Schrok ze?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er nog een grietje om moeten ontslaan, die had zich ziek gemeld maar was wel op een feestje waar Dani was, ze wist niet dat ik er ook was
heb ik nietquote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon boos op je omdat je me geblokt heb op PS4
kloptquote:Op maandag 25 februari 2019 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie je echt nooit meer online![]()
Mis onze legendarische wedstrijden
Zo moeilijk kan het niet zijn. Zie GGMM.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt
ik speel nooit meer ps4
ik stop al mijn tijd om moderator te worden
kuthoeren jaquote:Op maandag 25 februari 2019 11:14 schreef O_o_ het volgende:
Al die meisjes in mijn klas sopten heftig op Dani.
Kon je dat niet anders regelen? Of zag ze er niet goed uitquote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er nog een grietje om moeten ontslaan, die had zich ziek gemeld maar was wel op een feestje waar Dani was, ze wist niet dat ik er ook was
7/10 zo'n beetje maar dan laat ik me liever pijpen door eentje die gewoon op dr werk komtquote:Op maandag 25 februari 2019 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kon je dat niet anders regelen? Of zag ze er niet goed uit
Zo iddquote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Half twee ofzo, viel wel mee.
@GGMM speelt nooit online dat komt te dicht bij menselijke interactiequote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het misschien een idee dat Knut en jij samen gaan gamen en dat jullie het dan streamen?
Er is geen rechtstreekse bus naar Zweden maar je hoeft maar 1 keer over te stappen in Bremen / Hamburgquote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo idd
Stopt zon bus veel? En moet je overstappen?
Oh hij is een speedrunner, dat is ook leuk om te volgenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
@:ggmm speelt nooit online dat komt te dicht bij menselijke interactie
Snoep kopen op de boot naar Puttgarden.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is geen rechtstreekse bus naar Zweden maar je hoeft maar 1 keer over te stappen in Bremen / Hamburg
En hij stopt eens per anderhalf uur ofzo. En je gaat twee keer op de boot maar dat is wel even prettig om de benen te strekken
Of zo'n heerlijk buffetquote:Op maandag 25 februari 2019 11:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Snoep kopen op de boot naar Puttgarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |