Jorge heeft Tim prima in de smiezenquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jorge ziet iedereen ''volledig wat doen'', nou die can ook naar specsavers zeg, en dan zeggen dat je het programma volgt
![]()
![]()
Volgens mij heeft Jorge heel goed opgelet. Hij weet precies wat voor vlees ie in de kuip heeft met Tim.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
Dus mensen die niet veel doen heb je een hekel aan? Tim probeert nu Shelly of Chris voor de bus te gooien
Ze veranderen nog wel, is ook al een beetje vroeg om een keus te maken de mannen zijn net binnen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:58 schreef IkFok het volgende:
Gerrit en Erik zijn er al uit Dylan mag blijven zoals ze er nu naar kijken
Hij gooit zijn eigen glazen in. Ben benieuwd hoe Tim over Jorge gaat praten nu.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tim probeert nu over het falen vd markt Jorge binnen te halen
Prec maar Tim zal het andersom zien.. snapte niet wat Jorge bedoelde met de spiegel en de groep stemt niet voor niets op jouquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij gooit zijn eigen glazen in. Ben benieuwd hoe Tim over Jorge gaat praten nu.
Wat een botte boerquote:
Hij durft niet op de man af te vragen of hij homo is. Tim die altijd precies zegt wat ie op zijn hart heeftquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:01 schreef pollewop77 het volgende:
Rare vraag Timothy
ben ik een mannenmens of vrouwenmens
Ik snapte dat prima.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Prec maar Tim zal het andersom zien.. snapte niet wat Jorge bedoelde met de spiegel en de groep stemt niet voor niets op jou
missen we een cosser hier die sinds vandaag akelig stil is?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jorge heeft denk ik veel gestreamt
Present!quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
missen we een cosser hier die sinds vandaag akelig stil is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |