Hoeft voor mij ook niet hoor, ik wacht het morgen af (als het morgen isquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:05 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze anders dan die van Shownieuws
Edit: deze is meer gelikt, zit meer productie achter (wat het nummer zeer ten goede komt)
Ja dat krijg je nu dus ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:08 schreef Em31 het volgende:
Ze hadden I Miss You nooit offline moeten halen, Arcade is nog niet eens uit en iedereen is al aan het vergelijken
Ik denk dat niemand bij het horen van die piano-versie denkt: wat een prachtig nummer. Maar productie kan een redelijk nummer wel liften tot een goed nummer.quote:
Haha, "je kunt mij echt wel een geheim vertellen hoor, zal het echt niet verder vertellen".quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:10 schreef Jesper23 het volgende:
Zal hem niet hier plaatsen. De mensen die hem willen horen en erover willen discussiëren mogen een berichtje sturen (graag dan ook hierin houden, om het voor de rest niet te verpesten).
Preciesquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:14 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik ben weer bijgekomen van de "schrik"Had vooral gehoopt op een verrassing morgen. Maar er is als nog wel een beetje een verrassing, want we weten nog niet hoe het nummer definitief klinkt
Denk dat de hype ruim twee maanden van te voren nul invloed heeft of iets wel of niet wint. Het is voor het moment leuker, maar denk echt niet dat het verder iets doet met de kansen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:18 schreef Dave het volgende:
't Blijf jammer, hoe meer hype, hoe beter de kansen voor Duncan.
Nu krijg je een soort van soft-launch.
Op het AVROTROS kanaalquote:
Volgens mij wilde niemand dat ons nummer al uit zou lekkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:22 schreef Kyran het volgende:
Wel grappig om te zien, iedereen altijd hyper om dingen uit te vogelen en als er iets lekt gelooft niemand het meer en willen ze morgen weer iets anders zien
Omdat het telkens hetzelfde lek is... En je tegenwoordig nooit 100% zeker kunt zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:22 schreef Kyran het volgende:
Wel grappig om te zien, iedereen altijd hyper om dingen uit te vogelen en als er iets lekt gelooft niemand het meer en willen ze morgen weer iets anders zien
True, ik heb ook nog niet geluisterd zodat ik het even een goede kans geeft als het uit isquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Omdat het telkens hetzelfde lek is... En je tegenwoordig nooit 100% zeker kunt zijn.
Dat inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:27 schreef libranl het volgende:
Mensen hoopten hier alleen op nieuws rondom de inzending. Nieuws waar en wanneer het lied gepresenteerd zou worden. Misschien hints naar de titel van het lied of iets dergelijks. Niet per se dat het gekozen lied eerder uitlekt.
Is Jesper Ilse!? OOOOWAALEUKquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:29 schreef grazz het volgende:
Vind het wel bijzonder en opvallend dat jesper23 wat meer informatie heeftmisschien zit je dichter (of juist verder?) bij de bron dan we allemaal vermoeden?
Dit ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde niemand dat ons nummer al uit zou lekkenen nu is het dubbel omdat er meerdere versies van Arcade al online staan
Iemand echt dichtbij de bron zou de reveal niet verpesten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:29 schreef grazz het volgende:
Vind het wel bijzonder en opvallend dat jesper23 wat meer informatie heeftmisschien zit je dichter (of juist verder?) bij de bron dan we allemaal vermoeden?
Iedereen zit elkaar maar na te praten en ze nemen alles klakkeloos van een ander over. Te dom om zelf na te denken.quote:
Stiekem is het een onderzoek hoe makkelijk mensen en de media te beďnvloeden zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand echt dichtbij de bron zou de reveal niet verpesten.Die zou het beste voor de artiest willen en hem z'n reveal gunnen.
Maar ergens geloof ik ook echt niet dat 'ze' zo dom zijn geweest om die cover al online te gooien. Zo lang alles geheim houden en dan dít risico nemen?Nah. We worden voor het lapje gehouden. Kan haast niet anders.
En zo komen populisten Aan de macht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:45 schreef libranl het volgende:
[..]
Iedereen zit elkaar maar na te praten en ze nemen alles klakkeloos van een ander over. Te dom om zelf na te denken.
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stiekem is het een onderzoek hoe makkelijk mensen en de media te beďnvloeden zijn
Wat je eigenlijk zegt is dat ze zo geniaal zijn dit al deels bewust te lekken?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
Ik was even met de hond naar de dierenarts weer dus ik loop wat achter maar kom jongens, dat risico gaan ze toch niet nemen om die hoes al ergens online te zetten als dat het esf lied is dat je al maanden angstvallig geheim houdt?
Het lied staat uiteraard/vast op die EP die Arcade heet. En die komt tegelijk uit waarschijnlijk. Denk ik. Hoop ik.
Want ik geloof niet dat ze zo dom zijn om de esf reveal hiermee te verpesten.
Nu geef je me weer hoop. Had me er net alweer een beetje bij neergelegd dat we nu het nummer dus weten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
Ik was even met de hond naar de dierenarts weer dus ik loop wat achter maar kom jongens, dat risico gaan ze toch niet nemen om die hoes al ergens online te zetten als dat het esf lied is dat je al maanden angstvallig geheim houdt?
Het lied staat uiteraard/vast op die EP die Arcade heet. En die komt tegelijk uit waarschijnlijk. Denk ik. Hoop ik.
Want ik geloof niet dat ze zo dom zijn om de esf reveal hiermee te verpesten.
Maar als je angstvallig alles geheim wilt houden ga je het daar toch niet vast op zetten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:25 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Dat is een website die artiesten gebruiken om hun eigen singles / albums te promoten. Via lnk.to heb je dan een linkje die je naar alle streamingservices linkt. Bijvoorbeeld https://anouk.lnk.to/milliondollar
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaNet als Rambam destijds over de zogenaamde plagiaat van Joan's nummer
Nee ik denk persoonlijk dat die hoes die geplaatst werd niet door Team Duncan online is gezet op die vage site.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk zegt is dat ze zo geniaal zijn dit al deels bewust te lekken?
KoningPils en Dave zijn twee verschillende personen die je quote.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:38 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
[..]
Dus je refereert naar Wikipedia als een blog, en noemt mij de eigenaar daarvan?
Ajbaarquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:39 schreef ijs_beer het volgende:
[modbreak]Zullen we het ajbaar zoveel mogelijk bij de feiten houden? En niet op elkaar vitten. [/Modbreak]
Dat zou ik niet zo gek vinden, want die tekst zou op insta meteen te veel verklappen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En vind je het niet gek dat de tekst daar in het midden stond? En op Insta niet?
Hoe kom je daaraan dan? En ben je niet bang dat je Duncan en het hele reveal proces hier schade mee berokkent? We hoeven nog maar een dag joh, laat toch het lekker z'n beloop.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:03 schreef Jesper23 het volgende:
Ik heb nog een demo van Arcade van 1 minuut lang liggen die niet op YT staat, heeft een meer up-beat productie en hele goede instrumentals. Wilt iemand die?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:11 schreef Greys het volgende:
Vergeet niet dat echt al weken openbaar stond dat de titel van z'n EP Arcade is.
[ afbeelding ]
Dus die hoes kán daar nog van zijn hoor.
Yep. Al had ik m’n EP wel dezelfde naam gegeven als het nummer waarmee ik heel veel huiskamers ga binnentreden.quote:Dus die hoes kán daar nog van zijn hoor.
Bij Waylon heette het album The World Can Wait en z'n tour ook. Toch was dat niet z'n ESF nummer al stond het wel op het album.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:14 schreef TDHS het volgende:
[..]
Yep. Al had ik m’n EP wel dezelfde naam gegeven als het nummer waarmee ik heel veel huiskamers ga binnentreden.
Je kunt Waylon niet zien als iemand met logische keuzes. Kuch Krumpers Kuchquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Waylon heette het album The World Can Wait en z'n tour ook. Toch was dat niet z'n ESF nummer al stond het wel op het album.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |