het is dat ik er zelf ook last van zou hebben maar die carnavalgangers gun ik wel -25 en een sneeuwstormquote:Op maandag 25 februari 2019 15:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zit al in de feeststemming, excuses![]()
![]()
![]()
Doe eens even normaal zeg.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Wij vieren feest, dus weg met de malaise en nu is het tijd voor de polonaiseeeeeeee, Holandaise.. van hier tot Oeteldonk!![]()
Uit mijn land graag, en wel meteen.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Wij vieren feest, dus weg met de malaise en nu is het tijd voor de polonaiseeeeeeee, Holandaise.. van hier tot Oeteldonk!![]()
Stop hiermee.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Scrummie is zelfs voor mijn begrippen te zwakzinnig om nog verder mee te discussiëren. Dat zegt wel wat.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Ja. Nou ja. Eigenlijk vind ik het nu al jammer dat dit ervoor zorgt dat de beef tussen jou en Scrummie afkoelt.
Ik sta toch binnen vanavondquote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is dat ik er zelf ook last van zou hebben maar die carnavalgangers gun ik wel -25 en een sneeuwstorm
Zeker. En woensdag wordt het nog beter.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
Dit weer is wel genot. Voelt buiten meer als eind maart
quote:
Ik sta mijlenver boven alles wat jij ooit in je leven zal gaan bereiken, idioot.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Scrummie is zelfs voor mijn begrippen te zwakzinnig om nog verder mee te discussiëren. Dat zegt wel wat.
Weekend wel weer minder toch?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. En woensdag wordt het nog beter.
Ze brengen en halen ons, de mannenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet er ook heen, neem ik aan.
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat is een slowpoke...quote:Op maandag 25 februari 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag verwijs ik je naar post #236 (slowpoke)
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag verwijs ik je naar post #236 (slowpoke)
Goed voor elkaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ze brengen en halen ons, de mannen
vanavond en morgen alleen avond tochquote:Op maandag 25 februari 2019 16:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vanavond, morgen, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag..
Yup, met de meiden.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
vanavond en morgen alleen avond toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |