Ikquote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
Wie zou het meest alpha-male zijn tijdens een VBL SC-meet? Wie zouden elkaar als eerst in de haren vliegen?
we zijn toch geen wijvenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
Wie zou het meest alpha-male zijn tijdens een VBL SC-meet? Wie zouden elkaar als eerst in de haren vliegen?
Stijve gekregenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik vlieg jou in je haren, kijk maar uit!
HMF is zo gebeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Alpha, ik kan wel Alpha's inhuren als ik die nodig heb.
Meer een geile tjacka actquote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god krijgen we weer een verliefde tjacka act.
het zit hier vol met acteursquote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het kader van mobiel fokken (quote:Op maandag 25 februari 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/profile/
En dan achter deze link de naam van een user zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet ook niet wat mij overkomtquote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het kader van mobiel fokken () Hoe kan je eigenlijk een complete TT zien?
Je mobiel een kwartslag draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Al weet ik niet of dat met een Xinomie ook werkt. (lol)
Het werkt heb getestquote:Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Al weet ik niet of dat met een Xinomie ook werkt. (lol)
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het kader van mobiel fokken () Hoe kan je eigenlijk een complete TT zien?
Naar links of rechts swipen over de titel maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dank je wel makkerquote:Op maandag 25 februari 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Naar links of rechts swipen over de titel maat.
Geniet ervan maatquote:Op maandag 25 februari 2019 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat mij overkomt
ook tieten in dm
Niet geklikt.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
FHF / Help Tjacka aan een meet/ Artis stickers bij de dekamarkt
Wat een ventquote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
hamgbuikzwijnquote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
dikkequote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
Vandaag traktatie op het werk, dikke punten gebak met slagroom of room.
Maar IK DOE ER NIET AAN MEE!
Doe mij dan de jouwe.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
Goeie.quote:
Ik geef je mijn aardappel.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Met liefde krijg je hempak ik mn peertje zometeen.
hoeveel kg nog?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
@Saindquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Doneer hem maar aan @:saind, voor in zijn stamppotjes.
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
thats.... racistquote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Laat dit bij @:tjacka.. die is aan het sparen voor dierenplaatjes.
als hont bedoel ik, grapje ..quote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rare wens, normaal is je gezicht het mikpunt.
Kan je even normaal doen tegen je grote vriend?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even normaal doen tegen onze vaste leden?
Scrummie.20quote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning] Even dimmen user Scrummie.20[/warning]
Omdat ze een keer verloren hebben en wij gelijk gespeeld hebben tegen PSV.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kom je nog terug op je posts dat AZ ons mijlenver voorbij is?
Rot op met je nieuwe policy waardeloos varken.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning] Even dimmen user Scrummie2.0[/warning]
Deze comment verwachtte ik al, debiel. Jij ziet niet het opportunistische in AZ ophemelen na een paar gewonnen potjes?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze een keer verloren hebben en wij gelijk gespeeld hebben tegen PSV.
In wat voor opportunistisch wereldje leef jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |