nee, hij was net begonnen en toen kwam Utopia op zijn ( tuin) pad/. Maar waar hij dan begonnen is op zijn leeftijd zegt hij er niet bijquote:
Dat zegt ze nu wel ineens heel vaak. Christel moest het al aanhoren,Franny,Jensquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:05 schreef IkFok het volgende:
mylene wil niet bovenop de nieuwe jongens zitten zegt ze. Ze zat er stijf naast op de bank. Wat een tut hola
Als ik Gerrit mag geloven is hij rechter!quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja net als iedereen daar. Franny directie secretaresse
Yup, hij is zo kaal als een biljartbalquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dat haar aan die hoed vast?
Mis alleen nog van die klaphandjes aan die hoedquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:16 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Yup, hij is zo kaal als een biljartbal
het lijkt op een soort vermommingquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Uit dezelfde feestwinkel..quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
#Me2quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tim heeft het over hollywood
Ben benieuwd naar zijn muzieksmaakquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Hij speelt blokfluitquote:
Beter dan triangel.quote:
Ja kloptquote:
Voor als Tim niet weggestuurd wordtquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:28 schreef Dotteke het volgende:
Waarom hebben ze een diepe kuil gegraven?
wederom tjaquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:25 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen wilt hier een tattoo, zegt Shel en dan komt hij binnen
vernieuwend hequote:
Vanmiddag wilde ze gelijk al gaan tatoeërenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Sjellie wil gaan samenwerken, hij tatoeëren, ik knippen.
Nog steeds vanwege Mylene?quote:
kaalgeschoren wordenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Shelley: misschien kunnen we samen iets doen,,,,iemand voor een knipbeurt en dan een tatoe erbij,,,,,en Franny wil nagels doen dus die kan er ook bij. Mooi pakket zegt Shelley (Tjik)
Alles kan kapot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |