abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 17:20:11 #151
163650 Greys
pi_185433706
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:18 schreef MaLo het volgende:
[..]

Je kunt Waylon niet zien als iemand met logische keuzes. Kuch Krumpers Kuch
Oké volgende voorbeeld dan, Anouk d'r esf song was ook niet hetzelfde als de titel van haar album. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185433710
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]

Bij Waylon heette het album The World Can Wait en z'n tour ook. Toch was dat niet z'n ESF nummer al stond het wel op het album. :P
Idem bij:
OG3NE - We Got This
Douwe Bob - Fool Bar
Common Linnets - Common Linnets
Anouk - Sad singalong songs

Alleen Trijntje had als albumnaam Walk Along. Op basis van deze statistieken kan hij beter niet kiezen om zijn albumnaam te koppelen aan de inzending :P
pi_185433747
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]

KoningPils en Dave zijn twee verschillende personen die je quote. ;)
Weet je dat zeker? B-)
C’est Davie :o)
  woensdag 6 maart 2019 @ 17:22:10 #154
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_185433749
Ik vind het nog steeds spannend :)
pi_185433757
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]

Oké volgende voorbeeld dan, Anouk d'r esf song was ook niet hetzelfde als de titel van haar album. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef libranl het volgende:
[..]

Idem bij:
OG3NE - We Got This
Douwe Bob - Fool Bar

Alleen Trijntje had als albumnaam Walk Along. Op basis van deze statistieken kan hij beter niet kiezen om zijn albumnaam te koppelen aan de inzending :P
Kijiijk, nu komen we ergens :D

Goede analyse Libranl :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 17:22:56 #156
163650 Greys
pi_185433765
quote:
[..]

Idem bij:
OG3NE - We Got This
Douwe Bob - Fool Bar

Precies. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 17:24:02 #157
163650 Greys
pi_185433786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:22 schreef Dave het volgende:
[..]

Weet je dat zeker? B-)
Nee maar er is al genoeg chaos in de wereld Deef dus ik ga op m'n gevoel af. *armen in de lucht gooit*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185433821
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]

Nee maar er is al genoeg chaos in de wereld Deef dus ik ga op m'n gevoel af. *armen in de lucht gooit*
Ik zal morgen op m'n insta een spannende reveal beginnen, en dan weten jullie het over 3 dagen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 17:25:40 #159
163650 Greys
pi_185433837
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:25 schreef Dave het volgende:
[..]

Ik zal morgen op m'n insta een spannende reveal beginnen, en dan weten jullie het over 3 dagen.
*O* *O* _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185433874
Even een uitleg betreffende die website waar dit opstond.

De website kwam van linkfire.com af, een dienst die artiesten een platform biedt om alle linkjes naar diverse streamingservices, maar ook linkjes naar bijvoorbeeld de eigen webshop op een website te bundelen. Voor artiesten is het dan heel makkelijk om een single / album te promoten door naar dat ene linkje te verwijzen, waar alles staat.

Een voorbeeld van zo'n linkje is https://anouk.lnk.to/milliondollar, betreffende Anouk's laatste single "Million Dollar". Maar ook internationaal wordt deze service gebruikt, bijvoorbeeld https://arianagrande.lnk.to/7rings.

Hoe makkelijk het is om een dergelijk linkje zelf aan te vragen is weet ik niet, maar even zoeken op Linkfire leert dat je binnen 1-3 werkdagen reactie van ze terugkrijgt m.b.t. een dergelijke aanvraag. Over het algemeen worden deze linkjes door labels en managementbureau's gecreëerd en beheerd, in opdracht van de artiest.

Voor Duncan was de pagina dus https://duncanlaurence.lnk.to/arcade, maar deze hebben ze nu offline gehaald (vermoedeijk de paginanaam veranderd, van bijvoorbeeld "/arcade" naar "/arcadenglsofn") zodat niemand hem meer kan vinden. Een screenshot van de pagina (voordat deze offline werd gehaald) is hier te vinden: https://i.imgur.com/hn8YA9C.jpg.

Pagina's voor albums zien er precies hetzelfde uit, bijvoorbeeld https://hozier.lnk.to/wastelandbaby. Er valt dus niet af te leiden of de pagina voor een EP / album of single is, maar het heeft er toch alle schijn van dat, ongeacht een EP of niet, Arcade het nummer is.

Over het artwork hoeft in ieder geval niet getwist te worden, die is 100% echt en niet door een hobbyist met teveel vrije tijd in elkaar geknutseld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2019 17:28:02 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2019 @ 17:29:20 #161
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185433943
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef ato het volgende:
Ik moet ook altijd lachen om diverse mensen die het dan weer afzeiken, saaie meuk, vreselijk stem op bv Songfestivalweblog en Facebook. Of weer de politiek bijhalen, zucht.

Toch heb ik het idee dat er meer mensen positief over hem denken dan negatief.
Je hebt helaas ESF haters waarbij je niks goed kan doen.

Dat er vaak politieke spellen worden gespeeld (hallo Oekraïne, Rusland, Israel) en dat Duncan slecht klinkt in het hoog vind ik echter ook :)

Verder met je eens hoor. Mensen die geen minuut aan ESF besteden maar wel alles weten af te kraken zonder ook maar een idee te hebben waar ze het over hebben ....
pi_185433944
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:25 schreef Dave het volgende:
[..]

Oh wacht het is al gelekt.
pi_185433961
Ik zou als ze ooit weer voor een artiest zoals Duncan gaan gewoon zeggen dat heel iemand anders het nummer gaat schrijven of dat het nummer nog niet geschreven is. Dat heb je ook niet meer zo extreem dat mensen alles op gaan zoeken in databases of op een of andere manier van alles vinden. Om blijkbaar de eerste te kunnen zijn ofzo.
pi_185433971
quote:
[..]

Idem bij:
OG3NE - We Got This
Douwe Bob - Fool Bar

True _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 17:31:27 #165
368283 ato
pi_185433993
quote:
9s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:29 schreef Dave het volgende:
[..]

Oh toch maar wat klinkt dit vreselijk, ik hoop zo dat het niet echt is -O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_185434003
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:31 schreef ato het volgende:
[..]

Oh toch maar wat klinkt dit vreselijk, ik hoop zo dat het niet echt is -O-
Dit is niet best inderdaad..
leven zoals het leven is
pi_185434010
quote:
9s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:29 schreef Dave het volgende:
[..]

Ik kan hier wel om lachen, hahaha. Mijn mea culpa voor mijn personenverwarring.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2019 @ 17:32:22 #168
416575 crew  Evenstar
pi_185434011
quote:
Pagina's voor albums zien er precies hetzelfde uit, bijvoorbeeld https://hozier.lnk.to/wastelandbaby. Er valt dus niet af te leiden of de pagina voor een EP / album of single is, maar het heeft er toch alle schijn van dat, ongeacht een EP of niet, Arcade het nummer is.
Je hebt door dat je binnen een zin jezelf buitenspel zet?
pi_185434026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:32 schreef Kyran het volgende:
[..]

Je hebt door dat je binnen een zin jezelf buitenspel zet?
Nee, anders had ik het wel anders verwoord *)

Waar doel je precies op?
pi_185434058
Je zegt in 1 zin dat de links voor album en single hetzelfde zijn, maar dat het er toch alle schijn van heeft dat Arcade de single is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 17:36:18 #171
163650 Greys
pi_185434078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:26 schreef Jesper23 het volgende:
Even een uitleg betreffende die website waar dit opstond.

De website kwam van linkfire.com af, een dienst die artiesten een platform biedt om alle linkjes naar diverse streamingservices, maar ook linkjes naar bijvoorbeeld de eigen webshop op een website te bundelen. Voor artiesten is het dan heel makkelijk om een single / album te promoten door naar dat ene linkje te verwijzen, waar alles staat.

Een voorbeeld van zo'n linkje is https://anouk.lnk.to/milliondollar, betreffende Anouk's laatste single "Million Dollar". Maar ook internationaal wordt deze service gebruikt, bijvoorbeeld https://arianagrande.lnk.to/7rings.

Hoe makkelijk het is om een dergelijk linkje zelf aan te vragen is weet ik niet, maar even zoeken op Linkfire leert dat je binnen 1-3 werkdagen reactie van ze terugkrijgt m.b.t. een dergelijke aanvraag. Over het algemeen worden deze linkjes door labels en managementbureau's gecreëerd en beheerd, in opdracht van de artiest.

Voor Duncan was de pagina dus https://duncanlaurence.lnk.to/arcade, maar deze hebben ze nu offline gehaald (vermoedeijk de paginanaam veranderd, van bijvoorbeeld "/arcade" naar "/arcadenglsofn") zodat niemand hem meer kan vinden. Een screenshot van de pagina (voordat deze offline werd gehaald) is hier te vinden: https://i.imgur.com/hn8YA9C.jpg.

Over het artwork hoeft in ieder geval niet getwist te worden, die is 100% echt en niet door een hobbyist met teveel vrije tijd in elkaar geknutseld.
Bedankt voor de uitleg :)

Maar zie vetgedrukte stukje over alle schijn dat dit het nummer is. Als je als artiest dan je nummer wekenlang angstvallig geheim houdt, waarom zou je dan in godsnaam het risico nemen om de hoes met titel van je esf nummer gewoon al online te zetten? Snap je m'n twijfels? Het lijkt zo enorm onlogisch. Vind je van niet? Als ze dit zelf online hebben gezet op een kennelijk platform dan hadden ze de moeite van de Insta reveal toch niet meer te nemen?

Ik snap de logica echt niet :D
Dus daarom denk ik dat de hoes kennelijk de titel van het nummer niet per se hoeft weg te geven. Anders snap ik hun manier van denken totaal niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 17:37:02 #172
163650 Greys
pi_185434092
Oh ik typ weer te langzaam mobiel. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 17:38:03 #173
368283 ato
pi_185434108
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:29 schreef Kyran het volgende:
[..]

Je hebt helaas ESF haters waarbij je niks goed kan doen.

Dat er vaak politieke spellen worden gespeeld (hallo Oekraïne, Rusland, Israel) en dat Duncan slecht klinkt in het hoog vind ik echter ook :)

Verder met je eens hoor. Mensen die geen minuut aan ESF besteden maar wel alles weten af te kraken zonder ook maar een idee te hebben waar ze het over hebben ....
Over de politiek, ik probeer het gescheiden te houden ook al kan ik mij er soms ook boos om maken.

Over die kopstem, die irriteert mij niet bij bepaalde liedjes. Het moet passen zeg maar.
Bij sommige liedjes vind ik het weer niet passen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2019 @ 17:38:54 #174
416575 crew  Evenstar
pi_185434125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef Jesper23 het volgende:
[..]

Nee, anders had ik het wel anders verwoord *)

Waar doel je precies op?
Even Jip en Janneke taal dan.

Feit 1: De links voor singles, EP's en albums zijn gelijk, dus wij weten niet of het linkje bedoeld was voor een single, EP of album.

Feit 2: Wij weten dat Duncan werkt aan een EP met de naam Arcade.

Hoe kan jij uit deze twee feiten nu met 100% zekerheid zeggen dat Duncan met Arcade naar het ESF gaat.

Volgens mij weet jij weinig of niks en lul je maar wat, zodat straks vast wel iets uitkomt en jij kan roepen ZIE JE NOU WEL.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2019 @ 17:40:44 #175
416575 crew  Evenstar
pi_185434156
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:38 schreef ato het volgende:
[..]

Over de politiek, ik probeer het gescheiden te houden ook al kan ik mij er soms ook boos om maken.

Over die kopstem, die irriteert mij niet bij bepaalde liedjes. Het moet passen zeg maar.
Bij sommige liedjes vind ik het weer niet passen.
Klopt qua politiek, doe ik ok, maar Henk en Ingrid die niks weten en niks volgens die horen straks alleen maar X land mocht niet meedoen want politiek spelletje of Cyprus heeft weer 12 punten gegeven aan Griekenland en blijven daar lekker in hangen. Gewoon negeren die lui :P
pi_185434171
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij weinig of niks en lul je maar wat, zodat straks vast wel iets uitkomt en jij kan roepen ZIE JE NOU WEL.
Dit gaat ondertussen wel lukken ja :D
pi_185434182
Las net perongeluk op het Facebookbericht van rtl boulevard dat het lied al gelekt zou zijn.......reacties: oh wat slecht dit....Duncan jij kan veel beter.......Boh kan hier zo slecht tegen hè...
pi_185434198
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze die link juist nu zouden aanmaken om het album (?) te promoten. Logischer is om dat morgen te doen tegelijk met het nummer, en dan niet via zo’n wazige link, maar gewoon via social media.

Ik zie het gewoon echt niet.
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 17:43:45 #179
368283 ato
pi_185434199
quote:
17s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Las net perongeluk op het Facebookbericht van rtl boulevard dat het lied al gelekt zou zijn.......reacties: oh wat slecht dit....Duncan jij kan veel beter.......Boh kan hier zo slecht tegen hè...
Dat heb je altijd. Vooral de RTL boulevard liefhebbers zijn vreselijk in hun oordelen.
pi_185434200
quote:
Cringe. :X
Forbidden but tasteful.
pi_185434214
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:43 schreef ato het volgende:
[..]

Dat heb je altijd. Vooral de RTL boulevard liefhebbers zijn vreselijk in hun oordelen.
Niet meer lezen daar dus...... :X
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 17:44:56 #182
163650 Greys
pi_185434223
quote:
Lekker laten lullen.
Dat heb je elk jaar weer.

Des te mooier als ie iedereen daar straks een dikke middelvinger kan geven door een heel goed optreden te hebben. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 17:45:39 #183
368283 ato
pi_185434235
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]

Lekker laten lullen.

Des te mooier als ie iedereen daar straks een dikke middelvinger kan geven door een heel goed optreden te hebben. *O*
Bij TCL was het nog erger.
pi_185434242
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]

Lekker laten lullen.

En nummer één of dan in elk geval top5 worden *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2019 @ 17:46:00 #185
416575 crew  Evenstar
pi_185434246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:43 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze die link juist nu zouden aanmaken om het album (?) te promoten. Logischer is om dat morgen te doen tegelijk met het nummer, en dan niet via zo’n wazige link, maar gewoon via social media.

Ik zie het gewoon echt niet.
Denk niet dat ze dat zelf in de hand hebben. Dit is een extern bedrijf toch die het doet, dus het kan best zijn dat ze het hebben aangevraagd en het vandaag alvast klaar is gezet voor morgen. Dan nog hoeft het niet zo te zijn dat Arcada het nummer is natuurlijk.

Aangezien hij zelf had aangegeven aan ene EP genaamd Arcade te werken denk ik eerder dat het bedoeld was voor zijn EP.
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 17:47:16 #186
368283 ato
pi_185434269
quote:
17s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]

Niet meer lezen daar dus...... :X
Ik zie regelmatig Boulevard berichten op mijn Facebook account langs komen van Facebook vrienden. Ik lees dan ook nieuwsgierig de berichten en stop op een gegeven moment dan ook veel haat en nijd Blegh.
pi_185434283
quote:
[..]

Feit 1: De links voor singles, EP's en albums zijn gelijk, dus wij weten niet of het linkje bedoeld was voor een single, EP of album is.

Hoe kan jij uit deze twee feiten nu met 100% zekerheid zeggen dat Duncan met Arcade naar het ESF gaat.

Ik denk het, jij typt het. Het is ook wel erg in het belang van die speurneus of wie het ook is om te beweren dat het Arcade is. Het werd toen al meteen genoemd als inzending oa ook door Shownieuws. En deze lek past weer precies in dat hele plaatje. Hoop ook weer dat het wat anders wordt nu
pi_185434309
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:47 schreef ato het volgende:
[..]

Ik zie regelmatig Boulevard berichten op mijn Facebook account langs komen van Facebook vrienden. Ik lees dan ook nieuwsgierig de berichten en stop op een gegeven moment dan ook veel haat en nijd Blegh.
Inderdaad.......
pi_185434313
quote:
[..]

Feit 1: De links voor singles, EP's en albums zijn gelijk, dus wij weten niet of het linkje bedoeld was voor een single, EP of album.

Met 100% zekerheid zeg ik het natuurlijk niet, maar de artwork is wel precies hetzelfde plaatje wat Duncan al twee dagen teaset op z'n Instagram. Voor mij heeft dat dan wel de schijn dat dit het nummer is, maar goed, daar heeft iedereen natuurlijk z'n eigen interpretatie op. Ik sluit helemaal niet uit dat het ook de EP kan zijn. :)
pi_185434320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:40 schreef Kyran het volgende:
[..]

Klopt qua politiek, doe ik ok, maar Henk en Ingrid die niks weten en niks volgens die horen straks alleen maar X land mocht niet meedoen want politiek spelletje of Cyprus heeft weer 12 punten gegeven aan Griekenland en blijven daar lekker in hangen. Gewoon negeren die lui :P
Er winnen alleen maar Oostbloklanden _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185434324
Er zit vanavond waarschijnlijk weer iemand klaar voor de TV met een Kleenexje voor Boulevard en Shownieuws.
pi_185434361
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]

Bedankt voor de uitleg :)

Maar zie vetgedrukte stukje over alle schijn dat dit het nummer is. Als je als artiest dan je nummer wekenlang angstvallig geheim houdt, waarom zou je dan in godsnaam het risico nemen om de hoes met titel van je esf nummer gewoon al online te zetten? Snap je m'n twijfels? Het lijkt zo enorm onlogisch. Vind je van niet? Als ze dit zelf online hebben gezet op een kennelijk platform dan hadden ze de moeite van de Insta reveal toch niet meer te nemen?

Ik snap de logica echt niet :D
Dus daarom denk ik dat de hoes kennelijk de titel van het nummer niet per se hoeft weg te geven. Anders snap ik hun manier van denken totaal niet.
Geloof me, Duncan zou echt niet de eerste artiest zijn die artwork ziet lekken via Linkfire. Ik denk dat het gewoon een default is dat de pagina zoveel uur voor de release al online komt, zodat alles in elkaar gezet kan worden. Ik zou het ook niet weten, maar uit ervaring weet ik wel dat dergelijke linkjes altijd ongeveer een dag voor de release al online staan. Punt in kwestie is dan wel dat 99% van de artiesten dan al lang en breed hun artwork hebben gedeeld, of dat bekend is hoe het nummer heet en dat het online staan van het linkje geen invloed heeft op de release.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 17:56:47 #193
163650 Greys
pi_185434415
Zie onder. Het stond toch helemaal niet op Duncan z'n eigen website? Maar op een andere link? Zie onder.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 17:57:57 #194
163650 Greys
pi_185434434
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:53 schreef Jesper23 het volgende:
[..]

Geloof me, Duncan zou echt niet de eerste artiest zijn die artwork ziet lekken via Linkfire. Ik denk dat het gewoon een default is dat de pagina zoveel uur voor de release al online komt, zodat alles in elkaar gezet kan worden. Ik zou het ook niet weten, maar uit ervaring weet ik wel dat dergelijke linkjes altijd ongeveer een dag voor de release al online staan. Punt in kwestie is dan wel dat 99% van de artiesten dan al lang en breed hun artwork hebben gedeeld, of dat bekend is hoe het nummer heet en dat het online staan van het linkje geen invloed heeft op de release.
Ja door dat laatste denk ik dus niet dat ze eerst angstvallig geheim houden tot morgen en dan dít alvast maar wel online gooien..

Nou ja we zien wel. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185434438
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:56 schreef Greys het volgende:
Zie onder. Het stond toch helemaal niet op Duncan z'n eigen website? Maar op een andere link? Zie onder.

[ afbeelding ]
Nederlandse kwaliteitmedia, hè. Is inderdaad helemaal niet zijn website.
pi_185434445
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:56 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Nee, dat stond ook al zo raar op die weblog eerst, dat hij het zelf bekend gemaakt zou hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 18:00:24 #197
163650 Greys
pi_185434463
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 17:58 schreef Jesper23 het volgende:
[..]

Nederlandse kwaliteitmedia, hè. Is inderdaad helemaal niet zijn website.
Kan je nagaan hoe dingen de wereld in komen. WAAR IS KASJA OLLONGREN ALS JE HAAR NODIG HEBT.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 18:01:50 #198
163650 Greys
pi_185434483
Stiekem hoop ik nu helemaal dat het morgen een andere songtitel blijkt te zijn. Puur omdat het al gepresenteerd wordt als HET STOND OP Z'N WEBSITE wat niet klopt. _O- :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185434572
Ik ben nu al doodmoe :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 maart 2019 @ 18:10:05 #200
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_185434621
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nu al doodmoe :')
Ik ook hhhaah. Kapot.
Just do it »
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: