Tim wil ook wat van hemquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Jorge denkt dat Sjellie denkt dat hij wat van haar wil
Yessss lekker voor haar. Ze mag een paar toontjes lager gaan zingenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef snetje het volgende:
Jessie wordt doodmoe van Mylene..
Gerrit: Moet je vanavond maar eens opletten met het eten ..ze tettert zo overal doorheen ..laat mensen eens genieten van hun eten..
Jessie: Kom je vanavond naast mij zitten?..
Gerrit: Ja is goed...
Eens kijken of ze Mylene aan gaan pakken...
dat zou een deel van zijn geduld met shel kunnen verklaren, een flomke die nog vermoeiender isquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef snetje het volgende:
Jessie wordt doodmoe van Mylene..
Gerrit: Moet je vanavond maar eens opletten met het eten ..ze tettert zo overal doorheen ..laat mensen eens genieten van hun eten..
Jessie: Kom je vanavond naast mij zitten?..
Gerrit: Ja is goed...
Eens kijken of ze Mylene aan gaan pakken...
Volgens mij heeft hij hele korte plukken achter in de nek zitten?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
dylan met hoed aan tafel, ben benieuwd of dat ding afgaat in bed
Beetje onbeschoft aan tafel met een hoed opquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
dylan met hoed aan tafel, ben benieuwd of dat ding afgaat in bed
Ik lig in een deuk als hij kaal is onder die hoedquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hele korte plukken achter in de nek zitten?
[ afbeelding ]
Ja dat gevoel krijg ik er ook bijquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als hij kaal is onder die hoed
en alleen zo'n matje achter in de nekquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als hij kaal is onder die hoed
Maaskantjequote:Op woensdag 6 maart 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en alleen zo'n matje achter in de nek
Shelly gelijk afstandigquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en alleen zo'n matje achter in de nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |