In Japan ook paar langere veertochten gemaakt dat heeft toch ook wel watquote:
Jammer dat we na 7000 topics nog niet zo close zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk alleen niet voor de VBL SC Japan reis met zn allen naast elkaar je billen wassen zittend op een te klein krukje is denk ik iets te raar.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat we na 7000 topics nog niet zo close zijn
Redactie Sportquote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen, die vis is doorgespoeld.
Hier zou ik zeker geen nee tegen zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Met @:GGMM zou ik wel durven omdat het dan heel duidelijk is dat ik het alfa-mannetje ben.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef JanCees het volgende:
Even een interessant feitje in De App gezet
Wowquote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef JanCees het volgende:
@El-Stinho en @Elanquote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
Wie zou het meest alpha-male zijn tijdens een VBL SC-meet? Wie zouden elkaar als eerst in de haren vliegen?
Dat is inderdaad een interessant feitje.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef JanCees het volgende:
Ik natuurlijk!quote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
Wie zou het meest alpha-male zijn tijdens een VBL SC-meet? Wie zouden elkaar als eerst in de haren vliegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
goeiequote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef JanCees het volgende:
Ik ben niet echt Alpha, ik kan wel Alpha's inhuren als ik die nodig heb.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk!spoilers zien er anders uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een soort van Surinaams deurwaardersbedrijf zonder KvK-inschrijving?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Alpha, ik kan wel Alpha's inhuren als ik die nodig heb.
je hebt mijn nummer nogquote:Op maandag 25 februari 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ikquote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
we zijn toch geen wijvenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
Stijve gekregenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik vlieg jou in je haren, kijk maar uit!
HMF is zo gebeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meer een geile tjacka actquote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god krijgen we weer een verliefde tjacka act.
het zit hier vol met acteursquote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het kader van mobiel fokken (quote:Op maandag 25 februari 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/profile/
En dan achter deze link de naam van een user zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet ook niet wat mij overkomtquote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het kader van mobiel fokken () Hoe kan je eigenlijk een complete TT zien?
Je mobiel een kwartslag draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Al weet ik niet of dat met een Xinomie ook werkt. (lol)
Het werkt heb getestquote:Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Al weet ik niet of dat met een Xinomie ook werkt. (lol)
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het kader van mobiel fokken () Hoe kan je eigenlijk een complete TT zien?
Naar links of rechts swipen over de titel maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |