Ben echt bekafquote:
Hij zegt toch ook dat ie het niet 100 procent zeker weet. Kalm.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Neeheeeee. Ten eerste kan het plaatje nep zijn (de letters in ieder geval). Ten tweede, laten wij even aannemen dat het toch echt is, kan het nog steeds het hoesje van zijn EP zijn. Wij kunnen echt helemaal niks aannemen.
Als bij Waylon het hoesje was gelekt met TWCW als titel had misschien ook iedereen verwacht dat dat het liedje zou zijn. Dit is precies hetzelfde. EP heet Arcade en het is net zo waarschijnlijk dat dit een EP hoes is als dat dit daadwerkelijk zijn nummer is voor het ESF. Gewoon 50-50.
Het plaatje is echt, de letters ook, daar durf ik m'n handen voor in het vuur te steken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Neeheeeee. Ten eerste kan het plaatje nep zijn (de letters in ieder geval). Ten tweede, laten wij even aannemen dat het toch echt is, kan het nog steeds het hoesje van zijn EP zijn. Wij kunnen echt helemaal niks aannemen.
Als bij Waylon het hoesje was gelekt met TWCW als titel had misschien ook iedereen verwacht dat dat het liedje zou zijn. Dit is precies hetzelfde. EP heet Arcade en het is net zo waarschijnlijk dat dit een EP hoes is als dat dit daadwerkelijk zijn nummer is voor het ESF. Gewoon 50-50.
Ja als ie slim is doet ie die release gewoon ook meteen van de EP natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Het plaatje is echt, de letters ook, daar durf ik m'n handen voor in het vuur te steken.
Bij Waylon wisten we natuurlijk wel dat hij een album uitbracht rond dezelfde tijd. Van Duncan weten we dat niet zeker (maar dat zou promotioneel voor hem natuurlijk goed zijn).
Het blijft allemaal gissen helaas
Maar hoe weet je dat dan zo zeker?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Het plaatje is echt, de letters ook, daar durf ik m'n handen voor in het vuur te steken.
Bij Waylon wisten we natuurlijk wel dat hij een album uitbracht rond dezelfde tijd. Van Duncan weten we dat niet zeker (maar dat zou promotioneel voor hem natuurlijk goed zijn).
Het blijft allemaal gissen helaas
Omdat die link dus kennelijk vaker gebruikt wordt door artiesten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat dan zo zeker?
Zie mijn uitleg over Linkfire hier: ESF / [2019] NL #36 : Duncan Laurence HYPERENquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat dan zo zeker?
Lekker hyperen en hysterie en chaosquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:22 schreef Niels93 het volgende:
Ik hou van deze dagen rondom ESF 😍
Love you guys
Facebookreacties en boulevard samen klinken voor mij als de hel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Las net perongeluk op het Facebookbericht van rtl boulevard dat het lied al gelekt zou zijn.......reacties: oh wat slecht dit....Duncan jij kan veel beter.......Boh kan hier zo slecht tegen hè...
In duetteketet met Maan!quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef Dave het volgende:
En toch denk ik dat morgen ineens blijkt dat Jan Smit gaat met "Speel geen spel met mij".
Laat escforum ook maar achterwegequote:Op woensdag 6 maart 2019 18:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Facebookreacties en boulevard samen klinken voor mij als de hel.
De hedendaagse Nederlandse maatschappij in een notendop, over allesquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:29 schreef Momo... het volgende:
Sowieso is het een trend om alles af te kraken vanachter je schermpje. Vaak worden er direct termen gebruikt als "slechtste nummer ooit" of "en dit moet ons land vertegenwoordigen".
Dus Duncan als je mee leest trekt je niks aan van.Henk en Ingrid die hun frustraties kwijt moeten over hun eigen kutleven.![]()
Alvast voor morgen.
Serhat doet alles waarschijnlijk nog via pen en papier; niks geen modern moeilijk gedoe met online links en streams enzoquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:29 schreef Cee het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat een peppie en kokkieland als San Marino gewoon lekloos blijft terwijl Serhat in ESF fandom een halfgod is en iedereen alles wil weten.
Maar op zich is het makkelijk om je eigen fotohoes zo te photoshoppen dat de titel nu op Instagram bovenin komt, speciaal voor de reveal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het inderdaad zijn EP is die Arcade is, en dat het artwork zowel voor zijn EP als voor de ESF-single wordt gebruikt en hetzelfde is om het verband te leggen. Bij de EP staat Arcade in het midden, bij het ESF-lied staat de titel bovenaan...
Ja maar als je dat dan doet, dan zorg je wel dat het 'origineel' niet al online staat. Anders kan je wel stoppen met je reveal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar op zich is het makkelijk om je eigen fotohoes zo te photoshoppen dat de titel nu op Instagram bovenin komt, speciaal voor de reveal.
Het kan zijn dat hij de albumcover gebruikt voor de reveal, maar er een andere titel bovenin komt te staan. Dat de titel Arcade even uit de hoes is geshopt om bovenin iets anders te zetten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je dat dan doet, dan zorg je wel dat het 'origineel' niet al online staat. Anders kan je wel stoppen met je reveal.Daarom wil ik het nog niet helemaal geloven.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:41 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond in shownieuws laten ze het lek horen
Ja daarom! Dat denk en hoop ik!quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij de albumcover gebruikt voor de reveal, maar er een andere titel bovenin komt te staan. Dat de titel Arcade even uit de hoes is geshopt om bovenin iets anders te zetten.
Ik denk dat ze ons helemaal niks laten weten tot Duncan morgen om 11:00u de laatste 3 foto's plaatst. Ik vermoed dat dan in een van die beschrijvingen bij die foto meer informatie staat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:51 schreef summer52 het volgende:
Zo wat een leesvoer, maar ik ben weer bij. Wat voor mij eigenlijk het belangrijkste is, en waar ik nog niets over heb gelezen, wanneer horen we nu precies welk liedje het wordt. Ja morgen maar hoe laat, op welke wijze, waarom wordt er door de AvroTros er zo geheimzinnig over gedaan, er gaan wel allerlei geruchten, maar wat is nu het probleem bij de communicatieafdeling van de AvroTros?
Ik denk nog steeds dat er geen persmoment komt. Was er bij Waylon ook niet toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:53 schreef Niels93 het volgende:
zou de pers het moment niet al weten? In verband met foto’s en verslagen en interviews enzo?
Gisteren had ik een berichtje naar de AvroTros gestuurd en toen werd er gezegd: we kunnen je alleen maar zeggen: hou onze facebook, twitter en website in de gaten! Maar ja het is niet anders, nog maar even door hyperen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:52 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ons helemaal niks laten weten tot Duncan morgen om 11:00u de laatste 3 foto's plaatst. Ik vermoed dat dan in een van die beschrijvingen bij die foto meer informatie staat.
Met als bron Eurovoixquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand heeft Wikipedia nu ook al aangepast![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest_2019
Wacht even af joh... 100% zeker is het nog niet
Bij officiële cijfers bij de overheid krijgt de pers een embargo artikel 2 dagen van te voren. Maar dit is natuurlijk heel wat anders.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:53 schreef Niels93 het volgende:
zou de pers het moment niet al weten? In verband met foto’s en verslagen en interviews enzo?
Jezus. Arme wikipediamoderatoren die elke dagen tegen een hoop flauwekulbewerkingen moeten ingaan.quote:
Ja ik ga dat van die tweets wel even weghalen. Is idd niet handig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:55 schreef Em31 het volgende:
Oh pff ik had niet door dat dat persbericht fake wasen die tweet dus ook
![]()
![]()
[ afbeelding ]
twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 06-03-2019 om 18:57:00Albert Verlinde maakte zojuist in @6insidenl bekend dat de Nederlandse inzending voor het songfestival donderdagavond bekend wordt gemaakt in ‘De Wereld Draait Door’ @dwdd @NPO1 @dunclaurence reageer retweet
Logisch... maar de hele dag nog wachten dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef Niels93 het volgende:
Morgen DWDD wordt het nummer gepresenteerd aldus Albert Verlinde
Net zo fake.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wacht wat......en dat live facebook gebeuren morgen half twaalf dan? Gaat dat wel door?
Dat zou wel om te gieren zijn. *insert Gerardjoling.gifquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
Straks heeft Albert die info ook van dat neppe bericht hier
Oh dat zou echt een bak zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
Ongeacht je latere post: ik heb daadwerkelijk nog niet naar Arcade geluisterd en zit dus sowieso goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ergens ben ik wel blij dat ik nog helemaal niks van Duncan geluisterd heb verder, dus mocht het daadwerkelijk arcade worden blijft het een verrassing voor me.
En Telegraaf 'het stond op zijn website'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat zou wel om te gieren zijn. *insert Gerardjoling.gif
Dan ga ik echt zó hard lachenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
Misschien bedoelen ze Fok wel en denken ze dat dit de site van Duncan isquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En Telegraaf 'het stond op zijn website'.
[ afbeelding ]
Straks gaan we het nog missenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:10 schreef Em31 het volgende:
Blij dat we het nummer morgen hebben en af zijn van al die geruchten/filmpjes/leaks etc. etc.
Telegraaf weet gelukkig echt wel dat dit niet Duncan z'n site is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze Fok wel en denken ze dat dit de site van Duncan is
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wacht wat......en dat live facebook gebeuren morgen half twaalf dan? Gaat dat wel door?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb boven het fake bericht van KoningPils in het vorige topic even fake news gezet en de fake tweets van KP verwijderd. Anders wordt het helemaal een bende. En het IS al een bende, daar hebben we geen fake meuk voor nodig.
Dit doet me aan iemand denken die dit net zo omschreef.quote:Voice
Op een site die jonge Nederlandse artiesten zoals Duncan volgt, is de foto van Arcade ook te zien. Daar staat overigens ook dat hij een stampende dancetrack opnam met dj-producer Jordi Rivera: het nummer Junkie For Your Love. De beats van het nieuwe nummer zijn te horen in een kort filmpje waarin de stem van Duncan ontbreekt.
Er is een enorm verbeterde versie die niet op YouTube staat met echt geweldige instrumental. Heb een sterk vermoeden dat het dat wordt. Komt goed, let maar opquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Even iets anders, als het Arcade wel is hoop ik wel op een enorm verbeterde versie, want die pianoversie vind ik echt niet binnen komen
Ik trapte er in eerste instantie ook inquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:14 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat sommige dat nepbericht geloven
Ja sorry mop maar fake tweets ging me net te ver.quote:
Ik heb mijn lolletje weer gehad vandaagquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik trapte er in eerste instantie ook in![]()
En hoe kom je dáár dan aan? Nee ik wil het niet horen maar ik vraag me af wie er dan zo gek/dom is om dat allemaal maar online te laten slingeren als je je esf nummer zo geheim wilt houden. Daarom geloof ik het nog steeds niet. Als dit kennelijk echt allemaal beschikbaar is heeft er iemand in Team Duncan enorm zitten slapen of kwade zin gehad. En beiden wil ik nu nog even niet geloven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:16 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Er is een enorm verbeterde versie die niet op YouTube staat met echt geweldige instrumental. Heb een sterk vermoeden dat het dat wordt. Komt goed, let maar op
Hou toch op met je interessantdoenerij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:16 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Er is een enorm verbeterde versie die niet op YouTube staat met echt geweldige instrumental. Heb een sterk vermoeden dat het dat wordt. Komt goed, let maar op
De collega van een vriendin van me heeft twee jaar geleden met Duncan gewerkt en had ook nog wat demo's in zijn bezit. Een van die demo's is de eerste verse en het eerste refrein van Arcade en het klinkt niet zoals de twee demo's die al bekend zijn. Deze klinkt het meest 'gelikt' en lijkt ook helemaal af instrumentaal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe kom je dáár dan aan?
(Nee ik wil het niet horen maar ik vraag me af wie er zo gek/dom is om dat allemaal maar online te laten slingeren als je je esf nummer zo geheim wilt houden.
Dus dat stukje dat jij bedoelt is al twee jaar oud?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:22 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
De collega van een vriendin van me heeft twee jaar geleden met Duncan gewerkt en had ook nog wat demo's in zijn bezit. Een van die demo's is de eerste verse en het eerste refrein van Arcade en het klinkt niet zoals de twee demo's die al bekend zijn. Deze klinkt het meest 'gelikt' en lijkt ook helemaal af instrumentaal.
Maar don't worry, ik ga hem niet hier delen. Ik kan wel verklappen dat er nog een hele mooie versie ligt en ik zou heel verdrietig ervan worden als dat hem niet is.
Voor zover mij bekend is wel, ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dat stukje dat jij bedoelt is al twee jaar oud?
Maar, zou er dan in twee jaar niks meer gedaan zijn aan het nummer? Dat kan ik me eigenlijk nauwelijks voorstellen, dus hoe reeël is het dan je een representatieve versie hebt? Hoewel het me goed doet om te horen dat je dus zo'n stuk van een hele tijd terug al beter vind dan wat nu bekend is, hopelijk is het in de tussentijd nog gaver en gelikter geworden dan de versie van toen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:22 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
De collega van een vriendin van me heeft twee jaar geleden met Duncan gewerkt en had ook nog wat demo's in zijn bezit. Een van die demo's is de eerste verse en het eerste refrein van Arcade en het klinkt niet zoals de twee demo's die al bekend zijn. Deze klinkt het meest 'gelikt' en lijkt ook helemaal af instrumentaal.
Maar don't worry, ik ga hem niet hier delen. Ik kan wel verklappen dat er nog een hele mooie versie ligt en ik zou heel verdrietig ervan worden als dat hem niet is.
Blijven sleutelen is ook niet altijd goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar, zou er dan in twee jaar niks meer gedaan zijn aan het nummer? Dat kan ik me eigenlijk nauwelijks voorstellen, dus hoe reeël is het dan je een representatieve versie hebt? Hoewel het me goed doet om te horen dat je dus zo'n stuk van een hele tijd terug al beter vind dan wat nu bekend is, hopelijk is het in de tussentijd nog gaver en gelikter geworden dan de versie van toen.
Vindt je het dan niet een beetje onvriendelijk, om dit hier te delen.....en al helemaal als je ook van plan was demo's van artiesten te verspreiden zonder toestemming...quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:22 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Dat kan dan niet de versie zijn (als het überhaupt het lied al is) want dat nummer was veel te lang. Dus het is dan nu sowieso anders dan twee jaar geleden.quote:
Ik denk niet dat ze het nummer twee jaar hebben liggen laten stoffen, maar wat ik gehoord heb vind ik een stuk reëler om in te sturen dan de twee demo's die online staan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar, zou er dan in twee jaar niks meer gedaan zijn aan het nummer? Dat kan ik me eigenlijk nauwelijks voorstellen, dus hoe reeël is het dan je een representatieve versie hebt? Hoewel het me goed doet om te horen dat je dus zo'n stuk van een hele tijd terug al beter vind dan wat nu bekend is, hopelijk is het in de tussentijd nog gaver en gelikter geworden dan de versie van toen.
Sowieso nogal onprettig dat die mensen met wie hij weleens gewerkt heeft dit kennelijk zonder moeite doorspelen aan iemand en diegene dat weer verspreid. Die mensen gunnen Duncan kennelijk weinig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:27 schreef criticasper het volgende:
[..]
Vindt je het dan niet een beetje onvriendelijk, om dit hier te delen.....en al helemaal als je ook van plan was demo's van artiesten te verspreiden zonder toestemming...
Precies, dit.....Dat soort mensen zijn niet heel goed in inleven blijkbaar hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso nogal onprettig dat die mensen met wie hij weleens gewerkt heeft dit kennelijk zonder moeite doorspelen aan iemand en diegene dat weer verspreid. Die mensen gunnen Duncan kennelijk weinig.
Vind het nog suffer dat die collega kennelijk dat met mensen deelt... meh.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:27 schreef criticasper het volgende:
[..]
Vindt je het dan niet een beetje onvriendelijk, om dit hier te delen.....en al helemaal als je ook van plan was demo's van artiesten te verspreiden zonder toestemming...
Nee kennelijk kunnen ze zich niet indenken dat het echt nogal lullig is voor een artiest om dingen te gaan lekken en verspreiden, of het nou wel of niet hét nummer is. Zeker als je weet dat ze er al maanden hun stinkende best voor doen het geheim te houden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:31 schreef criticasper het volgende:
[..]
Precies, dit.....Dat soort mensen zijn niet heel goed in inleven blijkbaar haha
👌quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dat stukje dat jij bedoelt is al twee jaar oud?
En lekker dan, die collega van die vriendin die alles maar rondstrooit. Is vast geen vriend van Duncan (meer) dan. Nogal naaierig dit van diegene die dat verspreid.
Thanks, af en toe wel leuk om te zien dat je echt over alles kunt speculeren blijkbaar hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee kennelijk kunnen ze zich niet indenken dat het echt nogal lullig is voor een artiest om dingen te gaan lekken en verspreiden, of het nou wel of niet hét nummer is. Zeker als je weet dat ze er al maanden hun stinkende best voor doen het geheim te houden.
Welkom in ESF trouwens!
Het is toch om te gieren, Gerard? Al die speculaties?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:36 schreef Gerard-Joling het volgende:
Het is toch simpel?
Het wordt gewoon I Miss You!. Op die foto's kijkt hij duidelijk naar boven en wat is daar te zien? Juist ja de hemel. En wat is er in de hemel, juist ja, vaak mensen die wij jij ik missen!
Opgelost en tot morgen!
Welkom!quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:36 schreef criticasper het volgende:
[..]
Thanks, af en toe wel leuk om te zien dat je echt over alles kunt speculeren blijkbaar haha![]()
Kan er geen speculaas van maken ja. Whoehoeee bijna morgen!quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is toch om te gieren, Gerard? Al die speculaties?
Ah. even luisteren hoor.quote:
Ik hoop dan meer met orkest, lichte dreun eronder. Ik vind het nu al een prima demo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Even iets anders, als het Arcade wel is hoop ik wel op een enorm verbeterde versie, want die pianoversie vind ik echt niet binnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |