Ik vind het maar een niks.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Nee die heeft Chris uitgenodigd om mensen die niet kunnen praten te promoten
Dellie is al verliefd op hem.quote:
Hoe dan? Hebben die vieze slierterige haren zo'n grote aantrekkingskracht op haar kappershartjequote:
Het is een man toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
jorge: gewoon meiden avond, even bij de meiden zitten en praten, wie weet morgen jongensavond hihi
Shelly vindt het leuk Gerrit te sarren en teug te pakken. Die meid heeft niks met Gerritquote:
Ook naar Tim vanmiddag. Lijkt me wel een ok gozer, waar je niet mee moet sollenquote:
Tussen hem en shell? ja goed koppelquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
doet me denken een gekibbel his en chris
Ik heb een voorkeur naar hemquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook naar Tim vanmiddag. Lijkt me wel een ok gozer, waar je niet mee moet sollen
Is hij groot geschapenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij schijnt een groot geheim mee te dragen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
jorge is wel wat sensitiever dan de gemiddelde inwoner daar en zal ook wel gemerkt hebben dat de 1ste indruk in het voordeel van dylan de tattoobobdebauwer was.
En dan denken dat ze beschaafd nederlands praat.....quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Voordat ik me hier aanmeldde woude ik al meer tatoeages.
Hij weet dus al dat ze liever voor Dylan gaat. Shelly lult zich er weer op haar eigen domme manier klemquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef Laysa het volgende:
Wedden dat shel na afloop van dit gesprek beledigd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |