Jorge is goed bezig nu. Die andere, geen ideequote:
Ik heb die andere nog niet gezien, kom net binnenquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zit nog in de kat uit boom kijk fase.
Die ander, Dylan, heeft in de yurt tegen Jessie en Gerrit gezegd dat hij niet van mensen houdt die matrassen in het water gooien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:43 schreef BloesBloes het volgende:
Nou Tim die brother gaat jou niet laten blijven dat is wel duidelijk. Die andere heb ik nog niet gezien, maar ik denk dat je daar sowieso meer kans bij maakt. Dus stop hier maar mee want dit is verspilde energie.
Ja, die durft het wel te zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jorge is goed bezig nu. Die andere, geen idee
Nee laat duidelijk zijn mening wetenquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb die andere nog niet gezien, kom net binnen
Deze neemt in ieder geval geen blad voor zijn mond
Jens was na binnenkomst na een kwartiertje ook al een "homo" hierquote:
Eentje die wel goede vragen stelt en Tim maar pathalogenquote:
Nou, dan moet TimTim maar hopen dat de stemming op de één of andere manier niet door gaat. Wellicht het tussentijdse vertrek van Eric.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die ander, Dylan, heeft in de yurt tegen Jessie en Gerrit gezegd dat hij niet van mensen houdt die matrassen in het water gooien.
Dat zei hij na een beetje aandringen van Jessie of Dylan al wist, op wie hij zou gaan stemmen.
Dylan noemde geen namen, maar wel het verhaal over die matrassen
Sinds wanneer maakt dat uit ?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, dan moet TimTim maar hopen dat de stemming op de één of andere manier niet door gaat. Wellicht het tussentijdse vertrek van Eric.
Sinds de Febo dit soort bewegingen zo nu en dan maakt. Als ze willen dat Tim blijft dan zullen het echt niet laten om het zo uit te spelen.quote:
Trapt Jorge toch niet inquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:50 schreef pollewop77 het volgende:
Tim weer manipuleren dat ze veel aan elkaar zullen hebben
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Sinds de Febo dit soort bewegingen zo nu en dan maakt. Als ze willen dat Tim blijft dan zullen het echt niet laten om het zo uit te spelen.
De grap is dat hij het zelf ook nog moet lerenquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:50 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ah 2 nieuwe
Nog niks gezien, alleen de omschrijving
Die met die kleurplaatjes zal wel blijven, dames en heren willen allemaal wel leren tattoo’s maken. Zo voorspelbaar
Of ze blijven beide
Ik wacht ook nog evenquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
Ik ben blij dat ik niet gelijk gestemd heb. Volgens mij is Jorge helemaal niets en als dat binnen wordt gehaald dan ligt hij meer op bed dan die drie musketiers met zijn allen deden.
maar zet prutswerkquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:50 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ah 2 nieuwe
Nog niks gezien, alleen de omschrijving
Die met die kleurplaatjes zal wel blijven, dames en heren willen allemaal wel leren tattoo’s maken. Zo voorspelbaar
Of ze blijven beide
Ik ga het ook nog even afwachten. Tot wanneer kun je eigenlijk stemmen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:51 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even
Jorge zet Tim wel meteen op zijn plek
Ik dacht zondagochtendquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga het ook nog even afwachten. Tot wanneer kun je eigenlijk stemmen?
Ja ik ben altijd aan het werk, dus wat doe jijquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die denkt dat ie naar een paar vervelende vragen nu aan't bonden is
Hij is zondagmiddag weer wieberen, never mind...quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
J e bent gewoon een heel ondeugend jongetje, zegt de nieuwe, nog geen idee hoe hij heet kom net binnen wandelen.
piercing in de neusquote:
nog steeds hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Jens was na binnenkomst na een kwartiertje ook al een "homo" hier
viespeuk is het hequote:Op woensdag 6 maart 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
Dus mensen die niet veel doen heb je een hekel aan? Tim probeert nu Shelly of Chris voor de bus te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |