Oostwoud het volgende:
Wie beweegt ook mee op dat housedeuntje van het RTL debat tijdens de reclame, waar de lijsttrekkers ook mee opkwamen?
Daarom bindende referendumquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Om vervolgens net zoals de britten gepenetreerd te worden? Overigens nederland is te ver geïntegreerd in de EU om te vertrekken.
Sterker nog. Gemeenten moeten de vluchtelingen plaatsen. Ze hoeven geen voorrang te geven op een sociale huurwoning.quote:
zuid-europa pijpslet worden of vertrekken en verlies pakkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Om vervolgens net zoals de britten gepenetreerd te worden? Overigens nederland is te ver geïntegreerd in de EU om te vertrekken.
het is geen deus exquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:19 schreef _--_ het volgende:
Grenzen moeten open, europa moet een federatie vormen en we maken een muur op de grens met Rusland die Rusland betaald.
Economisch sws niet meer een optie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bij "grenzen dicht" vraag ik me af: hoe dan?! Zelfs met grensposten zijn de grenzen niet dicht en dan komen ze alsnog uit fucking Limburg en Brabant naar het noorden.
Muur bouwen en België en Duitsland laten betalenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bij "grenzen dicht" vraag ik me af: hoe dan?! Zelfs met grensposten zijn de grenzen niet dicht en dan komen ze alsnog uit fucking Limburg en Brabant naar het noorden.
Niet eerlijk zoquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:20 schreef KingRoland het volgende:
ik ben voor een referendum waar je alleen mag stemmen als je een iq boven de 100 hebt.
Putins kop moet nog rollen, 193 Nederlandse burgers uit een vliegtuig geknaldquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:19 schreef _--_ het volgende:
Ik ben daar zeer op tegen. De belangen van de dommerikken van dit land moeten immers ook behartigd wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:20 schreef KingRoland het volgende:
ik ben voor een referendum waar je alleen mag stemmen als je een iq boven de 100 hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |