Dank je wel makkerquote:Op maandag 25 februari 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Naar links of rechts swipen over de titel maat.
Geniet ervan maatquote:Op maandag 25 februari 2019 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat mij overkomt
ook tieten in dm
Niet geklikt.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
FHF / Help Tjacka aan een meet/ Artis stickers bij de dekamarkt
Wat een ventquote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
hamgbuikzwijnquote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
dikkequote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
Vandaag traktatie op het werk, dikke punten gebak met slagroom of room.
Maar IK DOE ER NIET AAN MEE!
Doe mij dan de jouwe.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
Goeie.quote:
Ik geef je mijn aardappel.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Met liefde krijg je hempak ik mn peertje zometeen.
hoeveel kg nog?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
@Saindquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Doneer hem maar aan @:saind, voor in zijn stamppotjes.
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
thats.... racistquote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Laat dit bij @:tjacka.. die is aan het sparen voor dierenplaatjes.
als hont bedoel ik, grapje ..quote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rare wens, normaal is je gezicht het mikpunt.
Kan je even normaal doen tegen je grote vriend?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even normaal doen tegen onze vaste leden?
Scrummie.20quote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning] Even dimmen user Scrummie.20[/warning]
Omdat ze een keer verloren hebben en wij gelijk gespeeld hebben tegen PSV.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kom je nog terug op je posts dat AZ ons mijlenver voorbij is?
Rot op met je nieuwe policy waardeloos varken.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning] Even dimmen user Scrummie2.0[/warning]
Deze comment verwachtte ik al, debiel. Jij ziet niet het opportunistische in AZ ophemelen na een paar gewonnen potjes?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze een keer verloren hebben en wij gelijk gespeeld hebben tegen PSV.
In wat voor opportunistisch wereldje leef jij?
Wat een domme, opportunistische stelling zeg.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kom je nog terug op je posts dat AZ ons mijlenver voorbij is?
Je bent echt mensonterend dom als je niet ziet dat AZ over de breedte een veel betere beleidsvoering hanteert dan Feyenoord in zowel financieel als sportief opzicht.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Deze comment verwachtte ik al, debiel. Jij ziet niet het opportunistische in AZ ophemelen na een paar gewonnen potjes?![]()
![]()
![]()
Ik ben het grotendeels wel met je eens (was laatst nog een goed stuk in de VI over de jeugdopleiding van AZ) maar Feyenoord gaat wel 3e worden dit jaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent echt mensonterend dom als je niet ziet dat AZ over de breedte een veel betere beleidsvoering hanteert dan Feyenoord in zowel financieel als sportief opzicht.
Helemaal als je dat vervolgens laat afhangen van de uitslagen in één bepaald weekend....![]()
Tevens een rare plek om deze discussie aan te zwengelen, alhoewel het natuurlijk pijnlijk zou zijn als je voor de zoveelste keer af gaat als een gieter in het Feyenoordtopic.
In het tweede van Feyenoord moeten de trainers mee doen bij een partijtje omdat ze regelmatig spelers tekort komen (geen grap).quote:Op maandag 25 februari 2019 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels wel met je eens (was laatst nog een goed stuk in de VI over de jeugdopleiding van AZ) maar Feyenoord gaat wel 3e worden dit jaar.
En met de kwaliteit in onze selectie, zullen die trainers regelmatig de betere spelers zijn...quote:Op maandag 25 februari 2019 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
In het tweede van Feyenoord moeten de trainers mee doen bij een partijtje omdat ze regelmatig spelers tekort komen (geen grap).
Dat is zelfs bij onze amateurclub beter geregeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
In het tweede van Feyenoord moeten de trainers mee doen bij een partijtje omdat ze regelmatig spelers tekort komen (geen grap).
feyenoord blijft altijd een grotere club dan az inderdaad, maar wat betreft beleid is az wel een voorbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels wel met je eens (was laatst nog een goed stuk in de VI over de jeugdopleiding van AZ) maar Feyenoord gaat wel 3e worden dit jaar.
dummiequote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Deze comment verwachtte ik al, debiel. Jij ziet niet het opportunistische in AZ ophemelen na een paar gewonnen potjes?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens we gaan bij een huisje kijken daar heeft de basisschool dit uitzicht en er loopt een fucking stromende beek door de tuin![]()
[ afbeelding ]
Wordt toch niks door debiele markt nu maar je weet het nooit he
Feyenoord werd altijd bestuurd vanuit de emotie en daardoor zijn er belachelijke beslissingen genomen. Nu wordt er bestuurd vanuit gemakzucht en baantjesgeilheid en worden er geen beslissingen meer genomen. Er is gewoon geen beleid eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord blijft altijd een grotere club dan az inderdaad, maar wat betreft beleid is az wel een voorbeeld.
hebben met veel minder middelen toch een grotere crisis doorstaan en hengelen nu al jarenlang prachtige transferinkomsten binnen.
Nopequote:Op maandag 25 februari 2019 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is hurpesch idioot, daar is geen basisschool
toevallig herkende ik het daarquote:Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vind het niet leuk dat Adames doet alsof hij mister Limburg is
Ik ben geswitched naar mijn backup voor Carnaval. Zo ongeveer iedereen die ik ken gaat in een 'dia de los muertos' thema.quote:
Ze mogen er alleen wel wat betere spelers voor terug kopen.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord blijft altijd een grotere club dan az inderdaad, maar wat betreft beleid is az wel een voorbeeld.
hebben met veel minder middelen toch een grotere crisis doorstaan en hengelen nu al jarenlang prachtige transferinkomsten binnen.
hoe noemen ze een Hollander daar die doet alsof hij een local is?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar hij is het wel. Meer nog dan Lans, dat is gewoon een afgekeurde Brabander.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tsss, hoe ga je nu dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben geswitched naar mijn backup voor Carnaval. Zo ongeveer iedereen die ik ken gaat in een 'dia de los muertos' thema.
Nu nog een zwarte ziel en een donker uiterlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een masker en zwarte vleugels. Verder nog geen idee.
Er is nu ook weer besloten om niet toe te treden tot de voetbalpiramide er komt dus geen team in de Jupiler League.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is zelfs bij onze amateurclub beter geregeld.
Weet je nog die tijd dat we echt goede vrienden waren?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
Nu realiseer ik me dat het toelaten van Charlotte een slecht idee was. Voor je het weet zit het hier vol met debielen.
Echt treurig ja, waren ze in Dordrecht ook niet onverdeeld blij mee kreeg ik het idee. Hoe zit het eigenlijk met dat nieuwe stadion?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is nu ook weer besloten om niet toe te treden tot de voetbalpiramide er komt dus geen team in de Jupiler League.
In plaats daar van gaat men samen werken met Dordrecht en daar talentvolle spelers dumpen in de hoop dat ze opgesteld gaan worden. Want het is geen officiële satellietclub dus garanties daarop krijg je niet.
AZ doet ook op een iets kleinere schaal met hele gerichte spelersaankopen wat Ajax en PSV op een grotere schaal doet en Feyenoord eigenlijk zou moeten doen maar volledig na laat. Een rendabel verdienmodel creëren en daar mee de begroting en dus de club geleidelijk doen groeien.
Feyenoord is een beleidsmatig de laatste jaren weer ouderwets parodie op een topclub. Of misschien is het wel nooit anders geweest.
Dat is elders, hier is 'de act' gaande.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:02 schreef I. het volgende:
[..]
Weet je nog die tijd dat we echt goede vrienden waren?
Ik doe net alsof hier altijd 'was' stond.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
Nu realiseer ik me dat het toelaten van Charlotte een slecht idee was. Voor je het weet zit het hier vol met debielen.
Ik ben super braaf, mijn ziel geeft gewoon licht.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nu nog een zwarte ziel en een donker uiterlijk.. oh wacht...
Dat is lief van jequote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe net alsof hier altijd 'was' stond.
Echte liefde vergaat niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat is elders, hier is 'de act' gaande.
Waar gehakt wordt, vallen spaanders.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van jeIk snap niet hoe ik bij 'zit' kwam ook. Maandagen zijn dramatisch wat dat betreft.
Dat is niet elders, ik ben nooit vrienden geweest met hem.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat is elders, hier is 'de act' gaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |