stel zulke vragen maar niet meerquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef Nizno het volgende:
Waarom heet een deur die je alleen boven open kan doen of helemaal een dutch door?
Wat hebben wij die Amerikanen aangedaan dat we dat verdienen?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt hyped voor het nieuwe seizoen van GoT.
good for youquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
Onlo alles goed verder?
Je lijkt een persoonlijke crisis door te maken
Zorg maar dat hij genoeg water binnen krijgt achter de schermen en stuur hem eventueel nog langs de huisarts.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Quarter pounder menu + double cheeseburger.
Samsam. Splitten. Going Dutch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef Nizno het volgende:
Waarom heet een deur die je alleen boven open kan doen of helemaal een dutch door?
Wat hebben wij die Amerikanen aangedaan dat we dat verdienen?
hmz... oke ja daar heb je een punt.quote:
Dikke big.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alsof jij beter gewend bentquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stelt niks meer voor tegenwoordig
Ik heb weinig ervaring met al schuimbekkend idiote onwaarheden te verkondigenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof jij beter gewend bent
Deze zin loopt niet heel lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb weinig ervaring met al schuimbekkend idiote onwaarheden te verkondigen
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moeder na gisteravond ook niet
Nee jij dan. Dikke big is het reageren niet eens waard.quote:
En toch doe je het.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee jij dan. Dikke big is het reageren niet eens waard.
Daarom zeg ik 2.0. De verbeterde versie die wel iets toevoegt aan de maatschappij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die doet wel gewoon haar huishoudelijke taken, zoals het hoort.
Als jouw idee van een toevoeging met je dikke reet op de bank zitten is, chapeau.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daarom zeg ik 2.0. De verbeterde versie die wel iets toevoegt aan de maatschappij.
Ik heb wel dikke billen en zit inderdaad op de bank. Chapeau je eerste correcte uitspraak is binnen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jouw idee van een toevoeging met je dikke reet op de bank zitten is, chapeau.
WOWquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb wel dikke billen en zit inderdaad op de bank. Chapeau je eerste correcte uitspraak is binnen.
Dat was al duidelijk bij 'Quarter pounder menu + double cheeseburger' ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb wel dikke billen en zit inderdaad op de bank. Chapeau je eerste correcte uitspraak is binnen.
pics?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
smerige bigquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin want ook geile dunne wijven van 14 eten bij de Mac.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk bij 'Quarter pounder menu + double cheeseburger' ja.
Een Quarter pounder menu + double cheeseburger, ja hoor. Dan ben je gewoon een ranzig zwijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin want ook geile dunne wijven van 14 eten bij de Mac.
geile dunne wijven van 14quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin want ook geile dunne wijven van 14 eten bij de Mac.
Ja hoor eens ik heb de hele dag gezwoegd op een bak kwark.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Quarter pounder menu + double cheeseburger, ja hoor. Dan ben je gewoon een ranzig zwijn.
Ik verwijs je graag naar je vader die heeft ze in zijn tel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
graag een duidelijkere van je billen
Jij eerst vetzakquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
graag een duidelijkere van je billen
Wat is dit nou weer voor aanwinstquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Quarter pounder menu + double cheeseburger, ja hoor. Dan ben je gewoon een ranzig zwijn.
Dit is waarom je een incel bent en blijft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef JanCees het volgende:
Alle foto's van @:myrr uit fobo gedownload
Dat wordt masturberen vanavond
Link?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef JanCees het volgende:
Alle foto's van @:myrr uit fobo gedownload
Dat wordt masturberen vanavond
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit is waarom je een incel bent en blijft.
Apart dat het niks is geworden met cachet, je bent er dom genoeg voor.quote:
Wow.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Apart dat het niks is geworden met cachet, je bent er dom genoeg voor.
Dat kan er maar 1 zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:22 schreef Myrr het volgende:
Wie heeft er gif in de maagdensc gespoten waardoor dit nu hierheen gevlucht is.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Apart dat het niks is geworden met cachet, je bent er dom genoeg voor.
Myrr moet ongesteld worden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
wat is hier allemaal aan de hand dan
ik zei welkom en toen werden mijn posts weggehaaldquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Als ik me niet vergis in haar geslacht dan zal ze dat maandelijks wel worden ja, al heb ik geen idee van haar cyclus verderquote:
Welnee. Ik ken geen mensen met een bestaand seksleven die fappen op een gifje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ben je zo lelijk dat het een schande is als een man op je fapt?
Touché.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Welnee. Ik ken geen mensen met een bestaand seksleven die fappen op een gifje.
Je mag er zijn hoor lekkertjequote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Welnee. Ik ken geen mensen met een bestaand seksleven die fappen op een gifje.
Genote.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel hoe een Fobo werkt, dom varken.
De ongenuanceerde vriendjes van Haags zijn hierheen gekomenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeker omdat Ajax heeft gewonnenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
De ongenuanceerde vriendjes van Haags zijn hierheen gekomen
Volgens mij staat er iets in de policy over het plaatsen van grappen in een forumdeel waar je nooit komt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voel je allemaal welkom en thuis voetbalvrienden
Rellen uiteraard niet, gezellig slowchatten uiteraard wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij staat er iets in de policy over het plaatsen van grappen in een forumdeel waar je nooit komt.
Pilgebruik = Geen cyclus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis in haar geslacht dan zal ze dat maandelijks wel worden ja, al heb ik geen idee van haar cyclus verder
Ook iets over pseudomodden he hansiequote:Op woensdag 6 maart 2019 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij staat er iets in de policy over het plaatsen van grappen in een forumdeel waar je nooit komt.
het is maar wat je gezellig noemtquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rellen uiteraard niet, gezellig slowchatten uiteraard wel.
Is wel nodig als jullie steeds verzaken en inconsequent zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook iets over pseudomodden he hansie
Gewoon TR zetten jatochquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is wel nodig als jullie steeds verzaken en inconsequent zijn
Daar hebben jullie een plaatje voor met een rare mondhoek en neusquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
SOWSOWSOWSOWSOWSOWSOWSOWSOWquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker allemaal Myrr virtueel verkrachten, oh wat zijn ze gezellig.quote:
of gewoon alles laten staan, inclusief verwelkomingen en afkortingen van sponsoren van lagere divisiesquote:
geen kans, hansquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
of gewoon alles laten staan, inclusief verwelkomingen en afkortingen van sponsoren van lagere divisies
Blijft raar dat ik wel naar een andere SC kan gaan en een beetje kan gaan lopen trollen en als ik zeg: ha ik heb last van mijn ANKER dan wordt het meteen genote.quote:
Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blijft raar dat ik wel naar een andere SC kan gaan en een beetje kan gaan lopen trollen en als ik zeg: ha ik heb last van mijn ANKER dan wordt het meteen genote.
Ik snap wat je zegtquote:
je draait er nu wel erg om heen want het gaat niet eens om voetbalquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.
Waar ben je nou mod van GVD!quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.
Dat weet je niet je kent niet iedereen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb ze beide en mijn seksleven is beter dan dat van jullie bij elkaar.
Kansloos ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker allemaal Myrr virtueel verkrachten, oh wat zijn ze gezellig.
Gewoon niet zo moeilijk doenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
je draait er nu wel erg om heen want het gaat niet eens om voetbal
Ja ben hartstikke lief.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kijkt ook zo boos.
Maar blijkbaar is dat een act.
Tr gezetquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blijft raar dat ik wel naar een andere SC kan gaan en een beetje kan gaan lopen trollen en als ik zeg: ha ik heb last van mijn ANKER dan wordt het meteen genote.
Noem je de vbls nou mongolen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:41 schreef Vanillekwark het volgende:
Myrr is een snoepje, gedraagt zich alleen mad richting mensen die permanent een stroompje kwijl uit de mondhoek hebben hangen
Apart dat je jezelf schattig vind.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel schattig beetje borderline
ik heb zin in browniesquote:
echt hè, maar iedereen een mongool noemen is prima, maar een grapje over de policy is verbodenquote:
ik heb helemaal geen brownies.quote:
ja zoiets.quote:
Haha het boze vriendje gespot.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij debiel doet afhankelijk van hoeveel VBL vriendjes hier zijn. Je zou denken dat je niet ouder dan 16 bent wat dat betreft.
Verre vanquote:
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dankjewel, we komen echt nader tot elkaar de afgelopen tijd he
Ga je gang, Aber en ik zijn als broer en zusquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).
Ben je lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).
Heb altijd een zwak voor geestelijk gehandicapten gehadquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ga je gang, Aber en ik zijn als broer en zus
Strakjes in DM, ok?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Stuur maar pics dan beoordeel ik het zelf wel
Hoezo? Als je gaat wippen in een peeskamer wordt je door de dienstdoende dame ook altijd eerst naar de wasbak verwezen.quote:
Hmmquote:
Hier is men #ALTIJDREADYquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoezo? Als je gaat wippen in een peeskamer wordt je door de dienstdoende dame ook altijd eerst naar de wasbak verwezen.
Als feminist ben ik niet zo van een worstenfestijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmm
Lijkt me toch ongezond als je alle mannelijke aanwezigheid meteen als vijandig af doet.
Zwarte piemelsquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie van Blacked zijn en iets vriendelijker. Dan wel.
Blackedquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie van Blacked zijn en iets vriendelijker. Dan wel.
En dat contrast van de zwarte piemel met dat witte zaad is visueel ook veel aantrekkelijker natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Donkere piemels beste piemels. Vlees moet aan de buitenkant goed zijn aangebakken.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij werd ineens bruin na gisteravond
haha poepseksquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mental image.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dat contrast van de zwarte piemel met dat witte zaad is visueel ook veel aantrekkelijker natuurlijk
sr of jr?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest net lachen om een interview met Kluivert.
Dat nummer schoot ook als eerste door mijn gedachte heenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Jingle bell, jingle bell, Kluivert in de cel
HPLC is zijn nichtje palen op vakantiequote:
Ga wegquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat nummer schoot ook als eerste door mijn gedachte heen
Haags gaat enkel naar campings met gratis wifiquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
Stemmen jullie de vakanties ook op elkaar af als mods?
Tuurlijk, het is knap kut als ik een romantische vakantie met haags wil, en hij is er niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
Stemmen jullie de vakanties ook op elkaar af als mods?
Helderquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is knap kut als ik een romantische vakantie met haags wil, en hij is er niet.
Verrassendquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haags gaat enkel naar campings met gratis wifi
Ik ben in juli weg. Gaarne rekening mee houden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is knap kut als ik een romantische vakantie met haags wil, en hij is er niet.
Ik ben in mei weg, fort blijft dus veilig bewaakt door het gouden duo 👊quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben in juli weg. Gaarne rekening mee houden.
BAM! 💪quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben in mei weg, fort blijft dus veilig bewaakt door het gouden duo 👊
Ik KOM!quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
Dames en heren, houdt uw orgasmes in bedwang. Hier ben ik dan.
Ik dacht altijd dat hij met een hond 2 weken lang goedkoper halve liters ging zuipen aan de Zwarte zee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haags gaat enkel naar campings met gratis wifi
mn ballen ploppen spontaan terug mn lichaam inquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
Dames en heren, houdt uw orgasmes in bedwang. Hier ben ik dan.
dat is de droomquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij met een hond 2 weken lang goedkoper halve liters ging zuipen aan de Zwarte zee.
Heb jij al goedkeuring van @Danny gehad voor jouw vakantieplanning?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
mn ballen ploppen spontaan terug mn lichaam in
Meteen onderhandeld bij mn salarisverhoging. Die week dat ik gestopt was heeft de angst goed in Danny gestopt hoor, die doet nu alles wat ik wil.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij al goedkeuring van @:Danny gehad voor jouw vakantieplanning?
Baasje ben jequote:Op woensdag 6 maart 2019 19:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meteen onderhandeld bij mn salarisverhoging. Die week dat ik gestopt was heeft de angst goed in Danny gestopt hoor, die doet nu alles wat ik wil.
Hoogst opmerkelijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
HPLC is zijn nichtje palen op vakantie
Ik hoor een probleem van het gewone volk, en niet een probleem van mij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
Bewaar deze onderlinge modpraatjes maar voor dat incesthol achter de schermen. Hier heeft het gewone volk natuurlijk niets aan.
Hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoor een probleem van het gewone volk, en niet een probleem van mij.
flikker op gayboyquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
@:Sideeffect wil je een leuke kledingkast voor mij uitzoeken pls?
Prima.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:41 schreef Monopoly het volgende:
Zin om samen met TARDIS te gaan magneetvissen om zo oude Duitse handgranaten op de vissen en die bij coffeshops neer te leggen.
Magneetvissen wat amechtigquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:41 schreef Monopoly het volgende:
Zin om samen met TARDIS te gaan magneetvissen om zo oude Duitse handgranaten op de vissen en die bij coffeshops neer te leggen.
Wat is je budget. Vouw je of hang je. Heb je veel lange jassen. Waar kleed je je om.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
@:Sideeffect wil je een leuke kledingkast voor mij uitzoeken pls?
Ik heb liever vla Flip.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:55 schreef Myrr het volgende:
Haha stond laatst bij Koffiedik, dacht ga even goede wiet halen voor een klasgenootje.
Nou, kwam ik even van een oude kermis thuis. Is al meer dan 6 jaar weg.![]()
Apartquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik zuig nog liever mensen die ik niet mag dan dat ik wiet rook.
Verstandigquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heyyyyyy namens de verenigingquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Rond 500, vouw alles behalve overhemden en pakken/colberts, meerdere lange jassen, woon in een studio grquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is je budget. Vouw je of hang je. Heb je veel lange jassen. Waar kleed je je om.
Van die leren jassen waar je makkelijk wapens bij een openbare schietpartij kan verbergen zekerquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rond 500, vouw alles behalve overhemden en pakken/colberts, meerdere lange jassen, woon in een studio gr
Misschien wel, misschien niet. Wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van die leren jassen waar je makkelijk wapens bij een openbare schietpartij kan verbergen zeker
Meerdere zelfs ja? Godverdommequote:Op woensdag 6 maart 2019 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Praat nou eens normaal en gebruik geen rare woorden met je psychoses.
Beter hang je alles (op dunne metalen hangers en allemaal dezelfde bijvoorbeeld van de Jysk. Met metalen ipv houten hangers kun je veel meer kleding kwijt aan de stang) is mooi en scheelt heel veel tijd en ja ook ruimte als je het slim doet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rond 500, vouw alles behalve overhemden en pakken/colberts, meerdere lange jassen, woon in een studio gr
Oke ik zal even mijn post reviserenquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Praat nou eens normaal en gebruik geen rare woorden met je psychoses.
Wat vind je er nu aan? Beetje sloom op een bank zitten als je twee joints gepaft hebt. Nou, leuk.quote:
Voor in je bh?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:06 schreef Samzz het volgende:
Ooeeeh, dunne metalen hangers, die zoek ik.
Tegenwoordig ben ik na drie keer hijsen al de weg kwijtquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind je er nu aan? Beetje sloom op een bank zitten als je twee joints gepaft hebt. Nou, leuk.
Nou grapje hoor ik zou nooit iemand anders zuigen zonder dat het een heeeeeeel expliciete situatie is, maar het geeft wel weer hoe ik sta tegenover het nuttigen van wiet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja als je zulke uitspraken doet
thx bbquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beter hang je alles (op dunne metalen hangers en allemaal dezelfde bijvoorbeeld van de Jysk. Met metalen ipv houten hangers kun je veel meer kleding kwijt aan de stang) is mooi en scheelt heel veel tijd en ja ook ruimte als je het slim doet.
Hang je boven je bovenkleding en een der hang je je broeken. En metalen dingen waar je buis op rust, niet plastic want dat breekt.
Maar heb geen zin om een kast te zoeken. Gezien je studio woont zou ik voor modulair gaan en zo hoog mogelijk.
Vape hetquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind je er nu aan? Beetje sloom op een bank zitten als je twee joints gepaft hebt. Nou, leuk.
Abortus is legaal in dit land hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:06 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou grapje hoor ik zou nooit iemand anders zuigen zonder dat het een heeeeeeel expliciete situatie is, maar het geeft wel weer hoe ik sta tegenover het nuttigen van wiet.
Doe squote:Op woensdag 6 maart 2019 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik na drie keer hijsen al de weg kwijt
Abortus?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:06 schreef Samzz het volgende:
Heb twee jaar geleden veel ingeslagen bij Jysk. Kan me niet voorstellen dat ze ze niet meer hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hele chique hangers van mooi donkerbruin gelakt hout.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef Zosk het volgende:
Ik vind dun en metaal echt kut als hangers :s
Ik hang ook vrijwel alles op maar gewoon op houten normale hangers
Dat verbaast mij totaal nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb hele chique hangers van mooi donkerbruin gelakt hout.
Me2quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef Zosk het volgende:
Ik vind dun en metaal echt kut als hangers :s
Ik hang ook vrijwel alles op maar gewoon op houten normale hangers
?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een rare hè?
Mijn kledingkast puilt uit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:18 schreef Myrr het volgende:
Houten hangers nemen onnodig veel ruimte in beslag maargoed jullie zijn kerels dus hebben niet onnodig veel kleding.
Alles ophangen en niks hoeven vouwenquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:18 schreef Myrr het volgende:
Houten hangers nemen onnodig veel ruimte in beslag maargoed jullie zijn kerels dus hebben niet onnodig veel kleding.
Nee, de kast is gewoon te klein en ik heb vrij veel kleding.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat komt door die houten kuthangers van je.
Awesome.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb twee jaar geleden veel ingeslagen bij Jysk. Kan me niet voorstellen dat ze ze niet meer hebben.
Ik doe graag fancyquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:21 schreef Myrr het volgende:
Die verkocht worden bij de Xenos niet te fancy doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |