Rellen uiteraard niet, gezellig slowchatten uiteraard wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij staat er iets in de policy over het plaatsen van grappen in een forumdeel waar je nooit komt.
Pilgebruik = Geen cyclus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis in haar geslacht dan zal ze dat maandelijks wel worden ja, al heb ik geen idee van haar cyclus verder
Ook iets over pseudomodden he hansiequote:Op woensdag 6 maart 2019 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij staat er iets in de policy over het plaatsen van grappen in een forumdeel waar je nooit komt.
het is maar wat je gezellig noemtquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rellen uiteraard niet, gezellig slowchatten uiteraard wel.
Is wel nodig als jullie steeds verzaken en inconsequent zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook iets over pseudomodden he hansie
Gewoon TR zetten jatochquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is wel nodig als jullie steeds verzaken en inconsequent zijn
Daar hebben jullie een plaatje voor met een rare mondhoek en neusquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
SOWSOWSOWSOWSOWSOWSOWSOWSOWquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker allemaal Myrr virtueel verkrachten, oh wat zijn ze gezellig.quote:
of gewoon alles laten staan, inclusief verwelkomingen en afkortingen van sponsoren van lagere divisiesquote:
geen kans, hansquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
of gewoon alles laten staan, inclusief verwelkomingen en afkortingen van sponsoren van lagere divisies
Blijft raar dat ik wel naar een andere SC kan gaan en een beetje kan gaan lopen trollen en als ik zeg: ha ik heb last van mijn ANKER dan wordt het meteen genote.quote:
Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blijft raar dat ik wel naar een andere SC kan gaan en een beetje kan gaan lopen trollen en als ik zeg: ha ik heb last van mijn ANKER dan wordt het meteen genote.
Ik snap wat je zegtquote:
je draait er nu wel erg om heen want het gaat niet eens om voetbalquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |