Jorge heeft Tim prima in de smiezenquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jorge ziet iedereen ''volledig wat doen'', nou die can ook naar specsavers zeg, en dan zeggen dat je het programma volgt
![]()
![]()
Volgens mij heeft Jorge heel goed opgelet. Hij weet precies wat voor vlees ie in de kuip heeft met Tim.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
Dus mensen die niet veel doen heb je een hekel aan? Tim probeert nu Shelly of Chris voor de bus te gooien
Ze veranderen nog wel, is ook al een beetje vroeg om een keus te maken de mannen zijn net binnen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:58 schreef IkFok het volgende:
Gerrit en Erik zijn er al uit Dylan mag blijven zoals ze er nu naar kijken
Hij gooit zijn eigen glazen in. Ben benieuwd hoe Tim over Jorge gaat praten nu.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tim probeert nu over het falen vd markt Jorge binnen te halen
Prec maar Tim zal het andersom zien.. snapte niet wat Jorge bedoelde met de spiegel en de groep stemt niet voor niets op jouquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij gooit zijn eigen glazen in. Ben benieuwd hoe Tim over Jorge gaat praten nu.
Wat een botte boerquote:
Hij durft niet op de man af te vragen of hij homo is. Tim die altijd precies zegt wat ie op zijn hart heeftquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:01 schreef pollewop77 het volgende:
Rare vraag Timothy
ben ik een mannenmens of vrouwenmens
Ik snapte dat prima.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Prec maar Tim zal het andersom zien.. snapte niet wat Jorge bedoelde met de spiegel en de groep stemt niet voor niets op jou
missen we een cosser hier die sinds vandaag akelig stil is?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jorge heeft denk ik veel gestreamt
Present!quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
missen we een cosser hier die sinds vandaag akelig stil is?
Dan heeft hij vast toch niet zó veel gekekenquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jorge zegt dat Hiske veel doet
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:04 schreef Vinamp het volgende:
Jorge praat graag met vrouwen maar de rest doet hij liever met mannen
Hij laat niet het achterste van zijn tong zien, dat lijkt me niet meer dan normaal. Als je de bewoners gaat afkraken tegenover Tim ben je niet slim bezig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast toch niet zó veel gekeken
Lullo de verloren zoonquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:07 schreef Giggio het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja castingburoos staan te vechten om timoteef
binnenkort als de verloren zoon van Ludo in GTST![]()
![]()
toen voelde hij zich al een hovenierquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
Dus Tim was geen hovenier, hij heeft 8 weken een opleiding gehad (en niet afgemaakt dus)
En toen direct Utopia in.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
Dus Tim was geen hovenier, hij heeft 8 weken een opleiding gehad (en niet afgemaakt dus)
Ja net als iedereen daar. Franny directie secretaressequote:
Met zijn braille toetsenbordquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast toch niet zó veel gekeken
Hij weet het allemaal al.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
Had toch ook dakloze of kraker kunnen staan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:10 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Tsja, is ook zo lullig om bij je icoontje als inwoner ''Zwerver'' te hebben staan toch?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat hij waarschijnlijk ook niet af maakt.
Meermalen gezegd: De Avonturen van Tim Timquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tim heeft het over hollywood
nee, hij was net begonnen en toen kwam Utopia op zijn ( tuin) pad/. Maar waar hij dan begonnen is op zijn leeftijd zegt hij er niet bijquote:
Dat zegt ze nu wel ineens heel vaak. Christel moest het al aanhoren,Franny,Jensquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:05 schreef IkFok het volgende:
mylene wil niet bovenop de nieuwe jongens zitten zegt ze. Ze zat er stijf naast op de bank. Wat een tut hola
Als ik Gerrit mag geloven is hij rechter!quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja net als iedereen daar. Franny directie secretaresse
Yup, hij is zo kaal als een biljartbalquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dat haar aan die hoed vast?
Mis alleen nog van die klaphandjes aan die hoedquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:16 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Yup, hij is zo kaal als een biljartbal
het lijkt op een soort vermommingquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Uit dezelfde feestwinkel..quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
#Me2quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tim heeft het over hollywood
Ben benieuwd naar zijn muzieksmaakquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Hij speelt blokfluitquote:
Beter dan triangel.quote:
Ja kloptquote:
Voor als Tim niet weggestuurd wordtquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:28 schreef Dotteke het volgende:
Waarom hebben ze een diepe kuil gegraven?
wederom tjaquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:25 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen wilt hier een tattoo, zegt Shel en dan komt hij binnen
vernieuwend hequote:
Vanmiddag wilde ze gelijk al gaan tatoeërenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Sjellie wil gaan samenwerken, hij tatoeëren, ik knippen.
Nog steeds vanwege Mylene?quote:
kaalgeschoren wordenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Shelley: misschien kunnen we samen iets doen,,,,iemand voor een knipbeurt en dan een tatoe erbij,,,,,en Franny wil nagels doen dus die kan er ook bij. Mooi pakket zegt Shelley (Tjik)
Alles kan kapot.quote:
Zij had een vriend thuis toen ze binnenkwamquote:
Ze praat wel zo dat het hem worden moet of hij wil of niet!quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is Shel holderdebolder
Shel heeft nog nooit geflirt, ze weet niet hoe ze dat moet doen, zegt ze tegen Ger
Ik vond van niet, maar daar verdraaien ze toch alle gesprekkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Heeft Mylene echt een naar gesprek met Gerrit gehad?
Ik heb het niet gevolgd.
ja Gerrit kwam haar halen om rondje te gaan lopenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Heeft Mylene echt een naar gesprek met Gerrit gehad?
Ik heb het niet gevolgd.
Ja Jens liep te kijken en zei: dat is niet helemaal goed gegaan geloof ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik vond van niet, maar daar verdraaien ze toch alle gesprekken
Nu wil ze zoveel meer. Oh ze bedoeld prikken van Dylanquote:
Ze zegt net niet te kunnen flirten, maar is ze het wel aan het doenquote:
En 'n week geleden nog allerlei tattoo-artiesten contact mee gezochtquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
Shelly wilden een kubuswoning bouwen, super vet. Ze doet wel heel stoer nu
beetje kronkel in het halve schedeltje, die Gerritquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mylene mag niet met jens van gerrit want ja is zijn ex..
maar gerrit mag wel met mylene in een bed liggen en shelly is ook zijn ex
Vanmiddag zei ze al dat hij helemaal haar type was.....Laat Gerrit maar uitkijken...Straks Dylan en Shelley en Jens met Mylene, pist Gerrit overal naast....quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt net niet te kunnen flirten, maar is ze het wel aan het doen
Zou geweldig zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze al dat hij helemaal haar type was.....Laat Gerrit maar uitkijken...Straks Dylan en Shelley en Jens met Mylene, pist Gerrit overal naast....
lijkt mij leukquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze al dat hij helemaal haar type was.....Laat Gerrit maar uitkijken...Straks Dylan en Shelley en Jens met Mylene, pist Gerrit overal naast....
Ik denk echt dat het Gerrit een worst zal zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oh je, lange haren en tattoo's he.. Maar wel een vriendin toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij doet Shelley of ze verliefd is, de struik wult een verhaallijn.
Hij denkt dat hij nog alle kans maakt...quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:55 schreef yaello het volgende:
Goedeavond! Hoe is het met de nieuwe bewoners? Is de moed al in Tim's schoenen gezakt??
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:56 schreef yaello het volgende:
[..]
Oh je, lange haren en tattoo's he.. Maar wel een vriendin toch?
En hoe zien wij die kansen? Laat Tim nog maar even lekker soppen over zichzelfquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij nog alle kans maakt...
Die nieuwe bewoner met die marmot op zijn hoofd heeft nog een vreemder achterhoofdquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
beetje kronkel in het halve schedeltje, die Gerrit
Tim is 'gezien', door beide overigens.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:57 schreef yaello het volgende:
[..]
En hoe zien wij die kansen? Laat Tim nog maar even lekker soppen over zichzelf
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:56 schreef Goldencharly het volgende:
Ken de namen nog niet van de nieuwe maar ben voor de hippie![]()
![]()
Wat prachtig allemaal. Nog even en dan zal Franny stralen zoals ze nog nooit eerder heeft gedaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tim is 'gezien', door beide overigens.
Zo is dat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:00 schreef yaello het volgende:
[..]
Wat prachtig allemaal. Nog even en dan zal Franny stralen zoals ze nog nooit eerder heeft gedaan. Maar belangrijker nog is dat wij ons niet meer groen en geel te hoeven ergeren aan TimTim
Dylan met neusring en lang haar en Jorge uit Brasil.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:56 schreef Goldencharly het volgende:
Ken de namen nog niet van de nieuwe maar ben voor de hippie![]()
![]()
kan Frutsel straks geile Gerrit troostenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:00 schreef yaello het volgende:
[..]
Wat prachtig allemaal. Nog even en dan zal Franny stralen zoals ze nog nooit eerder heeft gedaan. Maar belangrijker nog is dat wij ons niet meer groen en geel te hoeven ergeren aan TimTim
erger me niet aan tim erger mij meer aan frannyquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:00 schreef yaello het volgende:
[..]
Ah oke en wie is de favo in de COS?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dylan met neusring en lang haar en Jorge uit Brasil.
Shell gaat,maakt geen tv meerquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan Frutsel straks geile Gerrit troosten
Tja...quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:02 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ah oke en wie is de favo in de COS?
Nu wel. Ze heeft haar pijlen op Dylan gerichtquote:
Touwtje uit de brievenbus heurquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:06 schreef mazaru het volgende:
Als Jorge blijft dan gaan we dit beeld heel veel zien
[ afbeelding ]
in het therapiehuisje (aldus gerrit)quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:06 schreef mazaru het volgende:
Als Jorge blijft dan gaan we dit beeld heel veel zien
[ afbeelding ]
ik denk dat ze de schok van dat Jens geen homo is nog moet verwerkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:06 schreef BloesBloes het volgende:
Shell wil Dylan, huh? Ze wilde toch altijd haar eigen homootje, als ze een soort hondje, want daar kon je zo leuk mee kletsen en shoppen?
En dan zijn er nog die beweren dat hij geen zelfspot heeft.quote:
Tim wil ook wat van hemquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Jorge denkt dat Sjellie denkt dat hij wat van haar wil
Yessss lekker voor haar. Ze mag een paar toontjes lager gaan zingenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef snetje het volgende:
Jessie wordt doodmoe van Mylene..
Gerrit: Moet je vanavond maar eens opletten met het eten ..ze tettert zo overal doorheen ..laat mensen eens genieten van hun eten..
Jessie: Kom je vanavond naast mij zitten?..
Gerrit: Ja is goed...
Eens kijken of ze Mylene aan gaan pakken...
dat zou een deel van zijn geduld met shel kunnen verklaren, een flomke die nog vermoeiender isquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef snetje het volgende:
Jessie wordt doodmoe van Mylene..
Gerrit: Moet je vanavond maar eens opletten met het eten ..ze tettert zo overal doorheen ..laat mensen eens genieten van hun eten..
Jessie: Kom je vanavond naast mij zitten?..
Gerrit: Ja is goed...
Eens kijken of ze Mylene aan gaan pakken...
Volgens mij heeft hij hele korte plukken achter in de nek zitten?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
dylan met hoed aan tafel, ben benieuwd of dat ding afgaat in bed
Beetje onbeschoft aan tafel met een hoed opquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
dylan met hoed aan tafel, ben benieuwd of dat ding afgaat in bed
Ik lig in een deuk als hij kaal is onder die hoedquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hele korte plukken achter in de nek zitten?
[ afbeelding ]
Ja dat gevoel krijg ik er ook bijquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als hij kaal is onder die hoed
en alleen zo'n matje achter in de nekquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als hij kaal is onder die hoed
Maaskantjequote:Op woensdag 6 maart 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en alleen zo'n matje achter in de nek
Shelly gelijk afstandigquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vreselijk die Greet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef mazaru het volgende:
Ik ben trots op jou! Trots op jou!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
wat een zielig ventje is die Gerrit inmiddels.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef mazaru het volgende:
Ik ben trots op jou! Trots op jou!![]()
[ afbeelding ]
als kris het mag, dan mag die nieuwe het ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje onbeschoft aan tafel met een hoed op
Volgens mij mis ik juist lange plukken in zijn nekquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hij had best wel z'n haren mogen wassen, is het ook een zwerver?quote:
ik vermoed over de rauwkostquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat eten ze waar ze knoflook saus op doen?
Oh die eet ook met haar hoed op?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
als kris het mag, dan mag die nieuwe het ook
zo zag ik haar wel lopen en op de cap van gfmp zie ik haar heel veel moeite doen om 'm op te kunnen houdenquote:
Dat is Cristelquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef DaniqueV het volgende:
Nou volgens mij is er echt wat met dat haar, die gast trekt net zijn trui uit en houd die hoed gewoon op
das krisquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef DaniqueV het volgende:
Nou volgens mij is er echt wat met dat haar, die gast trekt net zijn trui uit en houd die hoed gewoon op?? Of was dit iemand anders?
Wesley heeft het verknald staat op zijn insta. Hij is dus vreemdgegaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
De nieuwe vriendin van Ome John dus![]()
![]()
quote:
Oww okéquote:
Oh is dat een nieuwe inwonerquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:34 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wesley heeft het verknald staat op zijn insta. Hij is dus vreemdgegaan
Zeker weer die parkeer garagequote:Op woensdag 6 maart 2019 18:34 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Aanname.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:34 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Jaja tis me duidelijk je boodschapquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
SHO / Yolanthe en Wesley gaan scheiden.
Dubbelzinnige vraag van Chrisquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
ojee ojee de mic van jorge in zijn decolleté
chris: heb jij een kort snoertje
quote:
Ik vind het maar een niks.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Nee die heeft Chris uitgenodigd om mensen die niet kunnen praten te promoten
Dellie is al verliefd op hem.quote:
Hoe dan? Hebben die vieze slierterige haren zo'n grote aantrekkingskracht op haar kappershartjequote:
Het is een man toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
jorge: gewoon meiden avond, even bij de meiden zitten en praten, wie weet morgen jongensavond hihi
Shelly vindt het leuk Gerrit te sarren en teug te pakken. Die meid heeft niks met Gerritquote:
Ook naar Tim vanmiddag. Lijkt me wel een ok gozer, waar je niet mee moet sollenquote:
Tussen hem en shell? ja goed koppelquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
doet me denken een gekibbel his en chris
Ik heb een voorkeur naar hemquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook naar Tim vanmiddag. Lijkt me wel een ok gozer, waar je niet mee moet sollen
Is hij groot geschapenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij schijnt een groot geheim mee te dragen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
jorge is wel wat sensitiever dan de gemiddelde inwoner daar en zal ook wel gemerkt hebben dat de 1ste indruk in het voordeel van dylan de tattoobobdebauwer was.
En dan denken dat ze beschaafd nederlands praat.....quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Voordat ik me hier aanmeldde woude ik al meer tatoeages.
Hij weet dus al dat ze liever voor Dylan gaat. Shelly lult zich er weer op haar eigen domme manier klemquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef Laysa het volgende:
Wedden dat shel na afloop van dit gesprek beledigd is?
kreeg vanmiddag al 'n whatsapp over zijn grote geheimquote:
Dat is wel een dingetje "weet je"quote:
Ja en vorige week had ze toevallig allemaal tattoo-artiesten gemailtquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Voordat ik me hier aanmeldde woude ik al meer tatoeages.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag al 'n whatsapp over zijn grote geheim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modje haal maar weg als dit te is, heb het al onder 'n spoiler gedaan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
coach shel: maak een plan, zet het op de flipover
Hahahahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
coach shel: maak een plan, zet het op de flipover
ben er een tijdje uit, maar weet nog wel dat shel altijd mike aan het nalullen was, ben benieuwd van wie ze dit heeft opgestokenquote:
Buiten het feit dat sjonnie zijn glans al enigszins verloren heeft, mocht die Dylan willen...quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de hele tijd al zoiets van ik ken die gozer
Ja verfrissend tochquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
Die Jorge is wel heel eerlijk nu ook tegen Shelley.
Hoe je op de bank terecht kan komenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
Wie denk je die je eruit wil hebben vraagt Shelly???//!!!!!!! Ik geef je tips zegt muts
Het was keihard liegen, dat vergeet ze elke keer met haar "het was maar een klein dingetje"quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:05 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel: maar als het een spekulasie is
ze wilde er toch iets van zeggen maar is door ger min of meer afgeraden? heeft ze dat nog gedaan tegen beter weten in.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was keihard liegen, dat vergeet ze elke keer met haar "het was maar een klein dingetje"
Nee was anders maar maakt niet uit. Ze loog glanshard in het gezicht van Jens en Mylenequote:Op woensdag 6 maart 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze wilde er toch iets van zeggen maar is door ger min of meer afgeraden? heeft ze dat nog gedaan tegen beter weten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |