Het is zoals het is, maat.quote:
Maar ik verdien wel een tagjequote:Op zondag 24 februari 2019 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bungelt er een beetje bij in de user parade
Ik was echt een enig kind jaquote:Op zondag 24 februari 2019 19:57 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan je andere mensen ook de kans geven om een topic te openen.
Jij bent enig kind zeker
Ik vind hem ook wel enig. (lol)quote:Op zondag 24 februari 2019 19:57 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan je andere mensen ook de kans geven om een topic te openen.
Jij bent enig kind zeker
Zo ben ik vriendquote:Op zondag 24 februari 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief dat je me probeert te behoeden voor een misstap.
Voorspelbaar ook hahaatjesquote:
Ga jij nou maar gejatte telefoons kraken.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel enig. (lol)
Weet niet heb alleen vroeger met hem in bad gezeten, sinds een jaar of drie niet meer maar van wat ik me herinner welquote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Zosk is je broer wel normaal geschapen?
#bringbackmortiequote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien de mods gewoon negeren dan gaan ze wel weg
Als je dat topic zou lezen zou je zien dat ik geen 2e SC hoefde.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij wil een 2de sc openen, er komt een 2de sc
Jij post nog steeds hier... Why??
Seksuele intimidatie is niet echt tof, net al bij Chloro en nu bij SE.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je dat topic zou lezen zou je zien dat ik geen 2e SC hoefde.
En anders zou ik jou moeten missen snoepje
Omdat die andere zo’n daverend succes is zoals voorspeldquote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij wil een 2de sc openen, er komt een 2de sc
Jij post nog steeds hier... Why??
Gelukkig maarquote:
Ik zou jou ook missen snoepjequote:Op zondag 24 februari 2019 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Seksuele intimidatie is niet echt tof, net al bij Chloro en nu bij SE.
Mad.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gejatte telefoons kraken.
haha Zosk ging tot 3 jaar geleden met zijn broer in badquote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet heb alleen vroeger met hem in bad gezeten, sinds een jaar of drie niet meer maar van wat ik me herinner wel
Niemand wil een tweede sc en toch is er éénquote:Op zondag 24 februari 2019 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je dat topic zou lezen zou je zien dat ik geen 2e SC hoefde.
En anders zou ik jou moeten missen snoepje
Steek niet de draak met mijn homofobiequote:Op zondag 24 februari 2019 20:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou jou ook missen snoepje
Dan zal ie vanzelf wel wegzakken gelukkigquote:Op zondag 24 februari 2019 20:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niemand wil een tweede sc en toch is er één
Wrm dan überhaupt geopendquote:Op zondag 24 februari 2019 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan zal ie vanzelf wel wegzakken gelukkig
Versterkt de bandquote:Op zondag 24 februari 2019 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha Zosk ging tot 3 jaar geleden met zijn broer in bad
Alsof dat nog gaat gebeuren, deze mannetjes hebben alles strak onder controle ten koste van het plezier van users.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:01 schreef HPLC het volgende:
wel leuke backup voor als deze op slot gaat
Vroeger gebruikten we daar US SC voorquote:Op zondag 24 februari 2019 20:01 schreef HPLC het volgende:
wel leuke backup voor als deze op slot gaat
Nou, KEIHARD janken maat.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat nog gaat gebeuren, deze mannetjes hebben alles strak onder controle ten koste van het plezier van users.
Blijf jij wel normaal doen nu je mod bent?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vroeger gebruikten we daar US SC voorWat een topidee was dat van mij
oude tijden herlevenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat nog gaat gebeuren, deze mannetjes hebben alles strak onder controle ten koste van het plezier van users.
Ik blijf gewoon mezelf, maat.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Blijf jij wel normaal doen nu je mod bent?
Ja maar toen had jij toch ook een normaal piemeltje. Het gaat om de groeispurt, maar dat weet je dus niet van je broer. Nooit samen in de sauna gezeten? Of misschien samen gefapt?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet heb alleen vroeger met hem in bad gezeten, sinds een jaar of drie niet meer maar van wat ik me herinner wel
Haha mooi he, gelijk nieuwe beste vrienden gemaakt, hij doet ze zelfs na.quote:
Nee hoor toen je geen mod was had je niet zo'n grote bek, niet tegen jezelf liegen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon mezelf, maat.
Jaloers dat iemand vrienden heeft?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha mooi he, gelijk nieuwe beste vrienden gemaakt, hij doet ze zelfs na.
heyyyyyyquote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens ik heb ze weggelokt naar de anders sc hoor
flikker nou op idiootquote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jaloers dat iemand vrienden heeft?
I PUSH MY FINGERS INTO MY EYESSSSSSSSquote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar toen had jij toch ook een normaal piemeltje. Het gaat om de groeispurt, maar dat weet je dus niet van je broer. Nooit samen in de sauna gezeten? Of misschien samen gefapt?
Nee ik ben druk zat met mezelf.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jaloers dat iemand vrienden heeft?
haha slipknotsulletjequote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
I PUSH MY FINGERS INTO MY EYESSSSSSSS
Ja, waar is het nou?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
@:ChevyCaprice @:Haags_kwartiertje @:Driepink @:Flippiee @:PartyHard hier is dat feestje
Beter je best doenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens ik heb ze weggelokt naar de anders sc hoor
Echt hequote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
heyyyquote:Op zondag 24 februari 2019 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een miskoop die jorginho
echt hèquote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat doe jequote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
@:ChevyCaprice @:Haags_kwartiertje @:Driepink @:Flippiee @:PartyHard hier is dat feestje
Lol. Dat maak jij jezelf misschien wijs maar ik zei altijd al wat ik wilde zeggen hier. Daar heeft het moderatorschap geen meuk mee te maken.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor toen je geen mod was had je niet zo'n grote bek, niet tegen jezelf liegen.
kepa pakt geen penal en hele Seizoen bankenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, kepa
Die pingel van Jorginho lol
Malle jongenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hm. Dacht dat je ook random users mentionede, maar lolquote:Op zondag 24 februari 2019 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet nog een mention-lijst maken met alle moderators erin, das idd makkelijker.
Haha hoop het, al verliest meestal de trainer bij Chelseaquote:Op zondag 24 februari 2019 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kepa pakt geen penal en hele Seizoen banken
Ga op zoek danquote:Op zondag 24 februari 2019 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik heb hier vrouwelijk schoon/charmes bij nodig
heyquote:Op zondag 24 februari 2019 20:13 schreef I. het volgende:
[..]
Hm. Dacht dat je ook random users mentionede, maar lol
Waarom is dat om te lachen?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha Zosk ging tot 3 jaar geleden met zijn broer in bad
Stel voor dat ik dan gelukkig wordquote:
had ie maar moeten werkenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien is hij inmiddels overleden
okquote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
jongens ik heb echt veel geoefened voor assesment en scoor ik gwn redelijk gemiddeld vergeleken met anderen zie ik m.u.v. woordenschat
kan die assement gwn thuis online doen en moet minimaal 5 halen maar teveel spanning
figuurreeksen en cijferreeksen ben ik beetje angstig voor omdat ik daar te lang over doe om zeo p telossen
haal wegquote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
jongens ik heb echt veel geoefened voor assesment en scoor ik gwn redelijk gemiddeld vergeleken met anderen zie ik m.u.v. woordenschat
kan die assement gwn thuis online doen en moet minimaal 5 halen maar teveel spanning
figuurreeksen en cijferreeksen ben ik beetje angstig voor omdat ik daar te lang over doe om zeo p telossen
Neequote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Flamarande het volgende:
Heeft deadprez zijn account weggegooid?
Sterker nog, hij heeft gewoon ingelogd in de laatste paar weken anders had hij geen score.quote:
Da's wel creepyquote:Op zondag 24 februari 2019 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft gewoon ingelogd in de laatste paar weken anders had hij geen score.
Dat zeg je niet over je soortgenoten.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:20 schreef scrupuleus het volgende:
Deadprez is een uit de boom gevallen idioot
Is dit wel helemaal conform de AVGquote:Op zondag 24 februari 2019 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft gewoon ingelogd in de laatste paar weken anders had hij geen score.
had wel interesse in de Islam ookquote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
Het schijnt dat hij hier niet meer post omdat hij actief is voor de pvv
dat gaat vaak samenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
had wel interesse in de Islam ook
Goede vraag, geen idee.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is dit wel helemaal conform de AVG
Die is al een tijdje naar de andere kant van de regenboog.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
MaryMouse
Bijna net zoveel posts als dp, ietsjes langer inactief en een score van 0.
Zitten wel constant aan de drugs daar dus zou kunnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat gaat vaak samen
Misschien is ie wel naar Syrië gegaan voor "humanitaire hulp"
Die is helaas veel te vroeg overleden.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
MaryMouse
Bijna net zoveel posts als dp, ietsjes langer inactief en een score van 0.
euh, dood?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die is al een tijdje naar de andere kant van de regenboog.
Nee van homo naar heteroquote:
Er zal wel een bekende/familielid oid hebben ingelogd. Ze is in 2017 overleden.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
laatste bezoek: 132 dagen, 6 uur geleden.
Wat
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat
😳quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat
nja zegquote:Op zondag 24 februari 2019 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik niet. Blij dat die griezel hier nooit meer is.
Oh griezels willen geen concurrentie dusquote:Op zondag 24 februari 2019 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik niet. Blij dat die griezel hier nooit meer is.
Kloptquote:Op zondag 24 februari 2019 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh griezels willen geen concurrentie dus
lijkt me echt ziekquote:Op zondag 24 februari 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een jongen met een extra gat is voor jou natuurlijk een heerlijk extraatje
Beetje zoals @Mozy en jijquote:Op zondag 24 februari 2019 20:37 schreef Catkiller het volgende:
Toto was een vriendelijk mannetje die helaas ten prooi is gevallen aan een allesvernietigende vrouw
ohquote:Op zondag 24 februari 2019 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb begrepen dat hij nu samenwoont met Flippiee
Lijkt me een veel te koud karakter voor haarquote:Op zondag 24 februari 2019 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb begrepen dat hij nu samenwoont met Flippiee
Mozy is net zo'n enge stalker als zijn eigen vriendin hoorquote:
ja, maar daarvoor wellicht nietquote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mozy is net zo'n enge stalker als zijn eigen vriendin hoor
Haha lolquote:Op zondag 24 februari 2019 20:41 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)7/gang_is_alles.html
Gekke negers, +1quote:
Hahaha goeie, omdat mono ook zo’n psychopaat is natuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2019 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh griezels willen geen concurrentie dus
hahahaahahahquote:Op zondag 24 februari 2019 20:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hahaha goeie, omdat mono ook zo’n psychopaat is natuurlijk
Zo bij de lesquote:Op zondag 24 februari 2019 20:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hahaha goeie, omdat mono ook zo’n psychopaat is natuurlijk
Oh jee mijn excuusquote:Op zondag 24 februari 2019 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas maar op, ik laat je in elkaar slaan door mijn buurman met down
Is dit nou VK?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas maar op, ik laat je in elkaar slaan door mijn buurman met down
stemmenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je volgende maand FvD stemmen vriend?
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stemmende hoge heren doen toch wel wat ze zelf willen
9 minuten, een slak edit snellerquote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk t wel want hij heeft hem snel weer weggehaald
Dat is Gerard Ekdom. Die pakte ik er even bij, want het ging in de luizenmoeder over Gerard Ekdom.quote:
Stap in lul, we gaan het partijkartel breken.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stemmende hoge heren doen toch wel wat ze zelf willen
Deze man!quote:Op zondag 24 februari 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stap in lul, we gaan het partijkartel breken.
Ik ook maar die heeft ook een extra chromosoomquote:Op zondag 24 februari 2019 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ken iemand die FvD stemt, komt allemaal wel heel dichtbij zo
over tien jaar maakt fvd gewoon deel uit van het kartelquote:Op zondag 24 februari 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stap in lul, we gaan het partijkartel breken.
Dat is een vereiste voor als je fvd wilt stemmen, wordt streng op gecontroleerd.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik ook maar die heeft ook een extra chromosoom
Pedant mannetje is dat.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is Gerard Ekdom. Die pakte ik er even bij, want het ging in de luizenmoeder over Gerard Ekdom.
heb ik niet mee te makenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:23 schreef HPLC het volgende:
man man man, ik moet bij de Provinciale staten kiezen voor ChristenUnie volgens de Stemwijzer. Echt die onderwerpen die ook aan bod komen, 80% van de zaken heb ik niet mee te maken
Staat ook hoog ja. Ik ga maar niet stemmenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb Code Oranje, en dat ga ik ook stemmen
Nee ik ben slimquote:Op zondag 24 februari 2019 21:43 schreef HPLC het volgende:
zeker bewust makkelijke vragen zodat heel Nederland zich ineens slim voelt
Ik heb één keer een 4,6 gehadquote:Op zondag 24 februari 2019 21:43 schreef HPLC het volgende:
zeker bewust makkelijke vragen zodat heel Nederland zich ineens slim voelt
Ik ben met stomheid geslagen dat dit niet heeft gewerktquote:Op zondag 24 februari 2019 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Naja, laten we het op een mislukt experimente houden
Hoe meer mods in een SC actief zijn hoe slechter de sfeer.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Monopoly het volgende:
Deze chat ging ook bijna ten onder met al dat antisemitisme vanuit de crew
rtquote:Op zondag 24 februari 2019 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben met stomheid geslagen dat dit niet heeft gewerkt
Klopt.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe meer mods in een SC actief zijn hoe slechter de sfeer.
Dat heb ik denk ik gemistquote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Monopoly het volgende:
VK noemt het een mislukt experiment.. zou dit een Josef Mengele referentie zijn?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Monopoly het volgende:
Het zou maar zo een referentie kunnen zijn naar Unit 731.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
VK noemt het een mislukt experiment.. zou dit een Josef Mengele referentie zijn?
Welke tweede scquote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom zijn jullie zo bezig met die tweede sc.
Het is net dichtquote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef SideEffect het volgende:
Het is net open, natuurlijk loopt het nog niet storm
Zou dan juist eerst moeten pieken, nieuwigheid en dan langzaam af moeten zakken tot een stabiel punt.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef SideEffect het volgende:
Het is net open, natuurlijk loopt het nog niet storm
Dacht dat hij al meedeed met het Stanford experimentquote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
VK noemt het een mislukt experiment.. zou dit een Josef Mengele referentie zijn?
Jaquote:Op zondag 24 februari 2019 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
nee dit is josef stalin ben je dom ofzo
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:02 schreef Chloroform het volgende:
VK kon de kritiek van deze sc niet aan
Oh heyquote:
maar wij waren juist allemaal blij voor hemquote:Op zondag 24 februari 2019 22:02 schreef Chloroform het volgende:
VK kon de kritiek van deze sc niet aan
Was vooral blij dat hij een andere plek had gevondenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar wij waren juist allemaal blij voor hem
Ik hoefde een 2e SC helemaal niet, maar een bepaald groepje vroeg er regelmatig om, en ik wilde ze wel 'n kans geven, maar als het niet levensvatbaar was, ging de stekker eruit.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
We waren blij omdat we hoopten dat hij ook daar zou blijvenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was jij maar niet levensvatbaar.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoefde een 2e SC helemaal niet, maar een bepaald groepje vroeg er regelmatig om, en ik wilde ze wel 'n kans geven, maar als het niet levensvatbaar was, ging de stekker eruit.
Maar dat is natuurlijk een minder leuke verhaallijn om beetje te zieken hier
Kan toch niet zonder jou schatjequote:Op zondag 24 februari 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We waren blij omdat we hoopten dat hij ook daar zou blijven
Ja kwam de grensrechter weer goed van pas hahaquote:Op zondag 24 februari 2019 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zekers, nog gefeliciteerd met het inhalen van United. Houden zo
echt hèquote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Begint een beetje kinderachtig te worden
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan toch niet zonder jou schatje
Walgelijkquote:
Is goed, jij begintquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef isax het volgende:
kom uit protest stoppen we met in deze SC posten.
Nu in begrijpelijk Nederlands graagquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef isax het volgende:
dat is de droomquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef isax het volgende:
Ze pest me al de hele week met mijn rode harenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer, vind je haar leuk? ;p
Haha ginger en tata, wat een loserquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze pest me al de hele week met mijn rode haren
Wat zegt ze danquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze pest me al de hele week met mijn rode haren
Mag niet van zijn vriendinquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef Flamarande het volgende:
Heb @:kiid al het hele weekend nie gezien
Mis je niks aanquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef Flamarande het volgende:
Vriendin heeft ook dit account ontdektquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef Flamarande het volgende:
Zou niet voor het eerst zijn sinds de Slag om @Fylax van '15.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef I. het volgende:
Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als deze SC een weekje op slot zou gaan.
Zullen we ff testen?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef I. het volgende:
Is al wel eens gebeurd. Yvonne was boos en sloot heel KLB voor een week.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef I. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |