Ja maar als je dat dan doet, dan zorg je wel dat het 'origineel' niet al online staat. Anders kan je wel stoppen met je reveal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar op zich is het makkelijk om je eigen fotohoes zo te photoshoppen dat de titel nu op Instagram bovenin komt, speciaal voor de reveal.
Het kan zijn dat hij de albumcover gebruikt voor de reveal, maar er een andere titel bovenin komt te staan. Dat de titel Arcade even uit de hoes is geshopt om bovenin iets anders te zetten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je dat dan doet, dan zorg je wel dat het 'origineel' niet al online staat. Anders kan je wel stoppen met je reveal.Daarom wil ik het nog niet helemaal geloven.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:41 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond in shownieuws laten ze het lek horen
Ja daarom! Dat denk en hoop ik!quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij de albumcover gebruikt voor de reveal, maar er een andere titel bovenin komt te staan. Dat de titel Arcade even uit de hoes is geshopt om bovenin iets anders te zetten.
Ik denk dat ze ons helemaal niks laten weten tot Duncan morgen om 11:00u de laatste 3 foto's plaatst. Ik vermoed dat dan in een van die beschrijvingen bij die foto meer informatie staat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:51 schreef summer52 het volgende:
Zo wat een leesvoer, maar ik ben weer bij. Wat voor mij eigenlijk het belangrijkste is, en waar ik nog niets over heb gelezen, wanneer horen we nu precies welk liedje het wordt. Ja morgen maar hoe laat, op welke wijze, waarom wordt er door de AvroTros er zo geheimzinnig over gedaan, er gaan wel allerlei geruchten, maar wat is nu het probleem bij de communicatieafdeling van de AvroTros?
Ik denk nog steeds dat er geen persmoment komt. Was er bij Waylon ook niet toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:53 schreef Niels93 het volgende:
zou de pers het moment niet al weten? In verband met foto’s en verslagen en interviews enzo?
Gisteren had ik een berichtje naar de AvroTros gestuurd en toen werd er gezegd: we kunnen je alleen maar zeggen: hou onze facebook, twitter en website in de gaten! Maar ja het is niet anders, nog maar even door hyperen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:52 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ons helemaal niks laten weten tot Duncan morgen om 11:00u de laatste 3 foto's plaatst. Ik vermoed dat dan in een van die beschrijvingen bij die foto meer informatie staat.
Met als bron Eurovoixquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand heeft Wikipedia nu ook al aangepast![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest_2019
Wacht even af joh... 100% zeker is het nog niet
Bij officiële cijfers bij de overheid krijgt de pers een embargo artikel 2 dagen van te voren. Maar dit is natuurlijk heel wat anders.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:53 schreef Niels93 het volgende:
zou de pers het moment niet al weten? In verband met foto’s en verslagen en interviews enzo?
Jezus. Arme wikipediamoderatoren die elke dagen tegen een hoop flauwekulbewerkingen moeten ingaan.quote:
Ja ik ga dat van die tweets wel even weghalen. Is idd niet handig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:55 schreef Em31 het volgende:
Oh pff ik had niet door dat dat persbericht fake wasen die tweet dus ook
![]()
![]()
[ afbeelding ]
twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 06-03-2019 om 18:57:00Albert Verlinde maakte zojuist in @6insidenl bekend dat de Nederlandse inzending voor het songfestival donderdagavond bekend wordt gemaakt in ‘De Wereld Draait Door’ @dwdd @NPO1 @dunclaurence reageer retweet
Logisch... maar de hele dag nog wachten dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:57 schreef Niels93 het volgende:
Morgen DWDD wordt het nummer gepresenteerd aldus Albert Verlinde
Net zo fake.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wacht wat......en dat live facebook gebeuren morgen half twaalf dan? Gaat dat wel door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |