Uit dezelfde feestwinkel..quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dat haar aan die hoed vast?
#Me2quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tim heeft het over hollywood
Ben benieuwd naar zijn muzieksmaakquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dat haar aan die hoed vast?
Hij speelt blokfluitquote:
Beter dan triangel.quote:
Ja kloptquote:
Voor als Tim niet weggestuurd wordtquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:28 schreef Dotteke het volgende:
Waarom hebben ze een diepe kuil gegraven?
wederom tjaquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:25 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen wilt hier een tattoo, zegt Shel en dan komt hij binnen
vernieuwend hequote:
Vanmiddag wilde ze gelijk al gaan tatoeërenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Sjellie wil gaan samenwerken, hij tatoeëren, ik knippen.
Nog steeds vanwege Mylene?quote:
kaalgeschoren wordenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Shelley: misschien kunnen we samen iets doen,,,,iemand voor een knipbeurt en dan een tatoe erbij,,,,,en Franny wil nagels doen dus die kan er ook bij. Mooi pakket zegt Shelley (Tjik)
Alles kan kapot.quote:
Zij had een vriend thuis toen ze binnenkwamquote:
Ze praat wel zo dat het hem worden moet of hij wil of niet!quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is Shel holderdebolder
Shel heeft nog nooit geflirt, ze weet niet hoe ze dat moet doen, zegt ze tegen Ger
Ik vond van niet, maar daar verdraaien ze toch alle gesprekkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Heeft Mylene echt een naar gesprek met Gerrit gehad?
Ik heb het niet gevolgd.
ja Gerrit kwam haar halen om rondje te gaan lopenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Heeft Mylene echt een naar gesprek met Gerrit gehad?
Ik heb het niet gevolgd.
Ja Jens liep te kijken en zei: dat is niet helemaal goed gegaan geloof ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik vond van niet, maar daar verdraaien ze toch alle gesprekken
Nu wil ze zoveel meer. Oh ze bedoeld prikken van Dylanquote:
Ze zegt net niet te kunnen flirten, maar is ze het wel aan het doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |