Ben dan benieuwd of Avrotros hier op reageert vanavond en dat ze bevestigen dat het wel/niet de titel istwitter:badboy25_adam twitterde op woensdag 06-03-2019 om 15:41:09@songfestivalNL @dunclaurence @ShownieuwsSBS6 @RTLBoulevard reageer retweet
Dus wel, gaat zo snel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:50 schreef Chocoladesoes het volgende:
Hoop niet dat dit nu meteen weer in verschillende media komt
Op you tube is de originele versie (demo) te horen en dat klinkt al mooi.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:51 schreef FruitofUtopia het volgende:
Toch vond ik dat stukje bij Shownieuws (link) wel al lekker klinken hoor. En dat was waarschijnlijk pas een demo.
Dat gaat als een lopend vuurtje. Veel mediamensen lezen ook stiekem hier mee. (of tenminste, dat hele sterke vermoeden is er, want wij hoeven hier maar iets te gillen en de media pikken het altijd meteen op)quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:50 schreef Chocoladesoes het volgende:
Hoop niet dat dit nu meteen weer in verschillende media komt
Als ik een bepaald iets intik op Google zie ik ook vaak FOK.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat als een lopend vuurtje. Veel mediamensen lezen ook stiekem hier mee. (of tenminste, dat hele sterke vermoeden is er, want wij hoeven hier maar iets te gillen en de media pikken het altijd meteen op)
Mijn mening ook. We wachten morgen nog even nagelbijtend afquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:56 schreef TDHS het volgende:
hmmm. minder dan "I miss you", maar ik wacht het arrangement graag af voor een def oordeel.
Had shownieuws die ook al niet online gezet?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:03 schreef Jesper23 het volgende:
Ik heb nog een demo van Arcade van 1 minuut lang liggen die niet op YT staat, heeft een meer up-beat productie en hele goede instrumentals. Wilt iemand die?
Volgens mij is deze anders dan die van Shownieuwsquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had shownieuws die ook al niet online gezet?
Hoe kom je daaraan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:03 schreef Jesper23 het volgende:
Ik heb nog een demo van Arcade van 1 minuut lang liggen die niet op YT staat, heeft een meer up-beat productie en hele goede instrumentals. Wilt iemand die?
Nee. Laat maar liggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:03 schreef Jesper23 het volgende:
Wat mij betreft hoef je dit niet te uploaden en wachten we gewoon morgen even af.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:03 schreef Jesper23 het volgende:
Die van Shownieuws klinkt alsof het is gemaakt met een My First Sony. Als het goede instrumentals zijn, is het niet de versie van Shownieuwsquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:05 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze anders dan die van Shownieuws
Heerlijk die verschillende meningen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:02 schreef blackswangreen het volgende:
Dus toch Arcade. Werd er niet door van m'n stoel geblazen, maar misschien heeft onze Zweedse vriend wel wonderen verricht met de productie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |