En zeker iemand als hij...quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Jorge weet ook dat ie al het schuim over zich heen krijgt als ie een verkeerde keuze maakt
Wat denk je zelf?quote:
Slimme vraagquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:36 schreef pollewop77 het volgende:
Jorge: heb je je wel eens afgevraagd waarom je zoveel stemmen hebt gekregen
een Natte Scheet is Jorgequote:Op woensdag 6 maart 2019 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Toontje van Jorge is niet bepaald positief over Tim...
Klopt, maar hij slaat nu wel even de spijker op zijn kop aangaande Tim.quote:
Daar kun je op wachten. Gebeurde 2 maanden terug ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
Ok dus vanaf nu gaat Tim Jorge afzeiken en in de grond boren. Hahahaha Deze gast krijgt hij niet in zijn zak met kopjes thee van Franny als hij zo hard werkt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:39 schreef pollewop77 het volgende:
Jorge: kun je je in 1 mening vinden dan?
die is wel straight to the pointquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:38 schreef pollewop77 het volgende:
Jorge: ik heb gezien dat je hard gewerkt hebt maar mijn vraag was waarom zit je op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap ook niet dat mensen na een kwartier al stemmen, even de kat uit de boom.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Als ie zo door gaat krijgt ie mijn stem. Ik stem pas zaterdag ofzo
Dat heeft Jorge al heel goed door dat ie poep praatquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:41 schreef IkFok het volgende:
Tim heeft Hiskes droom laten uitkomen en daar is ze hem heel dankbaar voor zegt Tim. Ja daarom kreeg je ook 3 stemmen van Hiske. Die gozer lult en lult klopt geen bal van wat die allemaal uitkraamt
Niemand weet hoe hij heet hoor maakt niet uitquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
J e bent gewoon een heel ondeugend jongetje, zegt de nieuwe, nog geen idee hoe hij heet kom net binnen wandelen.
Daar is ie al op aangesproken door Jorge heerlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:42 schreef schizolientje het volgende:
hij luistert echt niet en geeft geen antwoord ook
he's an angel in the skyquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:41 schreef pollewop77 het volgende:
Tim is echt een good guy zoals ie zichzelf nu beschrijft
Is het wat die twee?quote:
Eerder een ''Sister''quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:43 schreef BloesBloes het volgende:
Nou Tim die brother gaat jou niet laten blijven dat is wel duidelijk. Die andere heb ik nog niet gezien, maar ik denk dat je daar sowieso meer kans bij maakt. Dus stop hier maar mee want dit is verspilde energie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |