Het is zoals het is, maat.quote:
Maar ik verdien wel een tagjequote:Op zondag 24 februari 2019 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bungelt er een beetje bij in de user parade
Ik was echt een enig kind jaquote:Op zondag 24 februari 2019 19:57 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan je andere mensen ook de kans geven om een topic te openen.
Jij bent enig kind zeker
Ik vind hem ook wel enig. (lol)quote:Op zondag 24 februari 2019 19:57 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan je andere mensen ook de kans geven om een topic te openen.
Jij bent enig kind zeker
Zo ben ik vriendquote:Op zondag 24 februari 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief dat je me probeert te behoeden voor een misstap.
Voorspelbaar ook hahaatjesquote:
Ga jij nou maar gejatte telefoons kraken.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel enig. (lol)
Weet niet heb alleen vroeger met hem in bad gezeten, sinds een jaar of drie niet meer maar van wat ik me herinner welquote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Zosk is je broer wel normaal geschapen?
#bringbackmortiequote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien de mods gewoon negeren dan gaan ze wel weg
Als je dat topic zou lezen zou je zien dat ik geen 2e SC hoefde.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij wil een 2de sc openen, er komt een 2de sc
Jij post nog steeds hier... Why??
Seksuele intimidatie is niet echt tof, net al bij Chloro en nu bij SE.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je dat topic zou lezen zou je zien dat ik geen 2e SC hoefde.
En anders zou ik jou moeten missen snoepje
Omdat die andere zo’n daverend succes is zoals voorspeldquote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij wil een 2de sc openen, er komt een 2de sc
Jij post nog steeds hier... Why??
Gelukkig maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |