Ik vind het fijn voor Yolanthe, eindelijk weg van die idiote tiran. Zij is best wel een lief mens.quote:
hoezo tiran?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor Yolanthe, eindelijk weg van die idiote tiran. Zij is best wel een lief mens.
Je kent haar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor Yolanthe, eindelijk weg van die idiote tiran. Zij is best wel een lief mens.
Dat gevoel hadden @GGMM en ik dus ook al tijden!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh een eigen topic voor deze potentiële gate.
Heb de indruk dat ze al maanden uit elkaar zijn, eerst de breuk hebben verwerkt en nu met een statement komen. Maar goed zat het sowieso allang niet meer...
Het is bevestigd toch ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier ook kapot van Sofia.
Ik ga dit topic dan ook goed in de gaten houden!
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier ook kapot van Sofia.
Ik ga dit topic dan ook goed in de gaten houden!
Ach, in het andere topic refereerde iemand er nog eerder aan, zag ik. We zijn gewoon alletwee niet zo origineel.quote:
Om hier nou serieus een mening over te hebben..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat toen met @Caland besproken en wij vonden dat ook al apart ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Het is bevestigd toch ?
Er gingen al lange tijd geruchten. En laatst las ik op zijn insta onder een foto ; leef ! Dat vond ik al vreemd.
Dictators zijn opvallend vaak klein.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |