Vreselijk die Greet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef mazaru het volgende:
Ik ben trots op jou! Trots op jou!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
wat een zielig ventje is die Gerrit inmiddels.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef mazaru het volgende:
Ik ben trots op jou! Trots op jou!![]()
[ afbeelding ]
als kris het mag, dan mag die nieuwe het ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje onbeschoft aan tafel met een hoed op
Volgens mij mis ik juist lange plukken in zijn nekquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en alleen zo'n matje achter in de nek
hij had best wel z'n haren mogen wassen, is het ook een zwerver?quote:
ik vermoed over de rauwkostquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat eten ze waar ze knoflook saus op doen?
Oh die eet ook met haar hoed op?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
als kris het mag, dan mag die nieuwe het ook
zo zag ik haar wel lopen en op de cap van gfmp zie ik haar heel veel moeite doen om 'm op te kunnen houdenquote:
Dat is Cristelquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef DaniqueV het volgende:
Nou volgens mij is er echt wat met dat haar, die gast trekt net zijn trui uit en houd die hoed gewoon op
das krisquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef DaniqueV het volgende:
Nou volgens mij is er echt wat met dat haar, die gast trekt net zijn trui uit en houd die hoed gewoon op?? Of was dit iemand anders?
Wesley heeft het verknald staat op zijn insta. Hij is dus vreemdgegaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
De nieuwe vriendin van Ome John dus![]()
![]()
quote:
Oww okéquote:
Oh is dat een nieuwe inwonerquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:34 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wesley heeft het verknald staat op zijn insta. Hij is dus vreemdgegaan
Zeker weer die parkeer garagequote:Op woensdag 6 maart 2019 18:34 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Aanname.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:34 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Jaja tis me duidelijk je boodschapquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
SHO / Yolanthe en Wesley gaan scheiden.
Dubbelzinnige vraag van Chrisquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
ojee ojee de mic van jorge in zijn decolleté
chris: heb jij een kort snoertje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |