bedoel in weekendquote:Op maandag 25 februari 2019 16:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik start om 18:00 met schminken vanavond.. half 8 weg.
oke met kermis meestal ook 12 uur beetje beginnen elke dagquote:Op maandag 25 februari 2019 16:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ohh.. ja beginnen in de middag.
Volendamse kermis?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke met kermis meestal ook 12 uur beetje beginnen elke dag
en dan op maandag deunen om 7 uur
Lekker als stewardess met zo'n Aviator bril.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker de slettenbak uithangen, genot.
Ja ik woon toch ook niet in Volendamquote:Op maandag 25 februari 2019 16:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
woon ik niet maar daar gaat het ook wel zo ja
uh, oke?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja ik woon toch ook niet in Volendam
Aldus de man die op basis van 1 speelronde roept dat ik mij in het Feyenoord-topic zou moeten melden om publiekelijk excuus te maken over de uitspraken rondom AZquote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]![]()
Ik draai niets om. Jij gooit achterlijke stellingen de wereld in hoor, niet ik.
Je stelling dat AZ Feyenoord mijlenver voorbij was was gewoon bijzonder opportuun , en dat is niet erg verder. Zelfs VI doet dat, ik wijs je er alleen maar op.
Wowquote:Op maandag 25 februari 2019 15:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik sta mijlenver boven alles wat jij ooit in je leven zal gaan bereiken, idioot.
Oke Elan. Is goed Elan.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de man die op basis van 1 speelronde roept dat ik mij in het Feyenoord-topic zou moeten melden om publiekelijk excuus te maken over de uitspraken rondom AZ![]()
.
Ik leg net nogmaals uit dat het om het beleid gaat waar AZ Feyenoord in voorbij gestreefd is, Met een begroting van 24 miljoen bepaalde zaken wel op orde hebben die wij met 67 miljoen gewoon structureel laten liggen .
Dat was dan ook hetgeen wat ik beweerde in het Feyenoordtopic en nu net weer hier. Heb het helemaal niet over reeksjes of korte termijn resultaten gehad man, fantast.
Ik ben het met je eens dat het beleid bij AZ beter is dan bij Feyenoord.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de man die op basis van 1 speelronde roept dat ik mij in het Feyenoord-topic zou moeten melden om publiekelijk excuus te maken over de uitspraken rondom AZ![]()
.
Ik leg net nogmaals uit dat het om het beleid gaat waar AZ Feyenoord in voorbij gestreefd is, Met een begroting van 24 miljoen bepaalde zaken wel op orde hebben die wij met 67 miljoen gewoon structureel laten liggen .
Dat was dan ook hetgeen wat ik beweerde in het Feyenoordtopic en nu net weer hier. Heb het helemaal niet over reeksjes of korte termijn resultaten gehad man, fantast.
Nee man, morgen misschien.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Haags
Zo lekker flaneren op de boulevard?
zelfs ik nietquote:Op maandag 25 februari 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow warmste februaridag sinds 1901.
Toen was ik nog niet geboren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |