Ga wegquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat nummer schoot ook als eerste door mijn gedachte heen
Haags gaat enkel naar campings met gratis wifiquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
Stemmen jullie de vakanties ook op elkaar af als mods?
Tuurlijk, het is knap kut als ik een romantische vakantie met haags wil, en hij is er niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
Stemmen jullie de vakanties ook op elkaar af als mods?
Helderquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is knap kut als ik een romantische vakantie met haags wil, en hij is er niet.
Verrassendquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haags gaat enkel naar campings met gratis wifi
Ik ben in juli weg. Gaarne rekening mee houden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is knap kut als ik een romantische vakantie met haags wil, en hij is er niet.
Ik ben in mei weg, fort blijft dus veilig bewaakt door het gouden duo 👊quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben in juli weg. Gaarne rekening mee houden.
BAM! 💪quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben in mei weg, fort blijft dus veilig bewaakt door het gouden duo 👊
Ik KOM!quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
Dames en heren, houdt uw orgasmes in bedwang. Hier ben ik dan.
Ik dacht altijd dat hij met een hond 2 weken lang goedkoper halve liters ging zuipen aan de Zwarte zee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haags gaat enkel naar campings met gratis wifi
mn ballen ploppen spontaan terug mn lichaam inquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
Dames en heren, houdt uw orgasmes in bedwang. Hier ben ik dan.
dat is de droomquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij met een hond 2 weken lang goedkoper halve liters ging zuipen aan de Zwarte zee.
Heb jij al goedkeuring van @Danny gehad voor jouw vakantieplanning?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
mn ballen ploppen spontaan terug mn lichaam in
Meteen onderhandeld bij mn salarisverhoging. Die week dat ik gestopt was heeft de angst goed in Danny gestopt hoor, die doet nu alles wat ik wil.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij al goedkeuring van @:Danny gehad voor jouw vakantieplanning?
Baasje ben jequote:Op woensdag 6 maart 2019 19:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meteen onderhandeld bij mn salarisverhoging. Die week dat ik gestopt was heeft de angst goed in Danny gestopt hoor, die doet nu alles wat ik wil.
Hoogst opmerkelijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
HPLC is zijn nichtje palen op vakantie
Ik hoor een probleem van het gewone volk, en niet een probleem van mij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
Bewaar deze onderlinge modpraatjes maar voor dat incesthol achter de schermen. Hier heeft het gewone volk natuurlijk niets aan.
Hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoor een probleem van het gewone volk, en niet een probleem van mij.
flikker op gayboyquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
@:Sideeffect wil je een leuke kledingkast voor mij uitzoeken pls?
Prima.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:41 schreef Monopoly het volgende:
Zin om samen met TARDIS te gaan magneetvissen om zo oude Duitse handgranaten op de vissen en die bij coffeshops neer te leggen.
Magneetvissen wat amechtigquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:41 schreef Monopoly het volgende:
Zin om samen met TARDIS te gaan magneetvissen om zo oude Duitse handgranaten op de vissen en die bij coffeshops neer te leggen.
Wat is je budget. Vouw je of hang je. Heb je veel lange jassen. Waar kleed je je om.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
@:Sideeffect wil je een leuke kledingkast voor mij uitzoeken pls?
Ik heb liever vla Flip.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:55 schreef Myrr het volgende:
Haha stond laatst bij Koffiedik, dacht ga even goede wiet halen voor een klasgenootje.
Nou, kwam ik even van een oude kermis thuis. Is al meer dan 6 jaar weg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |