Vreemd grapje.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje.
(@:maxi-mus snapte hem wel)
de laatste keer dat ik in Madrid was speelde Ajax tegen Atletico met die goal van Dani, was echt een toptrip maar dat is toch iets te lang geleden om jou te vertellen waar je moet zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Weet je nog goede stripclubs opa Tarado.
Dat was toch ook die wedstrijd waarin Dani een doodschop kreeg?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in Madrid was speelde Ajax tegen Atletico met die goal van Dani, was echt een toptrip maar dat is toch iets te lang geleden om jou te vertellen waar je moet zijn
hij maakte een mooi zondagsschot goal, die doodschop kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was toch ook die wedstrijd waarin Dani een doodschop kreeg?
ja dat weet ik ook nog. Maar volgens mij werd er ook echt een grove vieze overtreding op hem gemaakt..quote:Op maandag 25 februari 2019 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij maakte een mooi zondagsschot goal, die doodschop kan ik me niet herinneren
soptenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:14 schreef O_o_ het volgende:
Al die meisjes in mijn klas sopte heftig op Dani.
Hij zit altijd bij sport1tv als ik Portugees voetbal kijk. Het is ook wel een knappe man hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:14 schreef O_o_ het volgende:
Al die meisjes in mijn klas sopten heftig op Dani.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik haat je niet.
Ik vind je gewoon een debiel.
ik heb er nog een grietje om moeten ontslaan, die had zich ziek gemeld maar was wel op een feestje waar Dani was, ze wist niet dat ik er ook wasquote:Op maandag 25 februari 2019 11:14 schreef O_o_ het volgende:
Schrok ze?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er nog een grietje om moeten ontslaan, die had zich ziek gemeld maar was wel op een feestje waar Dani was, ze wist niet dat ik er ook was
heb ik nietquote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon boos op je omdat je me geblokt heb op PS4
kloptquote:Op maandag 25 februari 2019 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie je echt nooit meer online![]()
Mis onze legendarische wedstrijden
Zo moeilijk kan het niet zijn. Zie GGMM.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt
ik speel nooit meer ps4
ik stop al mijn tijd om moderator te worden
kuthoeren jaquote:Op maandag 25 februari 2019 11:14 schreef O_o_ het volgende:
Kon je dat niet anders regelen? Of zag ze er niet goed uitquote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er nog een grietje om moeten ontslaan, die had zich ziek gemeld maar was wel op een feestje waar Dani was, ze wist niet dat ik er ook was
7/10 zo'n beetje maar dan laat ik me liever pijpen door eentje die gewoon op dr werk komtquote:Op maandag 25 februari 2019 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kon je dat niet anders regelen? Of zag ze er niet goed uit
Zo iddquote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Half twee ofzo, viel wel mee.
@GGMM speelt nooit online dat komt te dicht bij menselijke interactiequote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het misschien een idee dat Knut en jij samen gaan gamen en dat jullie het dan streamen?
Er is geen rechtstreekse bus naar Zweden maar je hoeft maar 1 keer over te stappen in Bremen / Hamburgquote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo idd
Stopt zon bus veel? En moet je overstappen?
Oh hij is een speedrunner, dat is ook leuk om te volgenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
@:ggmm speelt nooit online dat komt te dicht bij menselijke interactie
Snoep kopen op de boot naar Puttgarden.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is geen rechtstreekse bus naar Zweden maar je hoeft maar 1 keer over te stappen in Bremen / Hamburg
En hij stopt eens per anderhalf uur ofzo. En je gaat twee keer op de boot maar dat is wel even prettig om de benen te strekken
Of zo'n heerlijk buffetquote:Op maandag 25 februari 2019 11:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Snoep kopen op de boot naar Puttgarden.
In Japan ook paar langere veertochten gemaakt dat heeft toch ook wel watquote:
Jammer dat we na 7000 topics nog niet zo close zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk alleen niet voor de VBL SC Japan reis met zn allen naast elkaar je billen wassen zittend op een te klein krukje is denk ik iets te raar.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat we na 7000 topics nog niet zo close zijn
Redactie Sportquote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen, die vis is doorgespoeld.
Hier zou ik zeker geen nee tegen zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Met @:GGMM zou ik wel durven omdat het dan heel duidelijk is dat ik het alfa-mannetje ben.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef JanCees het volgende:
Even een interessant feitje in De App gezet
Wowquote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef JanCees het volgende:
@El-Stinho en @Elanquote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
Wie zou het meest alpha-male zijn tijdens een VBL SC-meet? Wie zouden elkaar als eerst in de haren vliegen?
Dat is inderdaad een interessant feitje.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef JanCees het volgende:
Ik natuurlijk!quote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
Wie zou het meest alpha-male zijn tijdens een VBL SC-meet? Wie zouden elkaar als eerst in de haren vliegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
goeiequote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef JanCees het volgende:
Ik ben niet echt Alpha, ik kan wel Alpha's inhuren als ik die nodig heb.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk!spoilers zien er anders uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een soort van Surinaams deurwaardersbedrijf zonder KvK-inschrijving?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Alpha, ik kan wel Alpha's inhuren als ik die nodig heb.
je hebt mijn nummer nogquote:Op maandag 25 februari 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ikquote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
we zijn toch geen wijvenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
Stijve gekregenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik vlieg jou in je haren, kijk maar uit!
HMF is zo gebeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meer een geile tjacka actquote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god krijgen we weer een verliefde tjacka act.
het zit hier vol met acteursquote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het kader van mobiel fokken (quote:Op maandag 25 februari 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/profile/
En dan achter deze link de naam van een user zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet ook niet wat mij overkomtquote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het kader van mobiel fokken () Hoe kan je eigenlijk een complete TT zien?
Je mobiel een kwartslag draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Al weet ik niet of dat met een Xinomie ook werkt. (lol)
Het werkt heb getestquote:Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Al weet ik niet of dat met een Xinomie ook werkt. (lol)
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het kader van mobiel fokken () Hoe kan je eigenlijk een complete TT zien?
Naar links of rechts swipen over de titel maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dank je wel makkerquote:Op maandag 25 februari 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Naar links of rechts swipen over de titel maat.
Geniet ervan maatquote:Op maandag 25 februari 2019 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat mij overkomt
ook tieten in dm
Niet geklikt.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
FHF / Help Tjacka aan een meet/ Artis stickers bij de dekamarkt
Wat een ventquote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
hamgbuikzwijnquote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
dikkequote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
Vandaag traktatie op het werk, dikke punten gebak met slagroom of room.
Maar IK DOE ER NIET AAN MEE!
Doe mij dan de jouwe.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
Goeie.quote:
Ik geef je mijn aardappel.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Met liefde krijg je hempak ik mn peertje zometeen.
hoeveel kg nog?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
@Saindquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Doneer hem maar aan @:saind, voor in zijn stamppotjes.
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
thats.... racistquote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Laat dit bij @:tjacka.. die is aan het sparen voor dierenplaatjes.
als hont bedoel ik, grapje ..quote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rare wens, normaal is je gezicht het mikpunt.
Kan je even normaal doen tegen je grote vriend?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even normaal doen tegen onze vaste leden?
Scrummie.20quote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning] Even dimmen user Scrummie.20[/warning]
Omdat ze een keer verloren hebben en wij gelijk gespeeld hebben tegen PSV.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kom je nog terug op je posts dat AZ ons mijlenver voorbij is?
Rot op met je nieuwe policy waardeloos varken.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning] Even dimmen user Scrummie2.0[/warning]
Deze comment verwachtte ik al, debiel. Jij ziet niet het opportunistische in AZ ophemelen na een paar gewonnen potjes?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze een keer verloren hebben en wij gelijk gespeeld hebben tegen PSV.
In wat voor opportunistisch wereldje leef jij?
Wat een domme, opportunistische stelling zeg.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kom je nog terug op je posts dat AZ ons mijlenver voorbij is?
Je bent echt mensonterend dom als je niet ziet dat AZ over de breedte een veel betere beleidsvoering hanteert dan Feyenoord in zowel financieel als sportief opzicht.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Deze comment verwachtte ik al, debiel. Jij ziet niet het opportunistische in AZ ophemelen na een paar gewonnen potjes?![]()
![]()
![]()
Ik ben het grotendeels wel met je eens (was laatst nog een goed stuk in de VI over de jeugdopleiding van AZ) maar Feyenoord gaat wel 3e worden dit jaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent echt mensonterend dom als je niet ziet dat AZ over de breedte een veel betere beleidsvoering hanteert dan Feyenoord in zowel financieel als sportief opzicht.
Helemaal als je dat vervolgens laat afhangen van de uitslagen in één bepaald weekend....![]()
Tevens een rare plek om deze discussie aan te zwengelen, alhoewel het natuurlijk pijnlijk zou zijn als je voor de zoveelste keer af gaat als een gieter in het Feyenoordtopic.
In het tweede van Feyenoord moeten de trainers mee doen bij een partijtje omdat ze regelmatig spelers tekort komen (geen grap).quote:Op maandag 25 februari 2019 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels wel met je eens (was laatst nog een goed stuk in de VI over de jeugdopleiding van AZ) maar Feyenoord gaat wel 3e worden dit jaar.
En met de kwaliteit in onze selectie, zullen die trainers regelmatig de betere spelers zijn...quote:Op maandag 25 februari 2019 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
In het tweede van Feyenoord moeten de trainers mee doen bij een partijtje omdat ze regelmatig spelers tekort komen (geen grap).
Dat is zelfs bij onze amateurclub beter geregeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
In het tweede van Feyenoord moeten de trainers mee doen bij een partijtje omdat ze regelmatig spelers tekort komen (geen grap).
feyenoord blijft altijd een grotere club dan az inderdaad, maar wat betreft beleid is az wel een voorbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels wel met je eens (was laatst nog een goed stuk in de VI over de jeugdopleiding van AZ) maar Feyenoord gaat wel 3e worden dit jaar.
dummiequote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Deze comment verwachtte ik al, debiel. Jij ziet niet het opportunistische in AZ ophemelen na een paar gewonnen potjes?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens we gaan bij een huisje kijken daar heeft de basisschool dit uitzicht en er loopt een fucking stromende beek door de tuin![]()
[ afbeelding ]
Wordt toch niks door debiele markt nu maar je weet het nooit he
Feyenoord werd altijd bestuurd vanuit de emotie en daardoor zijn er belachelijke beslissingen genomen. Nu wordt er bestuurd vanuit gemakzucht en baantjesgeilheid en worden er geen beslissingen meer genomen. Er is gewoon geen beleid eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord blijft altijd een grotere club dan az inderdaad, maar wat betreft beleid is az wel een voorbeeld.
hebben met veel minder middelen toch een grotere crisis doorstaan en hengelen nu al jarenlang prachtige transferinkomsten binnen.
Nopequote:Op maandag 25 februari 2019 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is hurpesch idioot, daar is geen basisschool
toevallig herkende ik het daarquote:Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vind het niet leuk dat Adames doet alsof hij mister Limburg is
Ik ben geswitched naar mijn backup voor Carnaval. Zo ongeveer iedereen die ik ken gaat in een 'dia de los muertos' thema.quote:
Ze mogen er alleen wel wat betere spelers voor terug kopen.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord blijft altijd een grotere club dan az inderdaad, maar wat betreft beleid is az wel een voorbeeld.
hebben met veel minder middelen toch een grotere crisis doorstaan en hengelen nu al jarenlang prachtige transferinkomsten binnen.
hoe noemen ze een Hollander daar die doet alsof hij een local is?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar hij is het wel. Meer nog dan Lans, dat is gewoon een afgekeurde Brabander.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tsss, hoe ga je nu dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben geswitched naar mijn backup voor Carnaval. Zo ongeveer iedereen die ik ken gaat in een 'dia de los muertos' thema.
Nu nog een zwarte ziel en een donker uiterlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een masker en zwarte vleugels. Verder nog geen idee.
Er is nu ook weer besloten om niet toe te treden tot de voetbalpiramide er komt dus geen team in de Jupiler League.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is zelfs bij onze amateurclub beter geregeld.
Weet je nog die tijd dat we echt goede vrienden waren?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
Nu realiseer ik me dat het toelaten van Charlotte een slecht idee was. Voor je het weet zit het hier vol met debielen.
Echt treurig ja, waren ze in Dordrecht ook niet onverdeeld blij mee kreeg ik het idee. Hoe zit het eigenlijk met dat nieuwe stadion?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is nu ook weer besloten om niet toe te treden tot de voetbalpiramide er komt dus geen team in de Jupiler League.
In plaats daar van gaat men samen werken met Dordrecht en daar talentvolle spelers dumpen in de hoop dat ze opgesteld gaan worden. Want het is geen officiële satellietclub dus garanties daarop krijg je niet.
AZ doet ook op een iets kleinere schaal met hele gerichte spelersaankopen wat Ajax en PSV op een grotere schaal doet en Feyenoord eigenlijk zou moeten doen maar volledig na laat. Een rendabel verdienmodel creëren en daar mee de begroting en dus de club geleidelijk doen groeien.
Feyenoord is een beleidsmatig de laatste jaren weer ouderwets parodie op een topclub. Of misschien is het wel nooit anders geweest.
Dat is elders, hier is 'de act' gaande.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:02 schreef I. het volgende:
[..]
Weet je nog die tijd dat we echt goede vrienden waren?
Ik doe net alsof hier altijd 'was' stond.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
Nu realiseer ik me dat het toelaten van Charlotte een slecht idee was. Voor je het weet zit het hier vol met debielen.
Ik ben super braaf, mijn ziel geeft gewoon licht.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nu nog een zwarte ziel en een donker uiterlijk.. oh wacht...
Dat is lief van jequote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe net alsof hier altijd 'was' stond.
Echte liefde vergaat niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat is elders, hier is 'de act' gaande.
Waar gehakt wordt, vallen spaanders.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van jeIk snap niet hoe ik bij 'zit' kwam ook. Maandagen zijn dramatisch wat dat betreft.
Dat is niet elders, ik ben nooit vrienden geweest met hem.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat is elders, hier is 'de act' gaande.
De wethouder die over dat dossier ging is inmiddels afgetreden (lol)quote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt treurig ja, waren ze in Dordrecht ook niet onverdeeld blij mee kreeg ik het idee. Hoe zit het eigenlijk met dat nieuwe stadion?
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben super braaf, mijn ziel geeft gewoon licht.
jekentmenietquote:Op maandag 25 februari 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet elders, ik ben nooit vrienden geweest met hem.
Daar heb ik ook geen enkele behoefte aan.
Omdat je je niet liet zien in het Feyenoord topic, wanstaltige debiel dat je er bent.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent echt mensonterend dom als je niet ziet dat AZ over de breedte een veel betere beleidsvoering hanteert dan Feyenoord in zowel financieel als sportief opzicht.
Helemaal als je dat vervolgens laat afhangen van de uitslagen in één bepaald weekend....![]()
Tevens een rare plek om deze discussie aan te zwengelen, alhoewel het natuurlijk pijnlijk zou zijn als je voor de zoveelste keer af gaat als een gieter in het Feyenoordtopic.
Funda link svp.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens we gaan bij een huisje kijken daar heeft de basisschool dit uitzicht en er loopt een fucking stromende beek door de tuin![]()
[ afbeelding ]
Wordt toch niks door debiele markt nu maar je weet het nooit he
Draai het anders even om dummie.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Omdat je je niet liet zien in het Feyenoord topic, wanstaltige debiel dat je er bent.
Jij laat je stelling dat AZ mijlenver voorbij Feyenoord is afhangen op een reeksje van een paar wedstrijdjes . Ik ga er dan vanuit dat jij dat dan ook doet na een kut weekend van AZ, want ja, jij bent hier de opportunistische teringdebiel. Ik riep niet dat AZ mijlenver voorbij Feyenoord was, en ik roep ook niet dat het niet zo is omdat wij toevallig een goed weekend hebben en AZ niet. Ik heb uberhuabt nooit geroepen dat iemand voorbij iemand is, dat was jij. En dan kan je nu wel gaan raaskallen dat je dat al tijden vind, ik ga uit van je posts erover, en dat was na een reeks van een paar aardige wedstrijdjes, niet na het hele seizoen (waarin AZ net zo wisselvallig presteert als Feyenoord).
Door jouw post stond ik vandaag trouwens mooi voor lul in het Ajax-topic maat.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:28 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie en Elan in de clinch.
[ afbeelding ]
Mooi manquote:Op maandag 25 februari 2019 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Door jouw post stond ik vandaag trouwens mooi voor lul in het Ajax-topic maat.
2012quote:Op maandag 25 februari 2019 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man(Geen idee waar het verder over gaat, maar dat ik er voor gezorgd heb dat jij voor lul stond maakt mijn dag
)
Oh. Ja. Nou ja. Eigenlijk vind ik het nu al jammer dat dit ervoor zorgt dat de beef tussen jou en Scrummie afkoelt.quote:
het is dat ik er zelf ook last van zou hebben maar die carnavalgangers gun ik wel -25 en een sneeuwstormquote:Op maandag 25 februari 2019 15:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zit al in de feeststemming, excuses![]()
![]()
![]()
Doe eens even normaal zeg.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Wij vieren feest, dus weg met de malaise en nu is het tijd voor de polonaiseeeeeeee, Holandaise.. van hier tot Oeteldonk!![]()
Uit mijn land graag, en wel meteen.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Wij vieren feest, dus weg met de malaise en nu is het tijd voor de polonaiseeeeeeee, Holandaise.. van hier tot Oeteldonk!![]()
Stop hiermee.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Scrummie is zelfs voor mijn begrippen te zwakzinnig om nog verder mee te discussiëren. Dat zegt wel wat.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Ja. Nou ja. Eigenlijk vind ik het nu al jammer dat dit ervoor zorgt dat de beef tussen jou en Scrummie afkoelt.
Ik sta toch binnen vanavondquote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is dat ik er zelf ook last van zou hebben maar die carnavalgangers gun ik wel -25 en een sneeuwstorm
Zeker. En woensdag wordt het nog beter.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
Dit weer is wel genot. Voelt buiten meer als eind maart
quote:
Ik sta mijlenver boven alles wat jij ooit in je leven zal gaan bereiken, idioot.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Scrummie is zelfs voor mijn begrippen te zwakzinnig om nog verder mee te discussiëren. Dat zegt wel wat.
Weekend wel weer minder toch?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. En woensdag wordt het nog beter.
Ze brengen en halen ons, de mannenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet er ook heen, neem ik aan.
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat is een slowpoke...quote:Op maandag 25 februari 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag verwijs ik je naar post #236 (slowpoke)
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag verwijs ik je naar post #236 (slowpoke)
Goed voor elkaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ze brengen en halen ons, de mannen
vanavond en morgen alleen avond tochquote:Op maandag 25 februari 2019 16:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vanavond, morgen, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag..
Yup, met de meiden.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
vanavond en morgen alleen avond toch
bedoel in weekendquote:Op maandag 25 februari 2019 16:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik start om 18:00 met schminken vanavond.. half 8 weg.
oke met kermis meestal ook 12 uur beetje beginnen elke dagquote:Op maandag 25 februari 2019 16:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ohh.. ja beginnen in de middag.
Volendamse kermis?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke met kermis meestal ook 12 uur beetje beginnen elke dag
en dan op maandag deunen om 7 uur
Lekker als stewardess met zo'n Aviator bril.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker de slettenbak uithangen, genot.
Ja ik woon toch ook niet in Volendamquote:Op maandag 25 februari 2019 16:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
woon ik niet maar daar gaat het ook wel zo ja
uh, oke?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja ik woon toch ook niet in Volendam
Aldus de man die op basis van 1 speelronde roept dat ik mij in het Feyenoord-topic zou moeten melden om publiekelijk excuus te maken over de uitspraken rondom AZquote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]![]()
Ik draai niets om. Jij gooit achterlijke stellingen de wereld in hoor, niet ik.
Je stelling dat AZ Feyenoord mijlenver voorbij was was gewoon bijzonder opportuun , en dat is niet erg verder. Zelfs VI doet dat, ik wijs je er alleen maar op.
Wowquote:Op maandag 25 februari 2019 15:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik sta mijlenver boven alles wat jij ooit in je leven zal gaan bereiken, idioot.
Oke Elan. Is goed Elan.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de man die op basis van 1 speelronde roept dat ik mij in het Feyenoord-topic zou moeten melden om publiekelijk excuus te maken over de uitspraken rondom AZ![]()
.
Ik leg net nogmaals uit dat het om het beleid gaat waar AZ Feyenoord in voorbij gestreefd is, Met een begroting van 24 miljoen bepaalde zaken wel op orde hebben die wij met 67 miljoen gewoon structureel laten liggen .
Dat was dan ook hetgeen wat ik beweerde in het Feyenoordtopic en nu net weer hier. Heb het helemaal niet over reeksjes of korte termijn resultaten gehad man, fantast.
Ik ben het met je eens dat het beleid bij AZ beter is dan bij Feyenoord.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de man die op basis van 1 speelronde roept dat ik mij in het Feyenoord-topic zou moeten melden om publiekelijk excuus te maken over de uitspraken rondom AZ![]()
.
Ik leg net nogmaals uit dat het om het beleid gaat waar AZ Feyenoord in voorbij gestreefd is, Met een begroting van 24 miljoen bepaalde zaken wel op orde hebben die wij met 67 miljoen gewoon structureel laten liggen .
Dat was dan ook hetgeen wat ik beweerde in het Feyenoordtopic en nu net weer hier. Heb het helemaal niet over reeksjes of korte termijn resultaten gehad man, fantast.
Nee man, morgen misschien.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Haags
Zo lekker flaneren op de boulevard?
zelfs ik nietquote:Op maandag 25 februari 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow warmste februaridag sinds 1901.
Toen was ik nog niet geboren
quote:
Vrouwen moeten altijd vooruit denkenquote:Op maandag 25 februari 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is nog middag
Jij moet thuis altijd het eten verzorgen?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten altijd vooruit denken
Dat lijkt me wel als vrouw ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet thuis altijd het eten verzorgen?
Ja, MOETEN niet, maar ik doe het wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat traditioneel zeg.
Als een vrouw niet kan koken kan je het beter zelf doen.
Je vriend kan niet koken?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, MOETEN niet, maar ik doe het wel.
Sommige tradities houd ik graag in ere.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat traditioneel zeg.
Als een vrouw niet kan koken kan je het beter zelf doen.
Wie anders?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het toetjequote:Op maandag 25 februari 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de specialiteit van charlotte?
ik ook eigenlijk meestal maar voorwaarde is wel dat ik zelf ook eetquote:Op maandag 25 februari 2019 16:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, MOETEN niet, maar ik doe het wel.
GLOBAL WARRRRRRRRRMING 11!!!!!!quote:Op maandag 25 februari 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow warmste februaridag sinds 1901.
Toen was ik nog niet geboren
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de specialiteit van charlotte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat maar goed met Twente Drizzt.quote:
Onniequote:Op maandag 25 februari 2019 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat maar goed met Twente Drizzt.
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]Klikte in de hoop op een of ander vleesgerecht, eventueel tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |