Dat zou wel om te gieren zijn. *insert Gerardjoling.gifquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
Straks heeft Albert die info ook van dat neppe bericht hier
Oh dat zou echt een bak zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
Ongeacht je latere post: ik heb daadwerkelijk nog niet naar Arcade geluisterd en zit dus sowieso goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ergens ben ik wel blij dat ik nog helemaal niks van Duncan geluisterd heb verder, dus mocht het daadwerkelijk arcade worden blijft het een verrassing voor me.
En Telegraaf 'het stond op zijn website'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat zou wel om te gieren zijn. *insert Gerardjoling.gif
Dan ga ik echt zó hard lachenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
Misschien bedoelen ze Fok wel en denken ze dat dit de site van Duncan isquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En Telegraaf 'het stond op zijn website'.
[ afbeelding ]
Straks gaan we het nog missenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:10 schreef Em31 het volgende:
Blij dat we het nummer morgen hebben en af zijn van al die geruchten/filmpjes/leaks etc. etc.
Telegraaf weet gelukkig echt wel dat dit niet Duncan z'n site is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze Fok wel en denken ze dat dit de site van Duncan is
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wacht wat......en dat live facebook gebeuren morgen half twaalf dan? Gaat dat wel door?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb boven het fake bericht van KoningPils in het vorige topic even fake news gezet en de fake tweets van KP verwijderd. Anders wordt het helemaal een bende. En het IS al een bende, daar hebben we geen fake meuk voor nodig.
Dit doet me aan iemand denken die dit net zo omschreef.quote:Voice
Op een site die jonge Nederlandse artiesten zoals Duncan volgt, is de foto van Arcade ook te zien. Daar staat overigens ook dat hij een stampende dancetrack opnam met dj-producer Jordi Rivera: het nummer Junkie For Your Love. De beats van het nieuwe nummer zijn te horen in een kort filmpje waarin de stem van Duncan ontbreekt.
Er is een enorm verbeterde versie die niet op YouTube staat met echt geweldige instrumental. Heb een sterk vermoeden dat het dat wordt. Komt goed, let maar opquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Even iets anders, als het Arcade wel is hoop ik wel op een enorm verbeterde versie, want die pianoversie vind ik echt niet binnen komen
Ik trapte er in eerste instantie ook inquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:14 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat sommige dat nepbericht geloven
Ja sorry mop maar fake tweets ging me net te ver.quote:
Ik heb mijn lolletje weer gehad vandaagquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik trapte er in eerste instantie ook in![]()
En hoe kom je dáár dan aan? Nee ik wil het niet horen maar ik vraag me af wie er dan zo gek/dom is om dat allemaal maar online te laten slingeren als je je esf nummer zo geheim wilt houden. Daarom geloof ik het nog steeds niet. Als dit kennelijk echt allemaal beschikbaar is heeft er iemand in Team Duncan enorm zitten slapen of kwade zin gehad. En beiden wil ik nu nog even niet geloven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:16 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Er is een enorm verbeterde versie die niet op YouTube staat met echt geweldige instrumental. Heb een sterk vermoeden dat het dat wordt. Komt goed, let maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |