quote:
Ik vind het maar een niks.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Nee die heeft Chris uitgenodigd om mensen die niet kunnen praten te promoten
Dellie is al verliefd op hem.quote:
Hoe dan? Hebben die vieze slierterige haren zo'n grote aantrekkingskracht op haar kappershartjequote:
Het is een man toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
jorge: gewoon meiden avond, even bij de meiden zitten en praten, wie weet morgen jongensavond hihi
Shelly vindt het leuk Gerrit te sarren en teug te pakken. Die meid heeft niks met Gerritquote:
Ook naar Tim vanmiddag. Lijkt me wel een ok gozer, waar je niet mee moet sollenquote:
Tussen hem en shell? ja goed koppelquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
doet me denken een gekibbel his en chris
Ik heb een voorkeur naar hemquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook naar Tim vanmiddag. Lijkt me wel een ok gozer, waar je niet mee moet sollen
Is hij groot geschapenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij schijnt een groot geheim mee te dragen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
jorge is wel wat sensitiever dan de gemiddelde inwoner daar en zal ook wel gemerkt hebben dat de 1ste indruk in het voordeel van dylan de tattoobobdebauwer was.
En dan denken dat ze beschaafd nederlands praat.....quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Voordat ik me hier aanmeldde woude ik al meer tatoeages.
Hij weet dus al dat ze liever voor Dylan gaat. Shelly lult zich er weer op haar eigen domme manier klemquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef Laysa het volgende:
Wedden dat shel na afloop van dit gesprek beledigd is?
kreeg vanmiddag al 'n whatsapp over zijn grote geheimquote:
Dat is wel een dingetje "weet je"quote:
Ja en vorige week had ze toevallig allemaal tattoo-artiesten gemailtquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Voordat ik me hier aanmeldde woude ik al meer tatoeages.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag al 'n whatsapp over zijn grote geheim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modje haal maar weg als dit te is, heb het al onder 'n spoiler gedaan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
coach shel: maak een plan, zet het op de flipover
Hahahahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
coach shel: maak een plan, zet het op de flipover
ben er een tijdje uit, maar weet nog wel dat shel altijd mike aan het nalullen was, ben benieuwd van wie ze dit heeft opgestokenquote:
Buiten het feit dat sjonnie zijn glans al enigszins verloren heeft, mocht die Dylan willen...quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de hele tijd al zoiets van ik ken die gozer
Ja verfrissend tochquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
Die Jorge is wel heel eerlijk nu ook tegen Shelley.
Hoe je op de bank terecht kan komenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
Wie denk je die je eruit wil hebben vraagt Shelly???//!!!!!!! Ik geef je tips zegt muts
Het was keihard liegen, dat vergeet ze elke keer met haar "het was maar een klein dingetje"quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:05 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel: maar als het een spekulasie is
ze wilde er toch iets van zeggen maar is door ger min of meer afgeraden? heeft ze dat nog gedaan tegen beter weten in.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was keihard liegen, dat vergeet ze elke keer met haar "het was maar een klein dingetje"
Nee was anders maar maakt niet uit. Ze loog glanshard in het gezicht van Jens en Mylenequote:Op woensdag 6 maart 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze wilde er toch iets van zeggen maar is door ger min of meer afgeraden? heeft ze dat nog gedaan tegen beter weten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |