Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blijft raar dat ik wel naar een andere SC kan gaan en een beetje kan gaan lopen trollen en als ik zeg: ha ik heb last van mijn ANKER dan wordt het meteen genote.
Ik snap wat je zegtquote:
je draait er nu wel erg om heen want het gaat niet eens om voetbalquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.
Waar ben je nou mod van GVD!quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.
Dat weet je niet je kent niet iedereen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb ze beide en mijn seksleven is beter dan dat van jullie bij elkaar.
Kansloos ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker allemaal Myrr virtueel verkrachten, oh wat zijn ze gezellig.
Gewoon niet zo moeilijk doenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
je draait er nu wel erg om heen want het gaat niet eens om voetbal
Ja ben hartstikke lief.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kijkt ook zo boos.
Maar blijkbaar is dat een act.
Tr gezetquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blijft raar dat ik wel naar een andere SC kan gaan en een beetje kan gaan lopen trollen en als ik zeg: ha ik heb last van mijn ANKER dan wordt het meteen genote.
Noem je de vbls nou mongolen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:41 schreef Vanillekwark het volgende:
Myrr is een snoepje, gedraagt zich alleen mad richting mensen die permanent een stroompje kwijl uit de mondhoek hebben hangen
Apart dat je jezelf schattig vind.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel schattig beetje borderline
ik heb zin in browniesquote:
echt hè, maar iedereen een mongool noemen is prima, maar een grapje over de policy is verbodenquote:
ik heb helemaal geen brownies.quote:
ja zoiets.quote:
Haha het boze vriendje gespot.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij debiel doet afhankelijk van hoeveel VBL vriendjes hier zijn. Je zou denken dat je niet ouder dan 16 bent wat dat betreft.
Verre vanquote:
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dankjewel, we komen echt nader tot elkaar de afgelopen tijd he
Ga je gang, Aber en ik zijn als broer en zusquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).
Ben je lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |