Rellen uiteraard niet, gezellig slowchatten uiteraard wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij staat er iets in de policy over het plaatsen van grappen in een forumdeel waar je nooit komt.
Pilgebruik = Geen cyclus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis in haar geslacht dan zal ze dat maandelijks wel worden ja, al heb ik geen idee van haar cyclus verder
Ook iets over pseudomodden he hansiequote:Op woensdag 6 maart 2019 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij staat er iets in de policy over het plaatsen van grappen in een forumdeel waar je nooit komt.
het is maar wat je gezellig noemtquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rellen uiteraard niet, gezellig slowchatten uiteraard wel.
Is wel nodig als jullie steeds verzaken en inconsequent zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook iets over pseudomodden he hansie
Gewoon TR zetten jatochquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is wel nodig als jullie steeds verzaken en inconsequent zijn
Daar hebben jullie een plaatje voor met een rare mondhoek en neusquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
SOWSOWSOWSOWSOWSOWSOWSOWSOWquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker allemaal Myrr virtueel verkrachten, oh wat zijn ze gezellig.quote:
of gewoon alles laten staan, inclusief verwelkomingen en afkortingen van sponsoren van lagere divisiesquote:
geen kans, hansquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
of gewoon alles laten staan, inclusief verwelkomingen en afkortingen van sponsoren van lagere divisies
Blijft raar dat ik wel naar een andere SC kan gaan en een beetje kan gaan lopen trollen en als ik zeg: ha ik heb last van mijn ANKER dan wordt het meteen genote.quote:
Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blijft raar dat ik wel naar een andere SC kan gaan en een beetje kan gaan lopen trollen en als ik zeg: ha ik heb last van mijn ANKER dan wordt het meteen genote.
Ik snap wat je zegtquote:
je draait er nu wel erg om heen want het gaat niet eens om voetbalquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.
Waar ben je nou mod van GVD!quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onze vrienden van VBL zijn welkom hier hoor, voetbal is immers ook hier een onderwerp wat regelmatig besproken wordt.
Dat weet je niet je kent niet iedereen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb ze beide en mijn seksleven is beter dan dat van jullie bij elkaar.
Kansloos ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker allemaal Myrr virtueel verkrachten, oh wat zijn ze gezellig.
Gewoon niet zo moeilijk doenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
je draait er nu wel erg om heen want het gaat niet eens om voetbal
Ja ben hartstikke lief.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kijkt ook zo boos.
Maar blijkbaar is dat een act.
Tr gezetquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blijft raar dat ik wel naar een andere SC kan gaan en een beetje kan gaan lopen trollen en als ik zeg: ha ik heb last van mijn ANKER dan wordt het meteen genote.
Noem je de vbls nou mongolen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:41 schreef Vanillekwark het volgende:
Myrr is een snoepje, gedraagt zich alleen mad richting mensen die permanent een stroompje kwijl uit de mondhoek hebben hangen
Apart dat je jezelf schattig vind.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel schattig beetje borderline
ik heb zin in browniesquote:
echt hè, maar iedereen een mongool noemen is prima, maar een grapje over de policy is verbodenquote:
ik heb helemaal geen brownies.quote:
ja zoiets.quote:
Haha het boze vriendje gespot.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij debiel doet afhankelijk van hoeveel VBL vriendjes hier zijn. Je zou denken dat je niet ouder dan 16 bent wat dat betreft.
Verre vanquote:
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dankjewel, we komen echt nader tot elkaar de afgelopen tijd he
Ga je gang, Aber en ik zijn als broer en zusquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).
Ben je lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre dit ook seksueel is (ik wil namelijk ook een gooi doen).
Heb altijd een zwak voor geestelijk gehandicapten gehadquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ga je gang, Aber en ik zijn als broer en zus
Strakjes in DM, ok?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Stuur maar pics dan beoordeel ik het zelf wel
Hoezo? Als je gaat wippen in een peeskamer wordt je door de dienstdoende dame ook altijd eerst naar de wasbak verwezen.quote:
Hmmquote:
Hier is men #ALTIJDREADYquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoezo? Als je gaat wippen in een peeskamer wordt je door de dienstdoende dame ook altijd eerst naar de wasbak verwezen.
Als feminist ben ik niet zo van een worstenfestijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmm
Lijkt me toch ongezond als je alle mannelijke aanwezigheid meteen als vijandig af doet.
Zwarte piemelsquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie van Blacked zijn en iets vriendelijker. Dan wel.
Blackedquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie van Blacked zijn en iets vriendelijker. Dan wel.
En dat contrast van de zwarte piemel met dat witte zaad is visueel ook veel aantrekkelijker natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Donkere piemels beste piemels. Vlees moet aan de buitenkant goed zijn aangebakken.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij werd ineens bruin na gisteravond
haha poepseksquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mental image.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dat contrast van de zwarte piemel met dat witte zaad is visueel ook veel aantrekkelijker natuurlijk
sr of jr?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest net lachen om een interview met Kluivert.
Dat nummer schoot ook als eerste door mijn gedachte heenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Jingle bell, jingle bell, Kluivert in de cel
HPLC is zijn nichtje palen op vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |