Oké volgende voorbeeld dan, Anouk d'r esf song was ook niet hetzelfde als de titel van haar album.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je kunt Waylon niet zien als iemand met logische keuzes. Kuch Krumpers Kuch
Idem bij:quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Waylon heette het album The World Can Wait en z'n tour ook. Toch was dat niet z'n ESF nummer al stond het wel op het album.
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
KoningPils en Dave zijn twee verschillende personen die je quote.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké volgende voorbeeld dan, Anouk d'r esf song was ook niet hetzelfde als de titel van haar album.
Kijiijk, nu komen we ergensquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef libranl het volgende:
[..]
Idem bij:
OG3NE - We Got This
Douwe Bob - Fool Bar
Common Linnets - Common Linnets
Anouk - Sad singalong songs
Alleen Trijntje had als albumnaam Walk Along. Op basis van deze statistieken kan hij beter niet kiezen om zijn albumnaam te koppelen aan de inzending
Precies.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef libranl het volgende:
[..]
Idem bij:
OG3NE - We Got This
Douwe Bob - Fool Bar
Alleen Trijntje had als albumnaam Walk Along. Op basis van deze statistieken kan hij beter niet kiezen om zijn albumnaam te koppelen aan de inzending
Nee maar er is al genoeg chaos in de wereld Deef dus ik ga op m'n gevoel af. *armen in de lucht gooit*quote:
Ik zal morgen op m'n insta een spannende reveal beginnen, en dan weten jullie het over 3 dagen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar er is al genoeg chaos in de wereld Deef dus ik ga op m'n gevoel af. *armen in de lucht gooit*
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zal morgen op m'n insta een spannende reveal beginnen, en dan weten jullie het over 3 dagen.
Je hebt helaas ESF haters waarbij je niks goed kan doen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef ato het volgende:
Ik moet ook altijd lachen om diverse mensen die het dan weer afzeiken, saaie meuk, vreselijk stem op bv Songfestivalweblog en Facebook. Of weer de politiek bijhalen, zucht.
Toch heb ik het idee dat er meer mensen positief over hem denken dan negatief.
Oh wacht het is al gelekt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zal morgen op m'n insta een spannende reveal beginnen, en dan weten jullie het over 3 dagen.
Truequote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef libranl het volgende:
[..]
Idem bij:
OG3NE - We Got This
Douwe Bob - Fool Bar
Oh toch maar wat klinkt dit vreselijk, ik hoop zo dat het niet echt isquote:
Dit is niet best inderdaad..quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:31 schreef ato het volgende:
[..]
Oh toch maar wat klinkt dit vreselijk, ik hoop zo dat het niet echt is
Je hebt door dat je binnen een zin jezelf buitenspel zet?quote:Pagina's voor albums zien er precies hetzelfde uit, bijvoorbeeld https://hozier.lnk.to/wastelandbaby. Er valt dus niet af te leiden of de pagina voor een EP / album of single is, maar het heeft er toch alle schijn van dat, ongeacht een EP of niet, Arcade het nummer is.
Nee, anders had ik het wel anders verwoordquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je hebt door dat je binnen een zin jezelf buitenspel zet?
Bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:26 schreef Jesper23 het volgende:
Even een uitleg betreffende die website waar dit opstond.
De website kwam van linkfire.com af, een dienst die artiesten een platform biedt om alle linkjes naar diverse streamingservices, maar ook linkjes naar bijvoorbeeld de eigen webshop op een website te bundelen. Voor artiesten is het dan heel makkelijk om een single / album te promoten door naar dat ene linkje te verwijzen, waar alles staat.
Een voorbeeld van zo'n linkje is https://anouk.lnk.to/milliondollar, betreffende Anouk's laatste single "Million Dollar". Maar ook internationaal wordt deze service gebruikt, bijvoorbeeld https://arianagrande.lnk.to/7rings.
Hoe makkelijk het is om een dergelijk linkje zelf aan te vragen is weet ik niet, maar even zoeken op Linkfire leert dat je binnen 1-3 werkdagen reactie van ze terugkrijgt m.b.t. een dergelijke aanvraag. Over het algemeen worden deze linkjes door labels en managementbureau's gecreëerd en beheerd, in opdracht van de artiest.
Voor Duncan was de pagina dus https://duncanlaurence.lnk.to/arcade, maar deze hebben ze nu offline gehaald (vermoedeijk de paginanaam veranderd, van bijvoorbeeld "/arcade" naar "/arcadenglsofn") zodat niemand hem meer kan vinden. Een screenshot van de pagina (voordat deze offline werd gehaald) is hier te vinden: https://i.imgur.com/hn8YA9C.jpg.
Pagina's voor albums zien er precies hetzelfde uit, bijvoorbeeld https://hozier.lnk.to/wastelandbaby. Er valt dus niet af te leiden of de pagina voor een EP / album of single is, maar het heeft er toch alle schijn van dat, ongeacht een EP of niet, Arcade het nummer is.
Over het artwork hoeft in ieder geval niet getwist te worden, die is 100% echt en niet door een hobbyist met teveel vrije tijd in elkaar geknutseld.
Over de politiek, ik probeer het gescheiden te houden ook al kan ik mij er soms ook boos om maken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je hebt helaas ESF haters waarbij je niks goed kan doen.
Dat er vaak politieke spellen worden gespeeld (hallo Oekraïne, Rusland, Israel) en dat Duncan slecht klinkt in het hoog vind ik echter ook
Verder met je eens hoor. Mensen die geen minuut aan ESF besteden maar wel alles weten af te kraken zonder ook maar een idee te hebben waar ze het over hebben ....
Even Jip en Janneke taal dan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Nee, anders had ik het wel anders verwoord![]()
Waar doel je precies op?
Klopt qua politiek, doe ik ok, maar Henk en Ingrid die niks weten en niks volgens die horen straks alleen maar X land mocht niet meedoen want politiek spelletje of Cyprus heeft weer 12 punten gegeven aan Griekenland en blijven daar lekker in hangen. Gewoon negeren die luiquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:38 schreef ato het volgende:
[..]
Over de politiek, ik probeer het gescheiden te houden ook al kan ik mij er soms ook boos om maken.
Over die kopstem, die irriteert mij niet bij bepaalde liedjes. Het moet passen zeg maar.
Bij sommige liedjes vind ik het weer niet passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |