stel zulke vragen maar niet meerquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef Nizno het volgende:
Waarom heet een deur die je alleen boven open kan doen of helemaal een dutch door?
Wat hebben wij die Amerikanen aangedaan dat we dat verdienen?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt hyped voor het nieuwe seizoen van GoT.
good for youquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
Onlo alles goed verder?
Je lijkt een persoonlijke crisis door te maken
Zorg maar dat hij genoeg water binnen krijgt achter de schermen en stuur hem eventueel nog langs de huisarts.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Quarter pounder menu + double cheeseburger.
Samsam. Splitten. Going Dutch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef Nizno het volgende:
Waarom heet een deur die je alleen boven open kan doen of helemaal een dutch door?
Wat hebben wij die Amerikanen aangedaan dat we dat verdienen?
hmz... oke ja daar heb je een punt.quote:
Dikke big.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alsof jij beter gewend bentquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stelt niks meer voor tegenwoordig
Ik heb weinig ervaring met al schuimbekkend idiote onwaarheden te verkondigenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof jij beter gewend bent
Deze zin loopt niet heel lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb weinig ervaring met al schuimbekkend idiote onwaarheden te verkondigen
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moeder na gisteravond ook niet
Nee jij dan. Dikke big is het reageren niet eens waard.quote:
En toch doe je het.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee jij dan. Dikke big is het reageren niet eens waard.
Daarom zeg ik 2.0. De verbeterde versie die wel iets toevoegt aan de maatschappij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die doet wel gewoon haar huishoudelijke taken, zoals het hoort.
Als jouw idee van een toevoeging met je dikke reet op de bank zitten is, chapeau.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daarom zeg ik 2.0. De verbeterde versie die wel iets toevoegt aan de maatschappij.
Ik heb wel dikke billen en zit inderdaad op de bank. Chapeau je eerste correcte uitspraak is binnen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jouw idee van een toevoeging met je dikke reet op de bank zitten is, chapeau.
WOWquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb wel dikke billen en zit inderdaad op de bank. Chapeau je eerste correcte uitspraak is binnen.
Dat was al duidelijk bij 'Quarter pounder menu + double cheeseburger' ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb wel dikke billen en zit inderdaad op de bank. Chapeau je eerste correcte uitspraak is binnen.
pics?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
smerige bigquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin want ook geile dunne wijven van 14 eten bij de Mac.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk bij 'Quarter pounder menu + double cheeseburger' ja.
Een Quarter pounder menu + double cheeseburger, ja hoor. Dan ben je gewoon een ranzig zwijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin want ook geile dunne wijven van 14 eten bij de Mac.
geile dunne wijven van 14quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin want ook geile dunne wijven van 14 eten bij de Mac.
Ja hoor eens ik heb de hele dag gezwoegd op een bak kwark.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Quarter pounder menu + double cheeseburger, ja hoor. Dan ben je gewoon een ranzig zwijn.
Ik verwijs je graag naar je vader die heeft ze in zijn tel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
graag een duidelijkere van je billen
Jij eerst vetzakquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
graag een duidelijkere van je billen
Wat is dit nou weer voor aanwinstquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Quarter pounder menu + double cheeseburger, ja hoor. Dan ben je gewoon een ranzig zwijn.
Dit is waarom je een incel bent en blijft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef JanCees het volgende:
Alle foto's van @:myrr uit fobo gedownload
Dat wordt masturberen vanavond
Link?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef JanCees het volgende:
Alle foto's van @:myrr uit fobo gedownload
Dat wordt masturberen vanavond
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit is waarom je een incel bent en blijft.
Apart dat het niks is geworden met cachet, je bent er dom genoeg voor.quote:
Wow.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Apart dat het niks is geworden met cachet, je bent er dom genoeg voor.
Dat kan er maar 1 zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:22 schreef Myrr het volgende:
Wie heeft er gif in de maagdensc gespoten waardoor dit nu hierheen gevlucht is.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Apart dat het niks is geworden met cachet, je bent er dom genoeg voor.
Myrr moet ongesteld worden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
wat is hier allemaal aan de hand dan
ik zei welkom en toen werden mijn posts weggehaaldquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Als ik me niet vergis in haar geslacht dan zal ze dat maandelijks wel worden ja, al heb ik geen idee van haar cyclus verderquote:
Welnee. Ik ken geen mensen met een bestaand seksleven die fappen op een gifje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ben je zo lelijk dat het een schande is als een man op je fapt?
Touché.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Welnee. Ik ken geen mensen met een bestaand seksleven die fappen op een gifje.
Je mag er zijn hoor lekkertjequote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Welnee. Ik ken geen mensen met een bestaand seksleven die fappen op een gifje.
Genote.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel hoe een Fobo werkt, dom varken.
De ongenuanceerde vriendjes van Haags zijn hierheen gekomenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeker omdat Ajax heeft gewonnenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
De ongenuanceerde vriendjes van Haags zijn hierheen gekomen
Volgens mij staat er iets in de policy over het plaatsen van grappen in een forumdeel waar je nooit komt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voel je allemaal welkom en thuis voetbalvrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |