Haha het boze vriendje gespot.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij debiel doet afhankelijk van hoeveel VBL vriendjes hier zijn. Je zou denken dat je niet ouder dan 16 bent wat dat betreft.
Verre vanquote:
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dankjewel, we komen echt nader tot elkaar de afgelopen tijd he
Ga je gang, Aber en ik zijn als broer en zusquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).
Ben je lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).
Heb altijd een zwak voor geestelijk gehandicapten gehadquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ga je gang, Aber en ik zijn als broer en zus
Strakjes in DM, ok?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Stuur maar pics dan beoordeel ik het zelf wel
Hoezo? Als je gaat wippen in een peeskamer wordt je door de dienstdoende dame ook altijd eerst naar de wasbak verwezen.quote:
Hmmquote:
Hier is men #ALTIJDREADYquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoezo? Als je gaat wippen in een peeskamer wordt je door de dienstdoende dame ook altijd eerst naar de wasbak verwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |