Meerdere zelfs ja? Godverdommequote:Op woensdag 6 maart 2019 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Praat nou eens normaal en gebruik geen rare woorden met je psychoses.
Beter hang je alles (op dunne metalen hangers en allemaal dezelfde bijvoorbeeld van de Jysk. Met metalen ipv houten hangers kun je veel meer kleding kwijt aan de stang) is mooi en scheelt heel veel tijd en ja ook ruimte als je het slim doet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rond 500, vouw alles behalve overhemden en pakken/colberts, meerdere lange jassen, woon in een studio gr
Oke ik zal even mijn post reviserenquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Praat nou eens normaal en gebruik geen rare woorden met je psychoses.
Wat vind je er nu aan? Beetje sloom op een bank zitten als je twee joints gepaft hebt. Nou, leuk.quote:
Voor in je bh?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:06 schreef Samzz het volgende:
Ooeeeh, dunne metalen hangers, die zoek ik.
Tegenwoordig ben ik na drie keer hijsen al de weg kwijtquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind je er nu aan? Beetje sloom op een bank zitten als je twee joints gepaft hebt. Nou, leuk.
Nou grapje hoor ik zou nooit iemand anders zuigen zonder dat het een heeeeeeel expliciete situatie is, maar het geeft wel weer hoe ik sta tegenover het nuttigen van wiet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja als je zulke uitspraken doet
thx bbquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beter hang je alles (op dunne metalen hangers en allemaal dezelfde bijvoorbeeld van de Jysk. Met metalen ipv houten hangers kun je veel meer kleding kwijt aan de stang) is mooi en scheelt heel veel tijd en ja ook ruimte als je het slim doet.
Hang je boven je bovenkleding en een der hang je je broeken. En metalen dingen waar je buis op rust, niet plastic want dat breekt.
Maar heb geen zin om een kast te zoeken. Gezien je studio woont zou ik voor modulair gaan en zo hoog mogelijk.
Vape hetquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind je er nu aan? Beetje sloom op een bank zitten als je twee joints gepaft hebt. Nou, leuk.
Abortus is legaal in dit land hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:06 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou grapje hoor ik zou nooit iemand anders zuigen zonder dat het een heeeeeeel expliciete situatie is, maar het geeft wel weer hoe ik sta tegenover het nuttigen van wiet.
Doe squote:Op woensdag 6 maart 2019 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik na drie keer hijsen al de weg kwijt
Abortus?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:06 schreef Samzz het volgende:
Heb twee jaar geleden veel ingeslagen bij Jysk. Kan me niet voorstellen dat ze ze niet meer hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hele chique hangers van mooi donkerbruin gelakt hout.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef Zosk het volgende:
Ik vind dun en metaal echt kut als hangers :s
Ik hang ook vrijwel alles op maar gewoon op houten normale hangers
Dat verbaast mij totaal nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb hele chique hangers van mooi donkerbruin gelakt hout.
Me2quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef Zosk het volgende:
Ik vind dun en metaal echt kut als hangers :s
Ik hang ook vrijwel alles op maar gewoon op houten normale hangers
?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een rare hè?
Mijn kledingkast puilt uit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:18 schreef Myrr het volgende:
Houten hangers nemen onnodig veel ruimte in beslag maargoed jullie zijn kerels dus hebben niet onnodig veel kleding.
Alles ophangen en niks hoeven vouwenquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:18 schreef Myrr het volgende:
Houten hangers nemen onnodig veel ruimte in beslag maargoed jullie zijn kerels dus hebben niet onnodig veel kleding.
Nee, de kast is gewoon te klein en ik heb vrij veel kleding.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat komt door die houten kuthangers van je.
Awesome.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb twee jaar geleden veel ingeslagen bij Jysk. Kan me niet voorstellen dat ze ze niet meer hebben.
Ik doe graag fancyquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:21 schreef Myrr het volgende:
Die verkocht worden bij de Xenos niet te fancy doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |